
|
Πριν μερικούς μήνες, η Moto Guzzi κατοχύρωσε το όνομα και το λογότυπο της V850X, ενώ πρόσφατα το όνομά της βρισκόταν πλάι σε άλλα μοντέλα τoυ Ομίλου Piaggio σε επίσημα έγγραφα έγκρισης τύπου.
Δες ποια εξάτμιση Akrapovic σου ταιριάζει
Τα έγγραφα αυτά επιβεβαιώνουν τις φήμες που θέλουν το νέο μοντέλο V850X να βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στο V7, έχοντας όμως αρκετές και βασικές διαφορές με το ρετρό μοντέλο.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Η πιο βασική διαφορά εντοπίζεται στην εμφάνισή του, η οποία θα κάνει το νέο μοντέλο να ξεχωρίσει από τη σειρά V7. Ως γνωστόν, η εν λόγω σειρά (μαζί με τις υπόλοιπες παραλλαγές) αποτελεί μία μοντέρνα εκδοχή του κλασικού ομώνυμου μοντέλου του 1967. Μέχρι τώρα από όσες κατασκοπευτικές φωτογραφίες έχουν δημοσιευθεί, παρατηρούμε ένα πρωτότυπο με στοιχεία που θυμίζουν σε εμφάνιση αυτή των V65 Lario και V1000 Le Mans IV, πίσω στη δεκαετία του 1980, ενώ μπροστά υπάρχει ένα μίνιμαλ «μασκάκι» με έναν μικροσκοπικό LED προβολέα.
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά που διέρρευσαν στο διαδίκτυο, αναφέρονται σε μία μοτοσυκλέτα με διαστάσεις μικρότερες του V7, έχοντας συνολικό μήκος 2076 mm αντί 2100 mm και 10 mm χαμηλότερα σε ύψος, καθώς το μεταξόνιο παραμένει ίδιο στα 1407 mm. Οι τροχοί θα είναι οι ίδιοι ακτινωτοί, αλλά με έναν πιο εκτός δρόμου προσανατολισμού και ελαστικά Michelin Anakee. Το βάρος του θα αγγίζει τα 213 κιλά πλήρης υγρών και θα εξοπλίζεται με ένα διαφορετικό, πιο δυνατό σύστημα εξάτμισης. Έτσι λοιπόν, η μέγιστη ισχύς του δικύλινδρου εγκάρσιου V2 των 853 κ.εκ.θα φτάνει τους 66 ίππους στις 6700rpm, ενώ βέβαια θα υπάρχει και μία έκδοση A2, κάτι που σημαίνει 47 άλογα απόδοση.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2022 - mototriti.gr