Η Lifan KPT500

Η Lifan KP350

Η Lifan KPT500

Η Lifan KP350

Lifan: Νέες μοτοσυκλέτες που εντυπωσιάζουν!

Μία street, αλλά και μια adventure παρουσίασε η Lifan και όλα δείχνουν ότι η μάρκα έχει πάρει πολύ στα σοβαρά την μοντέρνα μοτοσυκλέτα! Δείτε περισσότερα…

Εχθές, είδαμε το adventure scooter της Lifan, ένα νέο μοντέλο που εμφανίστηκε στην Κίνα και προκάλεσε αίσθηση στην παγκόσμια αγορά, με την μοντέρνα του εικόνα και το υψηλό τεχνολογικό υπόβαθρό του. Φαίνεται όμως ότι η μάρκα δεν θέλει να μείνει μόνο εκεί, καθώς παρουσίασε και 2 μοτοσυκλέτες: Μια street και μια Adventure!

Ας ξεκινήσουμε από την εξαιρετικά ενδιαφέρουσα KPT 500, την on-off κατηγορίας μοτοσυκλέτα που βλέπετε στις φωτογραφίες. Η Lifan αφουγκράστηκε πολύ προσεκτικά τις τάσεις τις αγοράς και δημιούργησε ένα μοντέλο που, εκτός από το μοδάτο adventure παρουσιαστικό, φαίνεται πως έχει και τις δυνατότητες, να χρησιμοποιηθεί έντονα εκτός δρόμου. Προσέξτε, για παράδειγμα, τους ακτινωτούς τροχούς 19 και 17 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα, τα κάθε λογής προστατευτικά όπως η ποδιά και οι χούφτες , τα «σαγρέ» μεταλλικά μαρσπιέ και την ψηλά τοποθετημένη εξάτμιση.

Ο κινητήρας της KPT είναι μονοκύλινδρος με κυβισμό 450 κ.εκ και έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με μια ιταλική εταιρεία –της οποίας το όνομα δεν αναφέρεται. Δεν έχει δημοσιευτεί ακόμη αριθμός ιπποδύναμης ή ροπής για το μοτέρ, αλλά ξέρουμε ότι τροφοδοτείται με ψεκασμό και αναμένεται να πληροί τις προδιαγραφές Euro 5.

To πλαίσιο του KPT είναι ατσάλινο χωροδικτύωμα (!), ενώ οι αναρτήσεις θυμίζουν ευρωπαϊκές μοτοσυκλέτες, με ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός και αλουμινένιο ψαλίδι πίσω. Η μοτοσυκλέτα φέρει TFT οθόνη ενδείξεων, φωτιστικά LED, ABS με φρένα 2 δίσκων εμπρός και υποστήριξη για βαλίτσες. Μια χαρά μας φαίνεται εμάς!



Η έτερη μοτοσυκλέτα της Lifan ακούει στο όνομα KP350 και είναι μια ιδιαίτερα επιθετική στην εμφάνιση, μοντέρνα naked! Mε σχεδιαστικά στοιχεία που κυριαρχούνται από τις αιχμές –προσέξτε για παράδειγμα, την εξάτμιση, το εμπρός μέρος, τα φλας και την ουρά-, η μοτοσυκλέτα κινείται από έναν δικύλινδρο κινητήρα 350 κ.εκ., που αποδίδει 27 ίππους και 2,8 kgm ροπής.

Το πλαίσιο της KP350 φαίνεται πως είναι ατσάλινο trellis, ενώ στις αναρτήσεις διακρίνουμε το ανεστραμμένο εμπρός πιρούνι –με δυνατότητα ρύθμισης, μάλιστα!-και το αλουμινένιο ψαλίδι πίσω. Στα φρένα, δύο δίσκοι κάνουν την εμφάνισή τους εμπρός, ενώ το σύστημα ABS δηλώνει και εδώ το «παρών». Για το μοντέλο ανακοινώνονται επίσης φωτιστικά σώματα LED, οθόνη TFT για τις ενδείξεις αλλά και το ύψος σέλας, στα 790 χιλιοστά από το έδαφος.

Πως σας φαίνονται οι δύο νέες μοτοσυκλέτες; Η αγορά αλλάζει ραγδαία και μπορούμε να στοιχηματίσουμε, ότι σύντομα οι Κινεζικές εταιρείες θα κυριαρχήσουν, ειδικά στις μικρότερες-πιο προσιτές μοτοσυκλέτες.