LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Αλλάζει το καθεστώς για τους κατασκευαστές και τις ομάδες τους, από το 2018;

Moto GP: Νέοι κανονισμοί;

Και άλλες αλλαγές θα δούμε, από ότι φαίνεται, στα Moto GP από το 2018, καθώς θα απαιτείται κάθε κατασκευαστής να έχει τουλάχιστον 2 ομάδες στο grid, συμπεριλαμβανόμενης και της εργοστασιακής.

 
Οι «άνεμοι» της αλλαγής συνεχίζουν να φυσούν, στο χώρο των Moto GP. Μετά την κατάργηση των winglets με επίσημη απόφαση, τώρα έρχεται ένας νέος κανονισμός, σύμφωνα με φήμες που κυκλοφορούν στα paddocks. 

Σύμφωνα με τον κανονισμό αυτό, κάθε κατασκευαστής θα υποχρεούται να «κατεβάζει» τουλάχιστον δύο ομάδες στους αγώνες, συμπεριλαμβανόμενης της εργοστασιακής. Αυτό σημαίνει ότι κανένας κατασκευαστής δεν θα μπορεί να παρουσιάζει μία ομάδα μόνο –π.χ., την εργοστασιακή. 

Αν τελικά ο κανονισμός εφαρμοστεί, θα επηρεάσει μόνο την Aprilia και την Suzuki, καθώς οι δύο εταιρείες είναι προς το παρόν, οι μόνες που έχουν μια ομάδα μόνο στην διοργάνωση, αλλά και την ΚΤΜ που μπαίνει από του χρόνου, μόνο με εργοστασιακή ομάδα. 

Προς το παρόν, η Ducati έχει τον πιο πολυπληθή στόλο, με 8 μοτοσυκλέτες που χρησιμοποιούνται από την εργοστασιακή ομάδα και από τις Pramac, Avintia και Aspar. Η Honda παρέχει τις Marc VDS και LCR με αγωνιστική μοτοσυκλέτα, ενώ η Yamaha έχει την Monster Tech 3. Αν λοιπόν απαιτηθεί η εφαρμογή του νέου κανονισμού, πιθανότατα η Ducati θα χάσει τις 2 από τις τρεις ομάδες που τροφοδοτεί. 

Οι φήμες αυτές λένε λοιπόν ότι η Pramac θα παραμείνει δορυφορική στην Ducati, αλλά και η Monster Tech 3 στη Yamaha, ενώ είναι πιθανόν η Aprilia νας αποκτήσει την LCR, η Suzuki την Avintia, με την Aspar να περνά στα χέρια της ΚΤΜ. 

Επιπλέον ακούγεται έντονα ότι και η ομάδα του Valentino Rossi, VR46, θα κάνει την είσοδό της στη μεγάλη κατηγορία, με έναν αναβάτη, αλλά… για λογαριασμό της KTM! 

 

MOTOGP - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ