Το Free-Rider ζυγίζει μόλις 38 κιλά και διαθέτει ηλεκτρικό κινητήρα 2 kW, ο οποίος τροφοδοτείται από μπαταρίες πολυμερών λιθίου. Η τελική του ταχύτητα μπορεί να αγγίξει τα 55 χλμ./ώρα και η αυτονομία του υπολογίζεται στη μία ώρα, με τελική ταχύτητα και αναβάτη 75 κιλών. Η φόρτιση των μπαταριών ολοκληρώνεται σε δύο ώρες.
Προσεγμένος είναι και ο εξοπλισμός της μοτοσικλέτας, όπως μας αποδεικνύει το πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι της RST με διαδρομή 180 χλστ., το επίσης ρυθμιζόμενο πίσω αμορτισέρ της DNA, αλλά και τα υδραυλικά φρένα της Tectro.
Το Free-Rider προορίζεται κυρίως για εφήβους που θέλουν να μυηθούν στα μυστικά του trial. Ωστόσο, είναι κατάλληλο και για ενήλικες. Η δυνατότητα επιλογής χαρτογράφησης επιτρέπει την προσαρμογή της συμπεριφοράς της μοτοσικλέτας σε διαφορετικά επίπεδα εμπειρίας, ενώ η μετάδοση είναι αυτόματη, για παραπάνω ευκολία.
Το Free-Rider, λοιπόν, βρίσκεται εδώ και μερικές ημέρες σε φάση χρηματοδότησης στο Kickstarter. Οι υπεύθυνοι επιθυμούν να συγκεντρώσουν 100.000 δολάρια μέχρι τις 13 Απριλίου και οι υποστηρικτές της καμπάνιας κερδίζουν από test ride του πρωτότυπου μοντέλου μέχρι το δικό τους Free-Rider, ακόμη και σε συλλεκτική έκδοση ή σε μειωμένη τιμή.
Στην ιστοσελίδα της καμπάνιας στο Kickstarter, τέλος, μπορείτε να μάθετε περισσότερες λεππτομέρειες, όπως τα δώρα που συνοδεύουν κάθε χρηματοδότηση, το κόστος αποστολής και τη διαδικασία κατασκευής του πρωτότυπου ηλεκτρικού trial.
ASUS CROSS X 125 – Ένα A-CROSS εντυπωσιακό παπί για όλες τις απαιτήσεις.
Γιατί τα δίκυκλα δεν έχουν πια μανιβέλα;
KTM 690 Enduro R 2026: Με νέο επανασχεδιασμένο κινητήρα και πλαίσιο
Test μάσκα Progrip Vision 3300: Προστασία, πρακτικότητα & χαμηλό βάρος
BMW CE 02 Highline: Premium ηλεκτρικό στα 5.190 ευρώ, φορτίζει σε 3,5 ώρες
BMW CE 04 : Νέες χρωματικές επιλογές και δυνατότητα περιορισμού ισχύος για δίπλωμα Α1
Honda CB1000R με E-Clutch: Έρχεται νέα εποχή στα 1000άρια γυμνά της Honda;
Γ. Αληγιζάκης: 200 πρατήρια υπό έρευνα για παραβάσεις – Δεν προβλέπονται αυξήσεις στα καύσιμα
Ε65: Ολοταχώς για ολοκλήρωση το 2026 – Ξεπεράστηκε το 75% του έργου
Ιμάντας Mitsuboshi MBLSC018 για Honda SH 125 – SH 150
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr