• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Μερικά από τα αναλυτικά σχέδια της Indian για την νέα της πατέντα...

Μερικά από τα αναλυτικά σχέδια της Indian για την νέα της πατέντα...

Μερικά από τα αναλυτικά σχέδια της Indian για την νέα της πατέντα...

Μερικά από τα αναλυτικά σχέδια της Indian για την νέα της πατέντα...

Μερικά από τα αναλυτικά σχέδια της Indian για την νέα της πατέντα...

Μερικά από τα αναλυτικά σχέδια της Indian για την νέα της πατέντα...

Indian: Ετοιμάζει σύστημα αυτόματων φώτων στροφής

 

Πατέντες για ένα νέο σύστημα φωτισμού κατέθεσε η Indian, θέλοντας να προτείνει μια πιο εξελιγμένη λύση για τις μοτοσυκλέτες της. Δείτε περισσότερα…

MotoCert: Έτσι θα την ελέγξεις πριν την αγοράσεις

Πλέον, η τεχνολογία αυτόματων φώτων που προσαρμόζονται στην στροφή δεν μπορεί να χαρακτηριστεί νέα, ωστόσο είναι πολύ χρήσιμη στις μοτοσυκλέτες οι οποίες δεν μπορούν εξ ορισμού να φωτίσουν καλά έναν δρόμο με στροφές, χρησιμοποιώντας ένα κεντρικά τοποθετημένο προβολέα. Στην εξίσωση μπαίνει πάντα και η κλίση που η μοτοσυκλέτα λαμβάνει στις στροφές, γεγονός που απαιτεί διαφορετική προσέγγιση. Φαίνεται πως και η Indian λοιπόν ανεβαίνει στο «βαγόνι» της τεχνολογίας αυτής, κατοχυρώνοντας πατέντες για ένα σύστημα.
 
Η πατέντα, που εκτείνεται σε μεγάλο βαθμό λεπτομέρειας, παρουσιάζει ένα σύστημα φωτισμού με ένα κεντρικό φωτιστικό σώμα πολλαπλών στοιχείων, που θα ελέγχεται από μια κεντρική μονάδα με σήματα από πολλαπλούς αισθητήρες του οχήματος. Η μονάδα ελέγχου θα παρέχει έτσι τον ιδανικό φωτισμό ανάλογα με την ταχύτητα και την γωνία κλίσης της μοτοσυκλέτας, ενεργοποιώντας και απενεργοποιώντας ανάλογα τα πολλαπλά φωτιστικά στοιχεία του προβολέα.


 
Όπως μπορείτε να δείτε και από τα πολλά σχέδια που δημοσιεύθηκαν από την πατέντα, η Indian έχει δημιουργήσει τους κατάλληλους αλγόριθμους για την λειτουργία της κεντρικής μονάδας, αλλά περιγράφει αναλυτικά και την μορφή της δέσμης φωτός σε κάθε περίπτωση (!), αλλά και την τοποθέτηση των αισθητήρων που θα συμβάλλουν στην λειτουργία του συστήματος. Φυσικά η τοποθέτηση του ανάλογου συστήματος αναμένεται σε μια high-end μοτοσυκλέτα τουρισμού όπως η Roadmaster, όμως η ίδια η πατέντα από την Indian αναφέρει σαφώς ότι το σύστημα θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε πολλά οχήματα ακόμα –ίσως και της «πατρικής» Polaris. Περιμένουμε και περισσότερα...



(Πηγή: RideApart)