O αγώνας ξεκίνησε και αμέσως τα δύο Ducati των Iannone και Dovizioso άρπαξαν την 2η και την 3η θέση αντίστοιχα. Σε όλο τον πρώτο γύρο, ο προπορευόμενος Lorenzo δέχτηκε ασφυκτική πίεση από τον Iannone, και ακριβώς πάνω στην ευθεία του τερματισμού και τα δύο Ducati κάνουν την κίνησή τους και με την υπεροχή τους σε τελική ταχύτητα, προσπερνούν τον Ισπανό! Στα φρένα της πρώτης στροφής, ο Iannone κατάφερε να κρατήσει την πρώτη θέση που κέρδισε στην ευθεία, με τον Andrea Dovizioso να ακολουθεί σε απόσταση αναπνοής και τον Jorge Lorenzo στην 3η θέση. O Valentino Rossi βρέθηκε στην 4η θέση στην εκκίνηση, με ακριβώς πίσω του τον Marquez να πιέζει.
Στον 2ο γύρο, ο Marquez έκανε την κίνησή του εναντίον του «Γιατρού» και, σε μια εσωτερική προσπέραση, του έκλεψε την 4η θέση. Μπροστά, ο Iannone δημιούργησε μια διαφορά με τον Lorenzo, και οι επόμενοι δύο γύροι είδαν μια σταθερή πρώτη τριάδα –Iannone, Dovizioso και Lorenzo-, ενώ στον 5ο γύρο ο Dovizioso προσπέρασε τον ομόσταυλό του. Ωστόσο η απώλεια του μπροστινού οδήγησε στην πτώση του Andrea Iannone, στον 5ο γύρο! Στους επόμενους γύρους, ο Dovizioso έδωσε μάχη με τον ισχυρό Lorenzo, ο οποίος κατάφερε να του πάρει την 1η θέση στον 8ο γύρο, διατηρώντας τη μέχρι το τέλος.
Στον 11ο γύρο, ο Lorenzo σημείωσε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα με 1.55.375, για να του τον κλέψει με τη σειρά του ο Dovizioso μόλις στον επόμενο γύρο! Από την 4η θέση, ο Rossi επιτάχυνε αρκετά το ρυθμό του και σημείωσε και αυτός τον γρηγορότερο γύρο, με 1.55.281, στον 14ο γύρο, όπου και θα είναι η τελευταία φορά που είδαμε τον Rossi να πιέζει, σε σχέση με τους μπροστινούς του.
Ο Jorge Lorenzo έχει κερδίσει απόσταση και πήρε, για
τελευταία φορά στον αγώνα, τον γρηγορότερο γύρο με 1.55.109. Ο Marquez πίεσε
τον Dovizioso στο κυνήγι για την 2η θέση, μέχρι που στον 18 γύρο ο Ιταλός έκανε
ένα λάθος, δίνοντας χώρο στον Ισπανό που πλασαρίστηκε 2ος. Στον τελευταίο γύρο του αγώνα, ο Dovizioso ξαναπέρασε
τον Marquez και μετά απο μια σύντομη αψιμαχία διατήρησε την 2η θέση στην λήξη του αγώνα, αφήνοντας τον Marquez 3o.
Πιο πίσω, ο Maverick Vinales της Suzuki τερμάτισε 6ος μετά απο μια καλή προσπάθεια, πίσω από τον Dani Pedrosa, ενώ εγκατέλειψαν επίσης οι Cal Crutchlow, Loris Baz, Yonni Hernandez και Stefan Bradl.
Αναμφισβήτητα ο Lorenzo έχει την μεγαλύτερη δυναμική προς το παρόν, κάτι που φάνηκε από τους χρόνους στα δοκιμαστικά, αλλά βλέπουμε ότι τα δύο Ducati είναι πολύ δυνατά και μπορούν να δημιουργήσουν ανατροπές αλλά και να φέρουν ακόμα και νίκη! Σειρά τώρα έχει ο 2ος γύρος του πρωταθλήματος, στην Αργεντινή και στις 3 Απριλίου...
1. Jorge LORENZO Yamaha
2. Andrea DOVIZIOSO Ducati +2.019
3. Marc MARQUEZ Honda +2.287
4. Valentino ROSSI Yamaha +2.387
5. Dani PEDROSA Honda +14.083
6. Maverick VINALES Suzuki +15.423
7. Pol ESPARGARO Monster Yamaha +18.629
8. Bradley SMITH Monster Yamaha +18.652
9. Hector BARBERA Avintia Ducati +21.160
10. Scott REDDING +24.435
11. Aleix ESPARGARO Suzuki +35.847
12. Eugene LAVERTY Aspar Ducati +41.756
13. Alvaro BAUTISTA Aprilia +41.932
14. Jack MILLER Estrella Galicia Hona +41.982
15. Tito RABAT Estrella Galicia Honda +54.953



CFMOTO V4 SR-RR Prototype: Η κινεζική superbike μπαίνει στο παιχνίδι με ήχο… φωτιά! (ΒΙΝΤΕΟ
125άρια adventure/crossover scooter με την μεγαλύτερη αυτονομία
Ληστεία στο Λούβρο: Πρώην οδηγός stunt από το Aubervilliers βασικός ύποπτος για την κλοπή-ρεκόρ
EICMA 2025 - LETBE 282: Νέο μικρό Adventure με δικύλινδρο κινητήρα και 20 λίτρα ρεζερβουάρ
Μπαγκαζιέρα Monolock ή Monokey;
Moto Guzzi V100 Mandello: Με 115 ίππους , μετάδοση με άξονα και νέα τιμή στα 14.199 ευρώ
EICMA 2025 - Zontes 552 H 2026: Η πιο σπορ πρόταση της νέας δικύλινδρης πλατφόρμας 552
Νέος ΚΟΚ: Υπέρβαση ή εκσυγχρονισμός; - Η Ελλάδα σε δύο στρατόπεδα!
Kymco Skytown 125: Με 11,2 ίππους, χώρο για full-face κράνος στη σέλα και δώρο Top-Case
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.