Κινέζικες μοτοσυκλέτες μόνο στο όνομα ή και στη χάρη;

Κινέζικες μοτοσυκλέτες μόνο στο όνομα ή και στη χάρη;

Με την πλειοψηφία των εργοστασίων να επιλέγουν πλέον την Κίνα για την παραγωγή των μοντέλων τους, εσύ δίνεις σημασία στις προδιαγραφές που δίνει η κάθε εταιρεία ή στη χώρα συναρμολόγησης;

Η ετήσια παραγωγή στην Κίνα αυξάνεται με μαθηματική ακρίβεια την τελευταία δεκαετία και ένα ικανός αριθμός μοτοσυκλετών παράγεται στα εργοστάσια της. Στόχος είναι να ανταγωνιστούν ευθέως τις παραδοσιακές βιομηχανίες και συνεχώς βελτιώνουν την ποιότητα των μοτοσυκλετών τους. Ταυτόχρονα και οι κατασκευαστές από την Δύση εγκαθιστούν γραμμές παραγωγής στην Κίνα, καθώς αναζητούν τη μείωση του κόστους, ώστε να κρατήσουν ανταγωνιστικές τις τιμές τους. Γι αυτό βλέπουμε να κυκλοφορούν όλο και περισσότερα μοντέλα μοτοσυκλετών με την ένδειξη «Made in China».

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Κάποιοι ακόμα τα βλέπουν με καχυποψία κάποιοι άλλοι όμως υποστηρίζουν ότι αυτό που μετράει είναι οι προδιαγραφές που δίνει η κάθε εταιρεία και όχι ο τόπος συναρμολόγησης. Φυσικά υπάρχουν Κινέζικα προϊόντα χαμηλής ποιότητας στην αγορά, όμως υπάρχουν και μοτοσυκλέτες που είναι κινέζικές μόνο στο όνομα και όχι στη χάρη. Εσύ θα αγόραζες ένα Κινέζικο μοντέλο ή ακόμα τα αντιμετωπίζεις ως ταμπού;

Πάρε παράδειγμα τα προϊόντα τεχνολογίας από εταιρείες κολοσσούς, όπως τα smartphones, οι τηλεοράσεις και οι υπολογιστές, τα οποία κατασκευάζονται στην κίνα και δεν είναι στην ουσία κινέζικα. Όμως κανείς δεν έχει να τους προσάψει ότι δεν είναι premium, ότι δεν έχουν κορυφαία τεχνολογία ή ότι δεν είναι τα καλύτερα στην κατηγορία τους.

Ομοίως και κινέζικα προϊόντα που κατασκευάζονται εκεί, αλλά έχουν καταφέρει να κερδίσουν τους αγοραστές τόσο με το value for money, όσο και την ποιότητα κατασκευής τους. Είναι κινέζικα ευρωπαϊκών προδιαγραφών, και όχι κακής ποιότητας που θα παρουσιάσουν προβλήματα. Γιατί κακά τα ψέματα, τα κινεζικά προϊόντα έχουν κακή φήμη. Είτε ότι είναι κακές αντιγραφές, είτε ότι χαλάνε αμέσως.
 
Η τεχνογνωσία των κινέζων έχει ανέβει επίπεδο, μαθαίνουν κάθε μέρα όλο και περισσότερα και δεν είναι κρυφό πως αντιγράφουν, αρκετά πετυχημένα, όλες τις μεγάλες μάρκες. Εταιρείες με τεράστιο ετήσιο κύκλο εργασιών πουλάνε εκατομμύρια μονάδες στην παγκόσμια αγορά και αυτό από μόνο του αποτελεί απόδειξη για την καλή δουλειά που κάνουν οι Κινέζοι και τα αξιόπιστα μοντέλα που κατασκευάζουν.

Μάλιστα αρκετές γνωστές μάρκες έχουν συνάψει συνεργασίες με Κινεζικές εταιρείες για την από κοινού σχεδίαση μοντέλων που έχουν όμως το Δυτικό σήμα στα πλαστικά τους. ¶λλο ένα δείγμα εμπιστοσύνης και ειδικά από μεγάλες εταιρείας που σίγουρα δεν θέλουν να αμαυρώσουν το όνομα τους, βγάζοντας στο δρόμο αμφιβόλου ποιότητας μοτοσυκλέτες.
 
Με λίγα λόγια δηλαδή, μπορεί κανείς να συναντήσει μερικές κακές αντιγραφές και χαμηλής ποιότητας μοτοσυκλέτες, όμως ως επί το πλείστων οι Κινέζικες μοτοσυκλέτες μπορούν να σταθούν άνετα στην αγορά και μάλιστα με μεγάλα πλεονεκτήματα τη χαμηλή τιμή και τον πλούσιο εξοπλισμό τους,  που τα καθιστά τις πιο value for money επιλογές στην κατηγορία τους.

Εσείς τι λέτε; Είστε έτοιμοι να αγοράσετε μια κινέζικη μοτοσυκλέτα ευρωπαϊκών προδιαγραφών ή έχετε ενστάσεις; Τι θα κοιτάξετε και μέχρι που είστε διατεθειμένοι να ρίξετε νερό στο κρασί σας, δεδομένου ότι η τιμή είναι πολύ πιο ανταγωνιστική;
 
 

  • CHN

    Ύστερα από το ανέκδοτο που λέγεται Brixton ποτέ ξανά κινέζικα. Κ το λέω γνωρίζοντας ότι πιθανόν εκεί έξω μπορεί να υπάρχουν ποιοτικά αξιόπιστα κινέζικα brands. Αλλά όποιος έχει καεί από τον χυλό φυσάει κ το γιαούρτι.

      1
  • Θάνος

    Όταν γράφετε περί "ευρωπαϊκών προδιαγραφών" πώς το εννοείτε; Δεν παίζει ρόλο μόνο το πού συναρμολογείται μια μοτοσυκλέτα ή ένα οποιοδήποτε αγαθό, αλλά ο ποιοτικός έλεγχος στον οποίο υπόκειται, από τα σχέδια μέχρι την τελευταία βίδα, δηλαδή τα εκάστοτε πρότυπα που ακολουθούνται (DIN, ASME, BS κλπ). Τα υλικά πάνω κάτω είναι τα ίδια. Η βαφή τους όμως; Οι κολλήσεις; Λεπτομέρειες που παίζουν ρόλο και γι'αυτό την ευρωπαϊκή/γιαπωνέζικη θα την πληρώνουμε παραπάνω. Επειδή υπάρχει το "όνομα" και η εμπιστοσύνη. Για μένα η κινέζικη μοτοσυκλέτα, όπως και στα κινητά τηλ/να, θέλει κάποια χρόνια ακόμα να "δοκιμαστεί".

      1
  • Μάρκος

    Είμαι σε φάση αναζήτησης για αντικατάσταση μοτοσυκλέτας ,το δίλημμα είναι σύμφωνα με το μπάτζετ και τις ανάγκες μου μεταχειρισμένο επώνυμο ή καινούργιο από Κίνα , καλό βλέπω γνωστό μεσαίο από Κίνα έχουν πλούσιο εξοπλισμό ωραίο ντιζάιν όμως με φοβίζει η αντοχή στο χρόνο και η δυνατότητα μεταπώλησης , από την άλλη έχουν καλά προγράμματα χρηματοδότησης καί οικονομική συντήρηση , δεν ξέρω ποια θα είναι η τελική επιλογή μου σίγουρα όμως εάν μπορούσα να διαθέσω περισσότερα χρήματα δεν θα τα έβλεπα κάν θα πήγαινα σε μια καινούργια μοτοσυκλέτα από επώνυμο και αξιόπιστο Μπράντ.

      5
  • Christos

    Τα κινέζικα Brands δυστυχώς δεν έχουν την ποιότητα ενός Honda. Ο κάθε Ιαπωνεζος δεν μπορεί να είναι ίδιος με κάποιον άλλο για παράδειγμα δεν μπορείς να συγκρίνεις τα ηλεκτρικα ενός Honda με ενός Yamaha που είναι Magneti Marelli.. Ούτε την ποιότητα των πλαστικών ενός Astra X με ένα Daytona ή ενός SYM παπιου.. Πόσο μάλλον την μεταπώληση του... Πρεπει να ληφθεί υπόψιν από τους αναγνώστες ότι όταν κάποιος που υποστηρίζει ότι θα επερνε Κινέζο για την καθημερινή του εργασία μετά από 5 χρόνια θα δυσκολεύοταν πουλήσει το Sym του σε μια τιμή που θα πωλούσε το ιαπωνικό του όχημα. Κάι η Honda έχει εργοστάσιο στην Κίνα όπως και το WAVE 110 που πούλησε σαν τρελό ήταν κινέζικο, αλλά τα μηχανάκια αυτά δεν έχουν κάνει τυχαία 250000Km κατά τύχη, γι αυτό και τώρα στο CAR δεν βρησκεις να αγοράσεις WAVE ή αν βρεις θα είναι στ 1400 με 1500.. Έχουν ποιότητα κατασκευης.. Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι η χώρα προέλευσης δεν έχει να κάνει με τα στάνταρ που βάζει κάθε κατασκευαστής.. Οτι και να θέλουμε να περάσουμε στο κοινό, το κάθε Brand στοχεύει στο κοινό του.. Οπότε για κάποιον που έδωσε 1800 να αγοράσει το WAVE τώρα είναι υπερβολικά κερδισμένος να το πουλήσει κοντα στην τιμή καινούργιου.. Αυτό πρέπει να καταλάβουν οι αναγνώστες για να κάνουν την σωστή αγόρια.. Δεν γίνεται ρε παιδιά η Kawasaki που φτιαχτεί σταθμούς στο διάστημα και έχει μια μηχανή που βγάζει 340 hp να είναι ίδια με μια κινεζική εταιρία.. Αυτό για τον αναγνώστη που θέλει VOGE 300 αντί να πάρει το VERSYS 300 που είναι 2κυλινδρο και βγάζει 40 άλογα.. Ή αν ζόριζεται με την τιμή να πάρει το BAJAJ το DOMINAR 400 που είναι ινδικό και είναι ότι καλύτερο για την τιμή του και δοκιμασμένο από τους χειρότερους αναβάτες που είναι οι Ινδοί.

      7
  • SPARTA

    Εγω θελω παπακι 50 κυβικα γιατι δεν εχω διπλωμα για μεγαλυτερο.Εχω και διπλωμα αυτοκινητου αλλα δεν ξερω τι θα ισχυσει για την οδηγηση μικρων μοτοσυκλετων με διπλωμα αυτοκινητου,το συζητανε λεει και ολοι περιμενουν τι θα ισχυσει.Παπακια 50 κυβια δεν βγαζουν πλεον γιαπονεζικες κορεατικες ευρωπαηκες εταιριες ,εβγαζε η κιμκο ενα κακ τωρα το σταματησε καο σε 50 κυβικα το βγαζει τωρα μονι με λουρι-υμαντα.Εγω ομως θεκω με αλυσιδα γθα να μπορω να το βαχω και σμπροχνωντας μπροστα με ταχυτητα μεσα οταν δεν δουλευει η μιζα ειτε να του αλλαζω τα γραναζια της αλυσιδας ωστε να τραβαει πιο πολυ αφουβτομχρησιμομοιων τομπαπακι καο για να ανεβαζω βαρια σακια με ελιες,πατατες,κ.λπ.,υλικα τσιμεντα ,ζωωοτροφες αμοχαλικο,κ.λπ.,απο δυσβατα μονοπατια που μονο μηχανακι μπορει να μπει.Αυτα με το λουρι καλα ειναι αλλα αμα μπουκωσει ουτε με μιζα παιρνει μπροστα ουτε με το πενταλ καο δεν παιρνεξ μπροστα σμπροχνωντας ουτε αμα αφησειε το γκαζι φραναρρι με χσμηκη ταχυτητα μεσα αυτο με το λουρι πρεπει να εισια συνεχεια στα φρενα ενω με το παπι με αλυσιδα σβηνω και τον κινητηρα σε μεγαλη κατηφορα και με πρωτη μεσα σβηστο τσουλαει και φρεναρει λες και εχεις εη μπι ες φρενα δεν χρειαζετια να πατησει φρενο βαζεις λιγο ποδι κατω κια σταματαει.Και δεν υπαρχει παπι με αλυσιδα 50 κυβικα πλεον μονο μεταχειρισμενο ειτε αν εχει μεινει κανα απουλητο σε στοκ καιρουργιο κυμκο.Ακομη και ταηβενεζικα ειτε κινεζικα παπια 50 κυβικα αρχιζουν να σπανιζουν Ας ελπισουμε να επιτραπει με διπλωμα αυτοκινητου να οδηγαμε μεχρι 110 κυβικα μπας και παω σε κανα μεγαλυτερο.Δεν κανω μεγαλε διαδρομες ουτε θελω να τρεχω αλλα κανω διαδρομες δυσκολες σε δυσβατα μονοπατια με βαρος και θελω λιγο παραπανω ιπποδυναμη και καλα φρενα.Κακ ξερω απο βεσπα εχω τεσσερα μοτοποδηλατα ενα παπι χοντα εξαβολτο δυο πιατζιο σι και ενα σουζουκι τι ες διχρονο αλα ειναι μουσιακου χαραχτηρα τα δυο τα εχω για να κατεβαιννω απομτο χωριο στην πολη γθκα καμια δουλεια μια υο φορε το πολυ το μηνα αφου η πολη μας δεν εχει παρκιν για αυτοκινητα κακμτα αλλα δυο τα εχω για τα χωραφια.Τα αλλα δυο ειναι εφερδρικα αμα χαλασει το ενα και ειναι μαστορα παω με το αλλο.Μου αρεσουν και εκεινα τυπου μπομπος αν παρω αυτοκινητο που να το χωραει μεσα παρκαρω μακρια απ την πολη το βγαζω απο μεσα και μπαινω πολη με αυτο.Ας ελπισουμε να μας επιτραπειμκιμεμας με δυπλωμα αυτοκινητου να οδηγαμε μηχανες παποαμμεχρο 100 κυβικα.Ειχα δωσει δυο φορε καποτε για διπλωμα μικρης μοτοσικλετας και με εκοψαν εκδικητικα δυο φορες στην οδηγηση μου ξοδεωα και ενα καρο παραβολα και δεν ξαναδωσα.Στο εξβτερικο κακμπολλε ευρωπαηξες ζβρες επιτρεπεται να οδηγανε μικρη μοτοσικλετα με διπλωμα αυτοκινητου.Εδω γιατι οχι;Αφου ισχυουν τα ευρωπαηκα διλωματα εδω,πως ερχεται δηλαδη ενας ευρωπαιος εδω κακ εχει δικαιωμα με το νομο να οδηγαει μικρη μοτοσυκλετα με διπλωμα αυτοκινητου και εγω δεν εχω αυτο το δικαιωμα;

      1
  • Dino

    Μετά από τέσσερα χρόνια με Benelli BN302 μπορώ να πω ότι στα μικρά & μεσαία κυβικά δεν υπάρχει διαφορά ποιότητας ανάμεσα σε Ιάπωνες και σοβαρούς Κινέζους κατασκευαστές. Για όσους έχουν ακόμα αμφιβολίες υπάρχουν βίντεο με εγγλέζους που γελούσαν το 1950 όταν έβλεπαν Honda & Yamaha...

      10
  • Κωνσταντίνος

    Καλησπέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο. Θα ήθελα να εκφράσω την ιδέα μου χωρίς να επιρρεάσει το κοινό. Πιστεύω λοιπόν πως κάθε βιομηχανία πλέον προσπαθεί σαφώς να μειώσει το κόστος κατασκευής τους καθώς και το κόστος πρώτης ύλης και άλλων υλικών. Προσωπικά είμαι φίλος του Ιαπωνικού κοινού , που αυτό σημαίνει πως ευτυχώς ή δυστυχώς ότι και να χρειάζεται το αμάξι μου η το παπί μου θέλω να είναι Japan. Έτσι σαφώς το κόστος αγοράς τους είναι για κάθε ένα απλό έως και το πιο απλό ανταλλακτικό είναι κάπως τσιμπημένο. Μπορεί κάποιος να με θεωρήσει κολλημένο μυαλό , αλλά από πρωσοπικής μου άποψης αυτό θεωρώ και σωστο. Ο λόγος; Είναι το ότι πολλά κομμάτια δεν γεμίζουν το παζλ. Τι σημαίνει αυτό; Δεν θεωρώ πως θα ήταν αξιόπιστο ένα αυτοκίνητο το οποίο πλέον η συναρμολόγηση του και τα υλικά κατασκευής του είναι από διάφορες χώρες προέλευσης. Δηλαδή ολοκλήρωση παζλ από διάφορες χώρες. Προτιμώ λοιπόν παζλ τύπου παρκέ που μπορεί να είναι από πάνω μέχρι κάτω που λέμε μιας ράτσας. Καθαρόαιμο! Τα Γερμανικά αυτοκίνητα πλέον επιρρεάζουν πλέον σε όλες τις μάρκες αυτοκινήτων και μηχανών τότε αυτό έχει αντίκτυπο και στο κοινό τους Fans . Η μηχανή μου για παράδειγμα είναι από την Ιταλία. Ωραία τεχνολογία ζυγισμένη ομοιόμορφα με τέλειες αποδώσεις. Οπότε πληρώνεις κάτι που ταιριάζει και αποδίδει τέλεια στις προδιαγραφές που θα απολαύσει κάθε αναβάτης. Ακριβά ανταλλακτικά αλλά 100% manufacturers. Τώρα ως προς το Κινέζικο υλικό , αξεσουάρ και ανταλλακτικό πιστεύω πως τίποτα δεν μπορεί να τα κάνει τόσο αποδεκτά , τόσο από το Ευρωπαϊκό αγοραστικό κοινό , όσο και από το Αμερικανικό. Θα χρειαστούν αρκετά χρόνια για να επιρρεάσει το αγοραστικό κοινό, όπως γίνεται πλέον με τα Κινέζικα κινητά. Ευχαριστώ πολύ για την ευκαιρία να εκφράσω την άποψη μου. Καλή συνέχεια και υγεία σε όλο τον κόσμο.

      3
  • Stamatis

    Ο Κινέζος θα σφυρίξει τρεις φορές. Σίγουρα δεν μου κάθεται καλά που ένα vstrom 250 γράφει περίτρανα made in China αλλά δουλεύει καλά άσε που αν ρίξεις κανένα βρόντο έχει πολύ φτηνά ανταλλακτικά. Πριν 13-15 χρόνια πολλοί έκαναν αρπαχτές εισάγοντας παπάκια και μοκροσκουτερ υπερκινεζικα που με χοντρικη 350€ έκαναν λιανικη 900 με 1100 € όταν το crypton x τους αφηνε 75€ κέρδος σάρωσαν λοιπόν την αγορά με τάφους. τι σταυροί κοβοντουσαν τι μαρκουτσια σκαγανε και άμα βαραγε και καμμια μπιέλα μέσα στον πρωτο χρονο σου ανέβαζαν καινουριο μοτερ δωρεάν σε μια ώρα έτσι το κινέζικο έγινε συνονιμο του ναυαγίου. Να είστε σίγουροι ότι εάν οι δικοί μας έδιναν 1000€ μπάτζετ στους Κινέζους συν 600€ τελωνεια και φόρους αντε και 200€ κέρδος το κομμάτι με 1800 € θα παίρναμε παπια με abs gps sms wifi και ότι μπορείς να σκεφτείς με ποιότητα δώδεκαβολτου Παντα θα υσχιει το ότι δίνεις παίρνεις. Το μεγάλο στοίχημα είναι τα πολλά κυβικά εκεί να φοβάστε τους Ινδός μην φουρνισουν τίποτα bazaz 1290 100ps με 9900€ και 5 χρονια εγγύηση .Ο κοιμώμενος γίγαντας έχει ήδη ξυπνήσει.,είναι και καλοί άνθρωποι οι Ινδοι!!!

      3
  • Πέτρος

    Το θέμα νομίζω είναι: πιο είναι το κύριο κριτήριο αγοράς. Αν είναι το κόστος, κάτι που συμβαίνει όλο και πιο συχνά (στην Ελλάδα) τότε τα κινέζικα έχουν ένα πλεονέκτημα (απλά ως προϊόντα value for money). Αν όμως το κύριο κριτήριο δεν είναι το κόστος, τότε τα κινέζικα δεν έχουν (ακόμη) πολλές πιθανότητες ως επιλογή.

     
  • Δημητρης

    Οταν εταιρειες οπως η BMW, κατασκευαζουν κινητηρες και ολα τα υπολοιπα στην Κινα, και απλα κοτσαρουν το σηματακι τους μονο, και το πληρωνω εγω για πχ Γερμανικο, ενω μονο στα σχεδια και στο χαρτι ειναι Γερμανικο,τοτε τα λογια περισσευουν. Οπως και με τα αυτοκινητα, οπως και με τα ηλεκτρονικα, τα pc, τα παντα ολα. Ολα στην Κινα κατασκευαζονται, και πληρωνουν οι γνωστες εταιρειες, τις Κινεζικες γραμμες παραγωγης. Βαζουν μετα τη σταμπα τους, αυξανουν την τιμη 7000%, και τα βαζουν στις βιτρινες προς πωληση, στους "παθιασμενους - με την ποιοτητα- καταναλωτες.. Τα νεα μοντελα απο Κινα (VOGE) κτλ, χρησιμοποιουν κινητηρες, απο τα ιδια εργοστασια που εδω και χρονια κατασκευαζουν κινητηρες για μεγαλες και γνωστες εδραιωμενες Μαρκες μοτοσυκλετων. Με τη διαφορα οτι επειδη ειναι ακομη Νεες εταιρειες, πουλανε σε ανθρωπινες τιμες. Οταν πιασουν την καλη και εδραιωθουν και αυτες, θα βλεπετε τιμες Γερμανικων και Ιαπωνικων και στις Κινεζικες. Παρολα αυτα, ΠΛΑΙΣΙΩΝΟΥΝ τις μοτοσυκλετες με ΑΚΡΙΒΑ εξαρτηματα και υποσυστηματα, Kayaba USD πηρουνια, Brembo φρενα, BOSCH abs, TFT εγχρωμες οθονες, αναπαυτικες σελες, σενσορες πιεσης ελαστικων, LED φωτα παντου, ηλεκτρικα ρυθμιζομενες ζελατινες, τριβαλιτσα/σχαρες και οτι αλλο μπορειτε να φανταστειτε. Ολα τα παραπανω, για να στα δωσει μια π.χ. made in Turkey Γιαπωνεζικη μοτοσυκλετα, πρεπει να βαλεις υποθηκη το σπιτι σου. Σε μια 5ετια, οι Κινεζικες θα κανουν παρτυ, και θα εχουν "Γλεντησει" κανονικα, Γερμανους-Ιταλους-Ιαπωνες. ΟΧΙ οτι ο "κολλημενος" θα σταματησει να αγοραζει ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ τη μοτο της αρεσκειας του (αυτο ποτε δε θα αλλαξει), ΑΛΛΑ θα ΠΙΕΣΤΟΥΝ οι "Καλες" εταιρειες να δωσουν παραπανω ΠΟΙΟΤΗΤΑ και ΕΞΕΛΙΞΗ στον καταναλωτη, κατι που δε το κανουν τωρα, στα μοντελα με >>ΣΧΕΤΙΚΑ<< προσιτες τιμες. Επισης, η ηλιθια ΚΑΡΑΜΕΛΑ του οτι "λογω Euro 5-6-7-17, πρεπει οι τιμες να ανεβαινουν σαν τρελες, με ξεπερναει.. Ναι, εχει κοστος η εξελιξη ενος κινητηρα η και η συμμορφωση του με νεα ορια, ΑΛΛΑ... το ιδιο γινεται και στο χωρο του Αυτοκινητου, χρονια τωρα... Και εκει, η πιεση ηταν πολυ πολυ μεγαλυτερη, απο πολυ πιο πριν.. Δεν ειδα τα αυτοκινητα να κοστιζουν 22.000 ευρω για πχ ενα απλο Opel Corsa βενζινη.. Αυτο που γινεται τοσα χρονια με τις Μοτοσυκλετες, ειναι ΓΕΛΟΙΟ.. Μηδεν εξελιξη στους κινητηρες βενζινης (οσον αφορα ρυπους και euro προδιαγραφες), αλλα οι τιμες ειχαν φτασει στο ΘΕΟ !!! Για ποιο λογο? Που δαπανησαν τα φοβερα ποσα R&D οι εταιρειες ΜΟΤΟ ? Κυριολεκτικα Μηδεν εξελιξη.. οταν ενα 650 cc μηχανακι ΚΑΙΕΙ οσο ενα ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ 1300cc, και οι ρυποι βαρανε κοκκινο. ΑΛΛΑ οι χρεωσεις..... χρεωσεις.... Ολα στην τσεπη τους, χωρις κοπο. Μοναχα αυξηση Κυβισμου (φτασαμε να λεμε τα 800-850-900cc ΜΕΣΑΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ !!!), αυξηση ιπποδυναμης, και στις πολυ ακριβες μοτο, ηλεκτρονικα βοηθηματα. Αν δεν υπηρχε Ευρωπαικη Ενωση, οι 800cc μηχανες, θα πινανε 17 λιτρα/100χλμ και το ντουμανι τους θα σκοτωνε ελεφαντα.. Τελοςπαντων, ας σταματησω.. Σε λιγα χρονια, αφου ο μεσος μισθος (για τους περισσοτερους) θα ειναι Βραζιλιας, Κινα θα παιρνουμε ολοι, θελουμε - δε θελουμε. και οι Μεγαλες και Γνωστες, ακριβες εταιρειες, θα γινουν Συμπραξεις/Συγχωνευσεις ωστε να επιβιωσουν, και θα απευθυνονται/αφορουν μια μικρη Ελιτ καταναλωτων.

      32
  • Silot

    Ανάλογα την εταιρεία, το ότι φτιάχνονται στην Κίνα δεν λέει κάτι υπάρχουν φοβερά εργοστάσια με σωστό quality control και after sales support , υπάρχουν και copy paste μάρκες με αμφιβόλου ποιότητας μοτοσυκλέτες / scooter και μηδενική υποστήριξη.

      1
  • Πέτρος

    Το θέμα νομίζω είναι: πιο είναι το κύριο κριτήριο αγοράς. Αν είναι το κόστος, κάτι που συμβαίνει όλο και πιο συχνά (στην Ελλάδα) τότε τα κινέζικα έχουν ένα πλεονέκτημα (απλά ως προϊόντα value for money). Αν όμως το κύριο κριτήριο δεν είναι το κόστος, τότε τα κινέζικα δεν έχουν (ακόμη) πολλές πιθανότητες ως επιλογή.

      2
  • Bill

    ναι θα αγόραζα σκούτερ όπως και έχω ήδη ταιβανεζικο και αξιόπιστο sym, μοτοσυκλέτα μικρή μέχρι κάποια κυβικά 250 επίσης Ναι, αλλά για μεγάλα κυβικά που θα θέλω να το κρατήσω πολλά χρόνια θα πήγαινα σε γιαπωνεζο

      1
  • Γιαννης

    Μαζεύω ήδη λεφτά για το ψευδοεντουρο της voge lx300, το οποίο θα κοστίζει κάτω από 4000ε και θ αφήσω την honda crf300l των 6000 στην βιτρίνα των καταστημάτων......

      40