Ανετη η σέλα για οδηγό και συνεπιβάτη. Για τον δεύτερο, τσιγγουνεύτηκε κάπως η KTM σε επιφάνεια αλλά όχι σε σημείο που να συνιστά πρόβλημα.

Πολλή η πληροφορία και ακόμα περισσότερα τα menu. Ένας πίνακας οργάνων που σηκώνει πολύ ψάξιμο.

Σχεδίαση - Εργονομία: Για να γυρίσετε τον κόσμο

Το Super Adventure δείχνει άμεσα ότι είναι μια μοτοσικλέτα που έχει φτιαχτεί για να γυρνά τον κόσμο και την ίδια στιγμή έχει φτιαχτεί για να... αγαπηθεί από τους ψηλούς αναβάτες. Όχι ότι οι μικρότεροι στο δέμας θα έχουν πρόβλημα, απλά ο χώρος είναι πολύς. Στα 860 χλστ. η άνετη σέλα βρίσκεται μακριά από το έδαφος αλλά το πλάτος της επιτρέπει να πατάτε κάτω στις μύτες των ποδιών σας μεν, με ασφάλεια δε. Ο συνεπιβάτης κάθεται άνετα στη δική του ξεχωριστή σέλα με το ποιοτικό αφρώδες και εφόσον δεν ξεπερνά σε μέγεθος τον μέσο όρο, δεν θα παραπονεθεί ποτέ για την προσφερόμενη άνεση. 

Ο πίνακας πληροφοριών της VDO είναι ευανάγνωστος, αλλά και εντυπωσιακός σε παροχή πληροφοριών, όπως έχουμε συνηθίσει άλλωστε και από τα 1190 Adventure. Τα πάντα ρυθμίζονται από το αριστερό γκριπ εύκολα, γρήγορα και κατανοητά, ακόμη και αν δεν έχετε διαβάσει τις σχετικές οδηγίες, ενώ στην περίπτωση του Super Adventure η ΚΤΜ έχει προσθέσει και σύστημα παρακολούθησης της πίεσης των ελαστικών. 

KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ