Η ροπή στα 14,3 kgm της δικύλινδρης μονάδας συγκρίνεται εύκολα με αυτοκίνητο! Εκπληκτικός ο τρόπος με τον οποίο ο κινητήρας επιταχύνει την μοτοσυκλέτα.

    Κινητήρας: "Κτήνος"!

    Ο κτηνώδης δικύλινδρος κινητήρας του 1290 Super Duke R κινεί και το κορυφαίο Adventure, έχοντας ωστόσο δεχτεί τις απαραίτητες τροποποιήσεις. Η απόλυτη ισχύς πέρασε σε δεύτερη μοίρα, αλλά οι 160 ανακοινώσιμοι ίπποι, μόλις 17 λιγότεροι από του Super Duke, είναι ένας άκρως εντυπωσιακός αριθμός. Εκεί που τα πράγματα ξεφεύγουν είναι στη ροπή, αφού αυτή ανέρχεται στα 14,3 kgm, ένα νούμερο που θυμίζει… αυτοκίνητο. Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ τεσσάρων διαφορετικών χαρτογραφήσεων (Road, Sport, Rain, Off Road). Στις δύο πρώτες αλλάζει μόνο η απόκριση του γκαζιού, ενώ στις δύο τελευταίες μειώνεται και η ισχύς.

    KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ