Μεσαία Adventure με 19άρη ακτινωτό και το καλύτερο φρενάρισμα

Μεσαία Adventure με 19άρη ακτινωτό και το καλύτερο φρενάρισμα
8 Φωτογραφίες »

- Με δικύλινδρους κινητήρες απόδοσης τουλάχιστον 60 ίππων
- Το καλύτερο φρενάρισμα στα 39,5 μέτρα μόλις, με μικτής χρήσης ελαστικά
- Έχουν διαδρομές αναρτήσεων από 140χλστ εμπρός πίσω
- Καίνε περίπου 5,5 λίτρα και κοστίζουν κάτω από 10.000 πλην του Moto Guzzi

QJMOTOR: Το 1ο υβριδικό adventure ήρθε!!!

SUZUKI: Απέκτησε το ισχυρό GSX-S1000GX

BENELLI: ΤΡΚ 702/702Χ Προσφορά 3 βαλίτσες

Με δικύλινδρους κινητήρες απόδοσης τουλάχιστον 60 ίππων

Η adventure κατηγορία, πρώην on-off, έχει εμπλουτιστεί με σωρεία νέων μοντέλων που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του κάθε αναβάτη. Κάποια με πιο χωμάτινο προσανατολισμό (on-OFF), άλλα με πιο ασφάλτινο (ON-off)*, κάποια πιο λιτά από εξοπλισμό και άλλα υπερεξοπλισμένα, υπάρχουν πλέον επιλογές για όλα τα Budget και ποικιλία για να διαλέξεις με βάση τις προτιμήσεις σου στην αισθητική. Λόγω της γεωμετρίας των adventure μοτοσυκλετών, αποτελούν θα λέγαμε πολυεργαλεία, καθώς είναι ιδανικά τόσο για ταξίδι όσο και για καθημερινή χρήση. Τα 6 μοντέλα της λίστας με το καλύτερο φρενάρισμα εξοπλίζονται με δικύλινδρους κινητήρες, με πολύ διαφορετικά χαρακτηριστικά και ιδιαιτερότητες. Με την απόδοσή τους να είναι από τα 60 άλογα και πάνω, οδηγούνται με δίπλωμα Α κατηγορίας με το πιο ισχυρό να είναι το CFMOTO, που εξοπλίζεται με μία εξελιγμένη μορφή του LC8c κινητήρα 799cc. Με τα διαστήματα ανάφλεξης 285° στον στρόφαλο, παράγει έναν βαθύ ήχο και αποδίδει 95 άλογα και 77 Nm ροπής. Το Moto Guzzi έχει τον μεγαλύτερο κινητήρα στα 853cc με την ιδιαίτερη διάταξη που είναι σήμα κατατεθέν της ιταλικής μάρκας, τον εγκάρσιο V2 κινητήρα που είναι αερόψυκτος παρακαλώ, αλλά πληροί πλέον τις Euro5+ προδιαγραφές. Έχει την περισσότερη ροπή στα 83 Nm, ενώ αποδίδει 80 άλογα. Στην 3η θέση, το QJMOTR με τον οκταβάλβιδο V2 κινητήρα 645cc με DOHC, αποδίδει 76,2 άλογα, αποκτώντας μία πολύ καλή αναλογία απόδοσης/κυβικών. Ακολουθούν τα Suzuki, Benelli και Moto Morini με 71, 70 και 60 άλογα αντίστοιχα και το πρώτο με V2 κινητήρα, ενώ τα 2 τελευταία με παράλληλο εν σειρά.

*(Παλιότερα, συνήθιζαν να γράφουν με κεφαλαία το on για τα μοντέλα που προορίζονταν πιο πολύ για άσφαλτο αλλά πήγαιναν και χώμα, ενώ με κεφαλαία το off για τα πιο χωμάτινα)


Ισχυρός ο κινητήρας 95 αλόγων του 800MT.

Το καλύτερο φρενάρισμα στα 39,5 μέτρα μόλις, με μικτής χρήσης ελαστικά

Μάρκα Τιμή Κυβικά Ισχύς Hp 0 - 100 (sec.) 100 - 0 (Μέτρα) Μέση Κατανάλωση
MOTO GUZZI V85TT   853 80 5,8 39,5 6
MOTO MORINI X-CAPE 650 SW   649 60 4,9 42,3 5,5
QJMOTOR SVT 650X   645 76,2 5,15 42,35 6,1
CFMOTO 800 MT TOURING   799 95 4 42,6 5,8
SUZUKI DL 650 V-STROM XT   645 71 4,2 44,55 4,7
BENELLI TRK 702 X   698 70 4,95 45,2 4,7

Πόσες φορές σας έχει τύχει να ταξιδεύετε σε επαρχιακούς δρόμους και να σας πεταχτεί στον δρόμο ένας λαγός, μία αλεπού ή γενικότερα κάποιο ζωάκι. Εάν απαντήσατε καμία, είστε πολύ τυχεροί διότι είναι ένα πολύ συχνό φαινόμενο που εντός αστικού περιβάλλοντος γίνεται ακόμα πιο συχνό με το ζωάκι να αντικαθίσταται από κάποιον πεζό, μία μπάλα, κάποιο άλλο όχημα ή και αδέσποτα. Για αυτό λοιπόν ένα ισχυρό σύστημα πέδησης είναι ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία που πρέπει να έχει μία μοτοσυκλέτα. Στο Moto Τρίτη μετράμε σε όλα τα δίκυκλα που δοκιμάζουμε την απόσταση πέδησης από τα 100 και 80χλμ/ω έως την ακινητοποίηση. Το Moto Guzzi πέτυχε μία εξαιρετική επίδοση, αφού κατάφερε να ακινητοποιηθεί σε μόλις 39,5 μέτρα, χάρη στο στήσιμό του και τις 4πίστονες, monoblock ακτινικές δαγκάνες της Brembo με Cornering ABS. Είναι το μόνο που έπεσε κάτω από τα 40 μέτρα με το αμέσως επόμενο, Moto Morini να σταματάει σε 42,3 μέτρα. Στην τρίτη θέση συναντάμε το QJMOTOR στα 42,4 μέτρα, ύστερα το CFMOTO στα 42,6 μέτρα, μετά το Suzuki στα 44,6 μέτρα και τέλος το Benelli χρειάστηκε 45,2 μέτρα για την ακινητοποίηση. Μπορεί η διαφορά να φαίνεται μεγάλη αλλά στην μέτρηση αυτή σημαντικό ρόλο παίζουν και τα ελαστικά με το Benelli να αποκτά πιο χωμάτινου προφίλ ελαστικά πρώτης τοποθέτησης, που θυσιάζουν εν μέρει τις επιδόσεις στην άσφαλτο.  


Εξαιρετικά δυνατά τα φρένα του Moto Guzzi V85TT.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Έχουν διαδρομές αναρτήσεων από 140χλστ εμπρός πίσω

Οι μοτοσυκλέτες αυτές έχουν διττή χρήση, οδηγούνται στην άσφαλτο , αλλά θα σε συντροφεύσουν και στις χωμάτινες εξορμήσεις σου. Ο τροχός 19 ιντσών εμπρός σε αντίθεση με ένα 17άρη που έχουν τα sport touring, περνάει πιο εύκολα πάνω από εμπόδια όπως ρίζες, πέτρες και νεροφαγώματα, ενώ προσφέρει επίσης περισσότερη σταθερότητα και έλεγχο στην εκτός δρόμου οδήγηση. Μπορεί να μην ανταποκρίνεται τόσο καλά όσο ένας τροχός 21 ιντσών στο χώμα, αλλά σου προσφέρει μία μίξη πλεονεκτημάτων, αφού κάνει πιο εύκολες τις αλλαγές κατεύθυνσης κατά την οδήγηση στην άσφαλτο. Παράλληλα με τους ακτινωτούς τροχούς που είναι ανθεκτικοί και προτιμούνται για την χωμάτινη οδήγηση χάρη στην ικανότητά τους να απορροφούν καλύτερα τους κραδασμούς, σημαίνει ότι ακόμα και εάν σου σπάσουν κάποιες ακτίνες θα μπορέσεις να συνεχίσεις κανονικά μέχρι να βρεις κάποιο συνεργείο για επιδιόρθωση. Όλα τα μοντέλα διαθέτουν Tubeless ελαστικά τα οποία μπορείς πολύ εύκολα να επιδιορθώσεις είτε με spray fast, ή τα κλασσικά κιτ με κορδονάκι που μπορείς να προμηθευτείς ακόμα και σε κάποιο βενζινάδικο. Για να μπορούν να κινούνται εκεί που η άσφαλτος τελειώνει διαθέτουν αρκετά μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων (πάνω από 140χλστ εμπρός πίσω) για να απορροφούν τους κραδασμούς αποτελεσματικά. Τα Moto Guzzi και Moto Morini έχουν τις μεγαλύτερες διαδρομές στα 170χλστ εμπρός-πίσω και 175-165 αντίστοιχα, ενώ οι αναρτήσεις τους ρυθμίζονται σχεδόν πλήρως. Όλες οι μοτοσυκλέτες διαθέτουν ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός εκτός από το V-Strom, χωρίς αυτό να σημαίνει βέβαια ότι υστερεί στην απόσβεση αφού είναι αρκετά εξελιγμένο.


Οι μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων είναι αναγκαίες στην χωμάτινη οδήγηση και εδώ βλέπουμε ένα πλήρως εξοπλισμένο Moto Morini με χωμάτινο εξοπλισμό.

Καίνε περίπου 5,5 λίτρα και κοστίζουν κάτω από 10.000 πλην του Moto Guzzi

Στις δοκιμές μας μετρήσαμε τις καταναλώσεις των μοντέλων σε μικτές συνθήκες οδήγησης, όπου το Suzuki V-Strom και το Benelli TRK 702X σημείωσαν τις χαμηλότερες στα 4,7λ/100χλμ μόλις. Την υψηλότερη κατανάλωση είχε το SVT 650X στα 6,1λ/100χλμ, με το νούμερο αυτό βέβαια να αλλάζει προς τα πάνω ή προς τα κάτω σε όλες τις μοτοσυκλέτες ανάλογα με το πόσο "βαρύς" είναι ο καρπός σου και με το στυλ οδήγησής σου. Στο ταξίδι με σχέση στο κιβώτιο και σταθερή ταχύτητα, θα κάψουν λιγότερο, ενώ μπορείς να τα φορτώσεις φούλ και να ταξιδέψεις δικάβαλο με άνεση, αφού με 60+ άλογα και τουλάχιστον 645cc θα σε πάνε οπουδήποτε αξιοπρεπώς. Μπορεί να μην είναι και τα πιο οικονομικά στην χρήση, εάν τα θες για το καθημερινό σου commute αλλά σίγουρα θα σου κοστίσουν πολύ λιγότερο από τα adventure της μεγάλης κατηγορίας και λίγο παραπάνω από αυτά της Α2, δίνοντας σου όμως το πλεονέκτημα μίας υψηλότερης ισχύος. Οι τιμές απόκτησής τους είναι ως επί το πλείστο χαμηλές, με το πιο προσιτό να είναι το QJMOTOR SVT 650X στα 6.995 ευρώ μόλις. Η τριάδα κλείνει με το X-Cape στα 7.790 και το TRK 702X στα 8.349 ευρώ. Τέλος το πιο ακριβό και συνάμα η πιο Premium επιλογή, με πολύ υψηλή ποιότητα κατασκευής και το prestige που συνοδεύει την ιταλική μάρκα, είναι το Moto Guzzi V85 TT στα 13.790 ευρώ , ενώ όπως είδαμε έχει και το καλύτερο 100-0. Οι επιλογές σε αυτή την κατηγορία είναι πολλές και ικανοποιούν διαφορετικές ανάγκες και ανταποκρίνονται σε διαφορετικούς προϋπολογισμούς, εσύ ποιο θα επέλεγες;


Benelli και Suzuki με μόλις 4,7λ/100χλμ κατανάλωση.