Πριν μερικούς μήνες, η Moto Guzzi κατοχύρωσε το όνομα και το λογότυπο της V850X, ενώ πρόσφατα το όνομά της βρισκόταν πλάι σε άλλα μοντέλα τoυ Ομίλου Piaggio σε επίσημα έγγραφα έγκρισης τύπου.
Επίσημα έγγραφα αναφέρουν το Moto Guzzi V850X
Τα έγγραφα αυτά επιβεβαιώνουν τις φήμες που θέλουν το νέο μοντέλοV850X να βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στο V7, έχοντας όμως αρκετές και βασικές διαφορές με το ρετρό μοντέλο.
Διαφορετική εμφάνιση με ρετρό στοιχεία από τη δεκαετία του ΄80
Η πιο βασική διαφορά εντοπίζεται στην εμφάνισή του, η οποία θα κάνει το νέο μοντέλο να ξεχωρίσει από τη σειρά V7. Ως γνωστόν, η εν λόγω σειρά (μαζί με τις υπόλοιπες παραλλαγές) αποτελεί μία μοντέρνα εκδοχή του κλασικού ομώνυμου μοντέλου του 1967. Μέχρι τώρα από όσες κατασκοπευτικές φωτογραφίες έχουν δημοσιευθεί, παρατηρούμε ένα πρωτότυπο με στοιχεία που θυμίζουν σε εμφάνιση αυτή των V65 Lario και V1000 Le Mans IV, πίσω στη δεκαετία του 1980, ενώ μπροστά υπάρχει ένα μίνιμαλ «μασκάκι» με έναν μικροσκοπικό LED προβολέα.
Πιο ελαφρύ και μικρότερο από το V7
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά που διέρρευσαν στο διαδίκτυο, αναφέρονται σε μία μοτοσυκλέτα με διαστάσεις μικρότερες του V7, έχοντας συνολικό μήκος 2076 mm αντί 2100 mm και 10 mm χαμηλότερα σε ύψος, καθώς το μεταξόνιο παραμένει ίδιο στα 1407 mm. Οι τροχοί θα είναι οι ίδιοι ακτινωτοί, αλλά με έναν πιο εκτός δρόμου προσανατολισμού και ελαστικά Michelin Anakee. Το βάρος του θα αγγίζει τα 213 κιλά πλήρης υγρών και θα εξοπλίζεται με ένα διαφορετικό, πιο δυνατό σύστημα εξάτμισης. Έτσι λοιπόν, η μέγιστη ισχύς του δικύλινδρου εγκάρσιου V2 των 853 κ.εκ.θα φτάνει τους 66 ίππους στις 6700rpm, ενώ βέβαια θα υπάρχει και μία έκδοση A2, κάτι που σημαίνει 47 άλογα απόδοση.
Προς το παρόν, η εταιρεία κρατάει ακόμα κλειστά τα χαρτιά σχετικά με το νέο μοντέλο, αλλά αν αναλογιστεί κάνεις πως βρίσκεται στις τελευταίες δοκιμές εξέλιξής του, το Moto Guzzi V850X αναμένεται να κάνει σύντομα το ντεμπούτο του. Μέχρι τότε όμως, σίγουρα θα γνωστοποιηθούν ακόμα περισσότερες πληροφορίες.
Τι «μαρτυρούν» τα έγγραφα για το V850X!
Το νέο μοντέλο που θα βασίζετα στο V7.
Θα έχει διαφορετική εμφάνιση και θα ξεχωρίζει από το «αδερφάκι» του.
Με ρετρό στοιχεία από τη δεκαετία του ΄80.
Ελαφρύτερο με μικρότερες διαστάσεις.
Με το νέο μοντέλο θα καταφέρει η Moto Guzzi να μαζέψει κι άλλους φανατικούς;