Κοίτα με… να σε κοιτώ!

Ο Vinales επιστρέφει, ο Dovi στα «νερά» του, ο Petrucci παίρνει από το χεράκι τον Marquez, ο Miller τα θαλασσώνει στο παραπέντε, ο Quartararo μας αφήνει «ξερούς», ο Lorenzo πέφτει, ο Rossi τσακώνεται με τα σίδερα και ο Lewis Hamilton παρακολουθεί ηδυπαθώς τα τεκταινόμενα…

Κατόπιν των ιδιόμορφων καιρικών συνθηκών που επικρατούν στην πίστα του Losail, οι επιτευχθέντες χρόνοι κατά την διάρκεια του δεύτερου σκέλους της Παρασκευής απεδείχθησαν καταλυτικοί για την ανάδειξη της δεκάδας του Q2.

Οι μεσημεριανοί άνεμοι της ερήμου γέμισαν την πίστα με άμμο και σκόνη, δημιουργώντας χαλαρές σχέσεις μεταξύ ασφαλτοτάπητα και ελαστικών τόσο ώστε να αναδεικνύονται χρόνοι ταχύτεροι αυτοί της … βραδινής διαδικασίας…

…Όλοι οι πρωταγωνιστές βελτίωσαν τους χρόνους τους την Παρασκευή το βράδυ πλην του Valentino Rossi, του οποίου η μοτοσυκλέτα ήταν … αλλού…

Συνεπώς, το πρωινό FP3 του Σαββάτου δεν άλλαξε κάτι, πέραν της οδυνηρής πτώσης του Jorge Lorenzo και της επίσκεψής του στην Clinica Mobile για ακτινογραφίες. Ο Rossi παρέμεινε με την μοτοσυκλέτα του προβληματική κι έτσι οι δυό τους, παρέα με τον ταλαιπωρημένο από τον σοβαρό τραυματισμό του βρετανό Cal Crutchlow κατέστησαν εαυτούς πρωταγωνιστές στην διαδικασία του Q1 για μια θέση στο Q2 και την πρώτη δωδεκάδα.

Κατά την διάρκεια της διαδικασίας του Q1 ο heavy metal Cal Crutchlow απέδειξε για άλλη μια φορά ότι πόνος και δυσκολίες τον χαλυβδώνουν ακόμη περισσότερο, κατατασσόμενος πρώτος και ακολουθούμενος από τον ενθουσιώδη Takaaki Nakagami, καθιστώντας τον Lucio Cecchinello έναν ευτυχισμένο team manager.

Έκπληξη του σκέλους ο εξαιρετικός Pecco Bagnaia, ο οποίος με την δορυφορική Ducati έμεινε έξω από την διαδικασία του Q2 για μόλις 41 χιλιοστά του δευτερολέπτου, όσο ο Lorenzo πέφτει για δεύτερη φορά και μετατρέπει την βραδιά για τους μηχανικούς του σε εφιάλτη.

Στην τελική διαδικασία του Q2, ο πρώτος αναγνωριστικός γύρος αναδεικνύεται σε παιδική χαρά, όταν οι πρωταγωνιστές ψάχνονταν μεταξύ τους για το ποιος θα ακολουθήσει ποιον…

Ο Vinales κινήθηκε εξ` αρχής σε δικούς του ρυθμούς, σαφώς ταχύτερους από τον υπόλοιπο συναγωνισμό…

Στην πρώτη ολοκληρωμένη προσπάθεια ήταν 4 δέκατα εμπρός από τον Nakagami, ακολουθούμενοι από Quartararo, Dovizioso και Marquez.

Στην δεύτερη και τελευταία ευκαιρία, ο Vinales μείωσε κατά 3 δέκατα περισσότερο και ακολούθησαν Dovizioso και Marquez, ο οποίος έπραξε αυτό που δεν θέλει να του κάνουν…

…Κόλλησε πίσω από τον Petrucci και απέκτησε το απαραίτητο slipstream για να σώσει τη μάχη στην τρίτη θέση.

Έκπληξη της βραδιάς ο γάλλος Quartararo, ο οποίος από τις χθεσινές δοκιμές έχει δείξει τα δόντια του.

Αξιοπρεπής ο Crutchlow (δεδομένων των συνθηκών), ο Petrucci μάλλον απογοήτευσε (βάσει των όσων είχε δείξει στις τελευταίες δοκιμές), ο Morbidelli ολοκλήρωσε την απόλυτα επιτυχημένη παρουσία της δορυφορικής ομάδας της Yamaha, ενώ ο Rins μάλλον κινήθηκε εκτός των προσδοκιών της Suzuki.

Ελπιδοφόροι οι Mir και Nakagami, όσο ο Aleix Espargaro συνεχίζει να δίνει τον «νυν υπέρ πάντων αγώνα» για την Aprilia…

 

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Q2

1 12 Maverick VIÑALES Yamaha 1`53.546

2 04 Andrea DOVIZIOSO Ducati 1`53.744 0.198

3 93 Marc MARQUEZ Honda 1`53.745 0.199

4 43 Jack MILLER Ducati 1`53.809 0.263

5 20 F. QUARTARARO Yamaha 1`53.946 0.400

6 35 Cal CRUTCHLOW Honda 1`54.095 0.549

7 09 Danilo PETRUCCI Ducati 1`54.200 0.654

8 21 Franco MORBIDELLI Yamaha 1`54.236 0.690

9 30 Takaaki NAKAGAMI Honda 1`54.239 0.693

10 42 Alex RINS Suzuki 1`54.257 0.711

11 36 Joan MIR Suzuki 1`54.390 0.844

12 41 Aleix ESPARGARO Aprilia 1`54.917 1.371

 

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Q1

Q2 35 Cal CRUTCHLOW Honda 1`54.270

Q2 30 Takaaki NAKAGAMI Honda 1`54.431 0.161

13 63 Francesco BAGNAIA Ducati 1`54.472 0.202

14 46 Valentino ROSSI Yamaha 1`54.537 0.267

15 99 Jorge LORENZO Honda 1`54.563 0.293

16 44 Pol ESPARGARO KTM 1`54.740 0.470

17 88 Miguel OLIVEIRA KTM 1`55.122 0.852

18 53 Tito RABAT Ducati 1`55.428 1.158

19 29 Andrea IANNONE Aprilia 1`55.464 1.194

20 17 Karel ABRAHAM Ducati 1`55.642 1.372

21 05 Johann ZARCO KTM 1`55.797 1.527

22 55 Hafizh SYAHRIN KTM 1`55.937 1.667

23 38 Bradley SMITH Aprilia 1`56.036 1.766