• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Στιγμιότυπο από την καμπάνια της Indian για την...κόντρα.

Η απάντηση της Harley-Davidson.

Indian εναντίον Harley: Αρχισαν τα όργανα!

 

Μια επιθετική καμπάνια από την Indian και η αντίστοιχη απάντηση από την Harley-Davidson, συνθέτουν μια έντονη και διχαστική κόντρα ανάμεσα στις δύο εταιρείες, στην Αμερική. Δείτε τι συνέβη.

Είναι γενικά γνωστό ότι η αμερικανική διαφήμιση μπορεί να γίνει αρκετά επιθετική. Αυτή την φορά όμως οι δύο κολοσσοί της βιομηχανίας μοτοσυκλέτας της Αμερικής εμπλέκονται σε μια διαμάχη που ξεκινά από εκατέρωθεν επιθετικότητα και… ποιος ξέρει ποια θα είναι η κατάληξη. Τι συνέβη όμως;

Η αρχή έγινε από την Indian, η οποία επέλεξε μια ιδιαίτερα επιθετική καμπάνια για να προωθήσει την νέα Challenger. Στις 6 Μαρτίου και στα πλαίσια της Daytona Bike Week, η Indian θα θέσει την Challenger σε ευθεία σύγκριση με μία H-D Road Glide Special, ξεκινώντας ένα ταξίδι σε όλη την χώρα με επισκέψεις σε πολλά μοτοσυκλετιστικά events. Οποιοσδήποτε θα μπορεί να πάρει μέρος, οδηγώντας την μία μοτοσυκλέτα μετά την άλλη και θα έχει την ευκαιρία να σχηματίσει την δική του γνώμη. Μπορεί να σας ακούγεται λογικό, αλλά για σκεφτείτε: Πόσες εταιρείες κάνουν test rides έχοντας παράλληλα διαθέσιμα και… τα μοντέλα του ανταγωνισμού; 

Φυσικά η Indian σκοπεύει να υποστηρίξει την καμπάνια αυτή, με εκτεταμένες δράσεις και στα κοινωνικά δίκτυα, ενώ θα δημοσιεύσει μια σειρά videos στα οποία θα συγκρίνει την μία μοτοσυκλέτα με την άλλη. Η απάντηση της Harley-Davidson δεν άργησε να έρθει. Με μία «ανεπίσημη» καμπάνια που κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο, η Harley στοχεύει την Indian με αυτό που λέγαμε στο λύκειο, ως «επίθεση στο ήθος του αντιπάλου». Με μια διαφήμιση που θυμίζει παλαιότερη καμπάνια της Porsche, η Harley ρωτά τους fans της αν… ονειρεύονταν ποτέ να αποκτήσουν μια Polaris! Για όσους δεν το γνωρίζουν, η Polaris είναι η μάρκα η οποία έχει στην ιδιοκτησία της την Indian από το 2011.



H φωτιά έχει ανάψει για τα καλά και θα έχει ενδιαφέρον να δούμε, αν πράγματι θα βοηθήσει στις πωλήσεις οποιασδήποτε από τις δύο μάρκες, σε μια αγορά η οποία πονάει. Τι λέτε εσείς για αυτό που συμβαίνει; Πιάνουν αυτές οι τακτικές;