• 1.459 ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Τι γίνεται με τους κανονισμούς για τις ελάχιστες πιέσεις ελαστικών, στο MotoGP; (Φωτό: Motorsport Magazine)

Τι γίνεται με τους κανονισμούς για τις ελάχιστες πιέσεις ελαστικών, στο MotoGP; (Φωτό: Motorsport Magazine)

MotoGP: Καταγγελίες για ομάδες που «κλέβουν» στις πιέσεις ελαστικών

Τις τελευταίες ώρες, ο γνωστός δημοσιογράφος αγώνων μοτοσυκλέτας, Mat Oxley, δημοσίευσε ένα ρεπορτάζ που προκαλεί αίσθηση, όσον αφορά τα MotoGP και ένα πολύ ευαίσθητο θέμα για την Michelin.

Παράνομες πιέσεις χρησιμοποίησε η Ducati σε αγώνες;

Στο ρεπορτάζ του, ο Mat Oxley του Motorsport Magazine, ισχυρίζεται ότι τον προσέγγισαν τουλάχιστον 2 άτομα, ένας team manager και ένας μηχανικός, από διαφορετικές ομάδες του MotoGP, για να καταγγείλουν ότι στον τελευταίο αγώνα στην Jerez, οι Jorge Martin και Pecco Bagnaia είχαν πιέσεις χαμηλότερες από τις ελάχιστες, που θέτει η Michelin, καθ όλη την διάρκεια του αγώνα. Ο ανώνυμος καταγγέλων μηχανικός, είπε στον Oxley: «Είναι ξεκάθαρο εδώ και καιρό ότι κάποιες ομάδες κλέβουν στους κανονισμούς με τα ελαστικά. Γίνεται για πάρα πολύ καιρό και δεν είναι σωστό. Το πρόβλημα είναι ότι οι περισσότερες ομάδες σέβονται τους κανονισμούς, αλλά άλλες όχι, αυξάνουν την απόδοση του ελαστικού τους και τη σκαπουλάρουν (…) Σε ένα επίπεδο πρωταθλήματος όπως το MotoGP, δεν μπορείς να έχεις κάποιους που παραβιάζουν τους κανονισμούς και δεν τιμωρούνται.»
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

«Συμφωνία κυρίων» πίσω από τους κανονισμούς των πιέσεων...

Όπως θα διαβάσετε και παρακάτω, μπορεί η Michelin να έχει ορίσει ελάχιστες πιέσεις για τα ελαστικά της και να υπάρχει ανάλογος κανονισμός, παράλληλα όμως υπάρχει μια «συμφωνία κυρίων», μεταξύ των κατασκευαστών και της Michelin, να μην αποκαλύπτονται δημόσια τυχόν παραβιάσεις του κανονισμού και να μην αποδίδονται ποινές –σύμφωνα πάντα με τα λεγόμενα του Oxley.
 

Taramasso: «Θα υπάρχει κοινό σύστημα μετρήσεων του χρόνου, δεν παίζουμε με τις πιέσεις».

Ο Pierro Taramasso της Michelin, έριξε λίγο «φως» στην υπόθεση δίνοντας κάποιες δικές του εξηγήσεις: «Στο MotoGP κανένας δεν κάνει παιχνίδια με την πίεση, όλοι προσπαθούν να σέβονται τα όρια και ξέρουν ότι, αν χαμηλώσουν πολύ τις πιέσεις, το ελαστικό μπορεί να αστοχήσει. Μπορεί κάποιοι να αποκλίνουν ελαφρώς από τα όρια μας, αλλά όλοι είναι κοντά στις τιμές που τους δίνουμε. Τα δεδομένα μοιράζονται μεταξύ των ομάδων και κανένας δεν θα επέτρεπε στον εαυτό του να πάει με χαμηλότερες πιέσεις. Αλλά δεν θα κρίνουμε εμείς, το τι κάνει κάθε ομάδα».

Ο Taramasso συνεχίζει, λέγοντας: «Οι ομάδες χρησιμοποιούν διαφορετικούς αισθητήρες πίεσης και θερμοκρασίας. Έχουν όλοι διαφορετικές ανοχές και το κανάλι μετάδοσης είναι ανοικτό, δηλαδή οποιοσδήποτε μπορεί να τροποποιήσει τα δεδομένα, αντίθετα με ότι συμβαίνει στις Moto2 και MotoE. (…) Αυτά που γίνονται φέτος, γίνονται για να καταλάβουμε πως λειτουργούν τα συστήματα και να εισάγουμε ένα πιο αυστηρό σύστημα του χρόνου, με ενιαίους αισθητήρες πίεσης με ίδιες ανοχές και ένα κανάλι δεδομένων, ανοικτό μόνο στην Dorna και στο IRTA. Μόνο έτσι, μπορούμε να πάρουμε αποτελεσματικά μέτρα.»
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »