net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Αρκούντως «παιχνιδιάρικο» στο δρόμο το D-Tracker, χωρίς να θυσιάζει στιγμή την ευκολία οδήγησης.

Οδηγώντας

Μιζιά και λίγο γκάζι δίνουν ζωή στον κινητήρα του D-Tracker. Πατάς τον πολύ μαλακό συμπλέκτη, κουμπώνεις την πρώτη και ξεκινάς. Το μοντέλο δείχνει ότι είναι πολύ φιλικό στην συμπεριφορά του, με το «καλημέρα σας». Η δύναμη κατεβαίνει γραμμικά στον πίσω τροχό, χωρίς τρύπες ή ξεσπάσματα και οι σχέσεις διαδέχονται θετικότατα η μία την άλλη στο σασμάν-βούτυρο. 
Μέσα στην πόλη, το D-Tracker κυριολεκτικά θα κάνει τις μετακινήσεις σας απόλαυση. Πρωταγωνιστής, ο κινητήρας και η διαρκής ελαστικότητά του. Από τις χαμηλές μέχρι τις μεσαίες στροφές του, η ροπή του είναι μπόλικη και αποδίδεται άμεσα. Η μοτοσυκλέτα επιταχύνει εύκολα, με έναν η δύο στη σέλα, κινείται με μία σχέση πάνω συνεχώς χωρίς να κρεμάει, μπορεί ακόμη και να ξεκινήσει με 2α από στάση. Το φαρδύ τιμόνι και η στιβαρότητα του πλαισίου έχουν ως αποτέλεσμα πολύ εύκολες αλλαγές κατεύθυνσης, συμβάλλοντας στην ευελιξία και την γενικότερη ευκολία οδήγησης που χαρακτηρίζει το D-Tracker. Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης της IRC επιτελούν τον ρόλο τους ικανοποιητικά, χωρίς να εμφανίζουν απώλειες πρόσφυσης: μόνο σε μεγάλες κλίσεις θα προειδοποιήσουν τον αναβάτη για τα όριά τους, χωρίς όμως να ξεκολλήσουν. Το D-Tracker παραμένει ευχάριστο και σε συνθήκες περιαστικής βόλτας. Με στρωτή οδήγηση, μπορείτε να κρατάτε αρκετά υψηλές μουαγιέν, ενώ η μοτοσυκλέτα στέκεται χωρίς κανένα πρόβλημα στον αυτοκινητόδρομο, κρατώντας άνετα πάνω από 90 χμ/ώρα, με την τελική του στα 120. Σε στριφτερές διαδρομές, το D-Tracker θα εκτελέσει τις εντολές του οδηγού τάχιστα, παίρνοντας ακόμα και μεγάλες κλίσεις αν του ζητηθεί, ενώ το κράτημα παραμένει σε υψηλά επίπεδα με αναρτήσεις και ελαστικά να εργάζονται σωστά. Εκεί που το D-Tracker θα διαμαρτυρηθεί, είναι αν το οδηγήσετε πολύ επιθετικά. Ο κινητήρας  χάνει την σπιρτάδα του στις πολύ ψηλές στροφές, ενώ οι μαλακές αναρτήσεις θα εμφανίσουν πλεύσεις και υστερήσεις στις απότομες εναλλαγές γκαζιού-φρένου. Ωστόσο, η επιθετική οδήγηση δεν ειναι αυτοσκοπός του συγκεκριμένου μοντέλου. Κοιτάξτε κάτι άλλο, αν έχετε μόνο αυτό στο μυαλό σας! 

 

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ