• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το κορυφαίο μονοκύλινδρο της KTM που ισορροπεί ανάμεσα στην απόλυτη διασκέδαση και την χρηστικότητα, με τρόπο που μόνο αυτό ξέρει.

KTM 690 Duke ABS: Ποιος να συγκριθεί μαζί σου;

Το κορυφαίο μονοκύλινδρο street της αγοράς είναι μια από τις ελάχιστες μοτοσυκλέτες, που καταφέρνουν να συνδυάσουν σε τόσο υψηλό βαθμό τις επιδόσεις κινητήρα-πλαισίου-περιφερειακών με την χρηστικότητα στην καθημερινή χρήση.

 
Τιμή: 8.790 ευρώ
 
+: Κινητήρας συνολικά, πλαίσιο, φιλικότητα 
-:  Χωρίς αλλαγές στο design
 
To μεγάλο μονοκύλινδρο των Αυστριακών έχει γράψει τη δική του δίτροχη ιστορία έχοντας στοιχειώσει τα όνειρα της συντριπτικής πλειοψηφίας των αναβατών που βρίσκονται αυτή τη στιγμή μεταξύ 35 και 45 ετών. Ονειρική μοτοσικλέτα όταν παρουσιάστηκε, με αλλόκοσμο κράτημα, ξεχωριστά αυθεντική σχεδίαση, κορυφαία περιφερειακά και μοτέρ σχεδόν αγωνιστικό. Το πρώτο Duke (1994-1998) είχε τον δικό του ξεχωριστό χαρακτήρα –από τα πρώτα supermoto παραγωγής- και αυτό ήταν που συνετέλεσε στην επιτυχία αυτής της τόσο ιδιαίτερης κατασκευής με τα έντονα supermoto στοιχεία στη συμπεριφορά του. 
 
Με βελτιώσεις ανά τακτά χρονικά διαστήματα η KTM αναβάθμιζε τη μοτοσικλέτα της, εκσυγχρονίζοντας την στα σημεία. Την έκανε πιο φιλική για το περιβάλλον, πιο ανθεκτική, φιλικότερη για τον αναβάτη της, ενώ την ίδια στιγμή προσπαθούσε να διατηρήσει τον ιδιαίτερο χαρακτήρα της όσο το δυνατόν πιο κοντά στο αυθεντικό concept. 

Το Duke II (1999-2007) ακολούθησε πιστά αυτή τη φιλοσοφία  με το Duke III (2008-2011) να κρατά κάποια supermoto στοιχεία, αλλάζοντας όμως εντελώς ως βάση. Η τέταρτη γενιά ήταν, ωστόσο, εκείνη που έσπασε ουσιαστικά τα δεσμά με το παρελθόν. Προσέφερε μια θέση οδήγησης αμιγώς street και σχεδίαση, πιο συντηρητική, σύμφωνη με την ταυτότητα της οικογένειας Duke (πλέον), απευθυνόμενη ταυτόχρονα σε ένα σαφώς πιο ευρύ κοινό.
 
Τώρα, ο μεγάλος μονοκύλινδρος Δούκας ανανεώνεται για άλλη μια φορά. Ακόμη πιο δυνατό μοτέρ, ανανεωμένα ηλεκτρονικά και βελτιώσεις στα σημεία, το φέρνουν ακόμη πιο κοντά στο ευρύ κοινό. 

Πόσος, όμως, χαρακτήρας από το αρχικό Duke έχει παραμείνει σε αυτή την τελευταία γενιά;
 
 
 
 
 
 
 

 
  • kyriakos

    ας το κανουν επιτελους και λιγο πιο ομορφο...αναπολουμε τον δουκα 2 και τον δουκα του 2011...νισαφι πια δεν εχουν εκει μεσα εναν σχεδιαστη της προκοπης...ενα απο τα πιο αδιαφορα μηχανακια σχεδιαστικα

      9

KTM - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ