To D-Tracker αποτελεί μια πολύ καλή και οικονομική supermotard μικρού κυβισμού, για κατόχους Α2 που θέλουν ακριβώς αυτό, μέσα σε μια «θύελλα» προτάσεων μεγαλύτερης ισχύος και κυβισμού. Παράλληλα, είναι και μία τιμιότατη «commuter» μοτοσυκλέτα για όσους έχουν ακόμη ένα –μεγαλύτερο- μοντέλο στην κατοχή τους. Δυστυχώς, λόγω κυβισμού, το D-Tracker αφήνει εκτός κοινού του, τους κατόχους Α1: θα μπορούσε να αποτελεί μια πραγματικά άριστη επιλογή για αυτούς. Παρά αυτό το γεγονός όμως, είναι συνολικά μια μοτοσυκλέτα που ανταποκρίνεται και με το παραπάνω στις προσδοκίες. Αν σας αρέσει, «προχωρήστε άφοβα!»
|
Τεχνικά
Χαρακτηριστικά |
|
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Α/Ψ 2Β |
|
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
144 |
|
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
58Χ54.5 |
|
Συμπίεση
(:1) |
9.5 |
|
Ισχύς
(ίπποι/σ.α.λ.) |
12/8.000 |
|
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
1.2/6.500 |
|
Τροφοδοσία |
Καρμπιρατέρ |
|
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
6.9 |
|
Κατανάλωση
(λτ/100χμ) |
2.8 |
|
Τελική
ταχύτητα (χμ/ώρα) |
120 |
|
Βάρος, πλήρες (kg) |
Δ/Α |
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
Τύπος |
Ατσάλινο περιμετρικό |
|
Αναρτήσεις
Ε |
USD πιρούνι, 35 χλστ. |
|
Διαδρομή (χλστ.) |
Δ.Α |
|
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ, ΠΕ |
|
Διαδρομή (χλστ.) |
Δ/Α |
|
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ/300. 2Ε |
|
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ, 1Ε |
|
Τροχοί-Ελαστικά |
|
|
Ελαστικό
Ε |
100/80-17’’ |
|
Ελαστικό
Π |
120/70-17’’ |
|
Διαστάσεις |
|
|
Μήκος (χλστ.) |
2.030 |
|
Πλάτος (χλστ.) |
960 |
|
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.340 |
|
Ύψος
σέλας (χλστ.) |
840 |
|
Εξοπλισμός |
|
|
ABS/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
|
Traction
Control/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
|
Στροφόμετρο |
Ν |
|
Immobiliser |
Ν |
|
Υπολογιστής
ταξιδιού |
Ν |
|
Μερικός
χιλιομετρητής |
Ν |
|
Ένδειξη
βενζίνης |
Υ |
|
Δείκτης
θερμοκρασίας |
Ν |
|
Θερμοκρασία
περιβάλλοντος |
Ν |
|
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Ν |
|
Ρυθμιζόμενες
μανέτες Σ/Φ |
Ν |
|
Πλάγιο
σταντ |
Y |
|
Κεντρικό
σταντ |
Ν |
|
Χειρολαβές/Σχάρα |
Ν |
|
Ρυθμιζόμενες
αναρτήσεις Ε/Π |
Ν/Υ |
EMOOV JSM1: GT ηλεκτρικό scooter με 110χλμ/ώρα τελική και αυτονομία 200 χλμ.
REPSOL λιπαντικό 10w40 Smarter Sport Semi synthetic MA2 4L
Πρέπει να εφαρμοστούν εισοδηματικά κριτήρια στα πρόστιμα της τροχαίας;
BMW C400 GT & C400 X: Με premium εξοπλισμό και τεχνολογία FlexCase
JD Stunts: Νέο παγκόσμιο ρεκόρ “highchair” wheelie με 204 χλμ/ώρα!
Ηλεκτροκίνηση ή υδρογόνο: Ποιο είναι το μέλλον στις μοτοσυκλέτες και τα scooter;
Piaggio Vespa GTS 310 Supersport - Test
QJMOTOR MTX 125 ABS / TCS: Με Top Box 33 λίτρων και κάμερα καταγραφής
Yamaha στο Japan Mobility Show 2025: Από AI που “μαθαίνει να οδηγεί” μέχρι υδρογονοκίνητα scooters!
Yamaha Ténéré 700 Rally - Test
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.