Moto Morini Seiemmezzo: Μεσαίου κυβισμού σε γυμνή και scrambler έκδοση
Moto Morini Seiemmezzo: Μεσαίου κυβισμού σε γυμνή και scrambler έκδοση
Moto Morini Seiemmezzo: Μεσαίου κυβισμού σε γυμνή και scrambler έκδοση
Moto Morini Seiemmezzo: Μεσαίου κυβισμού σε γυμνή και scrambler έκδοση
  • Moto Morini Seiemmezzo: Μεσαίου κυβισμού σε γυμνή και scrambler έκδοση
  • Moto Morini Seiemmezzo: Μεσαίου κυβισμού σε γυμνή και scrambler έκδοση
  • Moto Morini Seiemmezzo: Μεσαίου κυβισμού σε γυμνή και scrambler έκδοση
  • Moto Morini Seiemmezzo: Μεσαίου κυβισμού σε γυμνή και scrambler έκδοση

Moto Morini Seiemmezzo: Μεσαίου κυβισμού σε γυμνή και scrambler έκδοση

Μια νέα μοτοσυκλέτα έρχεται να προστεθεί στη γκάμα της Moto Morini και μάλιστα σε δυο εκδόσεις: γυμνή και scrambler.

Μια μοτοσυκλέτα, δυο εκδοχές.

Είχαμε δει τη Seiemmezzo για πρώτη φορά στην EICMA του 2019 και πλέον παρουσιάστηκε κι επίσημα, οπότε δεν θα αργήσει να βρεθεί στις εκθέσεις των εμπόρων. Το “Seimmezzo” θα το μεταφράζαμε ώς ”εξίμισι”, που υποδηλώνει τα 649 κυβικά του δικύλινδρου κινητήρα με τους 61 ίππους. Θα είναι διαθέσιμη σε δυο εκδόσεις: τη γυμνή STR και την scrambler SCR με το βάρος τους να ανακοινώνεται στα 200 στεγνά κιλά, οπότε θα αγγίζει τα 220 με γεμάτο το ρεζερβουάρ των 16 λίτρων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αναρτήσεις Kayaba, ABS της Bosch.

Στον τομέα των φρένων και οι δυο εκδόσεις διαθέτουν δυο δίσκους 289 χιλιοστών εμπρός και έναν 255 πίσω με διπίστονες δαγκάνες σε όλους τους τροχούς και φυσικά δικάναλο ABS της Bosch. Οι αναρτήσεις προέρχονται από την Kayaba και έχουμε ανεστραμμένο 43άρι πιρούνι εμπρός με διαδρομή 120 χιλιοστά και μονό αμορτισέρ πίσω με ρυθμιζόμενη προφόρτιση και ίδια διαδρομή. Αξίζει να αναφέρουμε ότι το ατσάλινο πλαίσιο συνεργάζεται με αλουμινένιο ψαλίδι.

Διαφορετικοί τροχοί, ίδια ελαστικά

Η σημαντικότερη διαφορά μεταξύ των δυο εκδόσεων είναι οι τροχοί καθώς η STR έχει αλουμινίου, ενώ η SCR ακτινωτούς. Πάντως, τα ελαστικά είναι ίδια και στις δυο περιπτώσεις και πρόκειται για τα ποιοτικά Angel GT της Pirelli σε διάσταση 120/70-18 και 160/60-17 εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Το μεταξόνιο (1425mm) και το ύψος της σέλας (810mm) είναι ίδιο στις δύο εκδόσεις, αλλά το SCR εμφανίζεται φαρδύτερο κατά 70 χιλιοστά, που μάλλον σημαίνει ότι έχει φαρδύτερο τιμόνι. Το STR θα είναι διαθέσιμο σε λευκό, κόκκινο και ανθρακί χρώμα, ενώ το SCR σε πράσινο ή μαύρο.

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »