KTM 1390 SUPER ADVENTURE R: Νέα σχεδίαση και ακόμα περισσότερα άλογα

KTM 1390 SUPER ADVENTURE R: Νέα σχεδίαση και ακόμα περισσότερα άλογα
6 Φωτογραφίες »

Κινητήρας 1.350 κ.εκ. με 173 ίππους και 14,8 kgm ροπής
Νέες αναρτήσεις με μεγαλύτερη διαδρομή και στάνταρ κάγκελα προστασίας
Ραντάρ για Adaptive Cruise Control και Rally Mode για έξτρα έλεγχο στο χώμα
Ανασχεδιασμένη μπροστινή όψη με χαμηλότερο ανεμοθώρακα και νέους προβολείς

KTM: 390 ENDURO R & SMC R Απέκτησε τα στο δίκτυο ΚΤΜ

Κινητήρας 1.350 κ.εκ. με 173 ίππους και 14,8 kgm ροπής

Η KTM 1390 SUPER ADVENTURE R για το 2025 εισάγει εκτενείς αναβαθμίσεις, εστιάζοντας σε βελτιώσεις κινητήρα, πλαισίου, αναρτήσεων και ηλεκτρονικών συστημάτων, ενώ διατηρεί τον προσανατολισμό της στη δυναμική οδήγηση εκτός δρόμου.  Ο κινητήρας LC8 V-Twin έχει χωρητικότητα 1.350 κ.εκ., αποδίδοντας 173 ίππους στις 9.500 σ.α.λ. και ροπή 14,8 kgm στις 8.000 σ.α.λ. Η νέα τεχνολογία CAMSHIFT βελτιώνει τη μεταβλητή φάση εκκεντροφόρων, προσφέροντας ομαλή απόδοση στις χαμηλές στροφές και εκρηκτική ισχύ στις υψηλές. Έτσι, ενισχύεται η οικονομία καυσίμου και μειώνονται οι εκπομπές ρύπων, ενώ παράλληλα ανεβαίνουν οι επιδόσεις σε όλες τις συνθήκες οδήγησης.
 

Νέες αναρτήσεις με μεγαλύτερη διαδρομή και στάνταρ κάγκελα προστασίας

Το πλαίσιο έχει δεχτεί τις απαραίτητες αναβαθμίσεις για αυξημένη ακαμψία, προσφέροντας καλύτερη σταθερότητα και αίσθηση. Οι αναρτήσεις δεν είναι στην περίπτωση αυτή ημι-ενεργητικές αλλά κλασικές WP XPLOR, με τεχνολογία split cartridge στο πιρούνι και σύστημα PDS στο μονό αμορτισέρ, με έξτρα διάμετρο 20 mm (220 mm εμπρός και πίσω), διατηρούν την ικανότητα της μοτοσυκλέτας να αντεπεξέρχεται στις πιο απαιτητικές off-road διαδρομές και τα νέα προστατευτικά κάγκελα φροντίζουν για το «κάτι παραπάνω» στην προστασία στη δύσκολη στιγμή. Το χώμα απαιτεί μεγαλύτερους τροχούς, οπότε οι ζάντες 19 ιντσών μπροστά και 17 πίσω των εκδόσεων S έχουν αντικατασταθεί από 21 και 18 αντίστοιχα, καθώς και ισχυρότερα φρένα, εξού και οι νέες τρόμπες των φρένων από τη Brembo, για αμεσότερο αρχικό δάγκωμα.
 

Ραντάρ για Adaptive Cruise Control και Rally Mode για έξτρα έλεγχο στο χώμα

Η νέα οθόνη TFT διαμέτρου 8,8 ιντσών και κάθετης διάταξης προσφέρει βελτιωμένη αναγνωσιμότητα με ειδική επίστρωση κατά των αντανακλάσεων και δυνατότητα λειτουργίας με γάντια. Περιλαμβάνει ενσωματωμένη πλοήγηση, λειτουργίες συνδεσιμότητας και ρυθμίσεις για (σχεδόν) τα πάντα. Το ηλεκτρονικό πακέτο περιλαμβάνει επίσης αναβαθμισμένα συστήματα keyless και υποβοήθησης ραντάρ για το adaptive cruise control. Το Rally Mode προστίθεται στα πέντε προγράμματα οδήγησης και προσφέρει μέγιστη ισχύ, ενεργοποίηση του Offroad ABS και δυνατότητα ρύθμισης του γλιστρήματος του πίσω τροχού σε εννέα στάδια.
 

Ανασχεδιασμένη μπροστινή όψη με χαμηλότερο ανεμοθώρακα και νέους προβολείς

Η ανασχεδιασμένη εμφάνιση περιλαμβάνει πιο συμπαγές εμπρόσθιο μέρος, με την καινούργια ―αντίστοιχα χαρακτηριστική αλλά ελαφρώς πιο διακριτική― σχεδιαστική γραμμή της ΚΤΜ, με LED φώτα και χαμηλότερο ανεμοθώρακα, μιας που οι ψηλές ζελατίνες είναι περισσότερο εμπόδιο παρά βοήθημα στο χώμα. Οι επεμβάσεις στη θέση του καθίσματος και οι επιλογές ρύθμισης ύψους ενισχύουν την άνεση στις μεγάλες διαδρομές, ενώ το ψυγείο διαθέτει νέα πτερύγια που επιτρέπουν τη συγκέντρωση του αέρα στην επιφάνειά του με σκοπό την καλύτερη ψύξη.

TRENT
BEST BUY