Η πρώτη εντύπωση που θα σας σχηματίσει το D-Tracker 150 έχει σχέση με το μέγεθός του: μόλις το δείτε από κοντά, θα διαπιστώσετε ότι είναι αρκετά μικρό σε διαστάσεις! Μην ανησυχήσετε, όμως, καθώς η εντύπωση είναι θετική και όχι αρνητική, στην εμφάνιση αλλά και στην εργονομία του D-Tracker.
Η σχεδίαση του μοντέλου είναι αρκούντως αιχμηρή και νεανική και σίγουρα θα κεντρίσει την προσοχή σας. Χρωματισμός με έντονες αντιθέσεις, προσοχή στις λεπτομέρειες σε όλη την επιφάνεια της μοτοσυκλέτας και «αέρας supermotard» συνθέτουν το οπτικό «πακέτο» του μοντέλου. Ευχάριστη νότα στην όλη σχεδίαση αποτελεί ο χαρακτηριστικός –για μοτοσυκλέτες της κατηγορίας- μινιμαλισμός που δηλώνει το παρών σε κάθε σημείο του D-Tracker, καθώς δεν θα βρείτε τίποτα περιττό ή υπερβολικό, επί της μοτοσυκλέτας.
Η ποιότητα κατασκευής κυμαίνεται σε πολύ υψηλά επίπεδα. Τα πλαστικά ικανοποιούν στην αίσθηση: γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι δεν πρόκειται για κομμάτια κατηγορίας... «μη μου άπτου», αλλά για τμήματα από καλό υλικό και με το σωστό πάχος. Εξίσου καλή η δουλειά που έχει γίνει στα μεταλλικά τμήματα της μοτοσυκλέτας. Η οπτική εντύπωση και η αίσθηση στην αφή, του ατσάλινου πλαισίου, του τιμονιού και του ρεζερβουάρ είναι εξαιρετική, ενώ σχεδόν κανένα σημείο στην μοτοσυκλέτα δεν θα δώσει λαβή για παράπονα. Οι διακόπτες και τα χειριστήρια στο τιμόνι ακολουθούν την ίδια ακριβώς τάση, καθώς δεν πρόκειται για φθηνά εξαρτήματα, τα οποία τόσο ευρέως χρησιμοποιούνται σήμερα, χάριν του μικρότερου κόστους. Μοναδικό μελανό σημείο, οι μανέτες, που είναι αρκετά λεπτές σε πάχος και δίνουν την αίσθηση ότι δεν είναι και τόσο «ψωμωμένες». Μέσα στην εβδομάδα που είχαμε το μοντέλο στα χέρια μας, τις συνηθίσαμε, αλλά θα θέλαμε κάτι καλύτερο σε αυτό τον τομέα.
EMOOV JSM1: GT ηλεκτρικό scooter με 110χλμ/ώρα τελική και αυτονομία 200 χλμ.
REPSOL λιπαντικό 10w40 Smarter Sport Semi synthetic MA2 4L
Πρέπει να εφαρμοστούν εισοδηματικά κριτήρια στα πρόστιμα της τροχαίας;
BMW C400 GT & C400 X: Με premium εξοπλισμό και τεχνολογία FlexCase
JD Stunts: Νέο παγκόσμιο ρεκόρ “highchair” wheelie με 204 χλμ/ώρα!
Ηλεκτροκίνηση ή υδρογόνο: Ποιο είναι το μέλλον στις μοτοσυκλέτες και τα scooter;
Piaggio Vespa GTS 310 Supersport - Test
QJMOTOR MTX 125 ABS / TCS: Με Top Box 33 λίτρων και κάμερα καταγραφής
Yamaha στο Japan Mobility Show 2025: Από AI που “μαθαίνει να οδηγεί” μέχρι υδρογονοκίνητα scooters!
Yamaha Ténéré 700 Rally - Test
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.