Honda XL 750 Transalp - Test
Honda XL 750 Transalp - Test
Honda XL 750 Transalp - Test
Honda XL 750 Transalp - Test
Honda XL 750 Transalp - Test
Honda XL 750 Transalp - Test
  • Honda XL 750 Transalp - Test
  • Honda XL 750 Transalp - Test
  • Honda XL 750 Transalp - Test
  • Honda XL 750 Transalp - Test
  • Honda XL 750 Transalp - Test
  • Honda XL 750 Transalp - Test

Honda XL 750 Transalp - Test

Με ολοκαίνουργιο δικύλινδρο κινητήρα 92 ίππων, πλήρες σετ αναρτήσεων της Showa, τροχούς 21/18 και έγχρωμη TFT 5 ιντσών, το εμβληματικό μοντέλο της Honda προκαλεί αλυσιδωτές εκρήξεις περιπέτειας στο διάβα του, επιστρέφοντας πιο ολοκληρωμένο από ποτέ.

Τιμή: 11.750 ευρώ (Sp. Color)

+: κινητήρας, οδική συμπεριφορά, εργονομία, ποιότητα κατασκευής, τιμή
-: ελαστικά με σαμπρέλες, λειτουργία traction

Το πρώτο Transalp έκανε την εμφάνιση του το 1987 ως ένα μεσαίου κυβισμού μοντέλο με δικύλινδρο V κινητήρα, φιλική οδηγική συμπεριφορά και on-off δυνατότητες. Γρήγορα απέκτησε μεγάλη δημοφιλία εξαιτίας αυτών των χαρακτηριστικών, γι` αυτό και συνέχισε την επιτυχημένη πορεία του μέχρι το 1999. Προχωρώντας σε αλλαγές στον κυβισμό - βλέπε XL650V και XL700V - και τον εξοπλισμό αλλά διατηρώντας τα βασικά γνωρίσματα που το ανέδειξαν, το Transalp παρέμεινε δύο ακόμα γενιές στο προσκήνιο έως το 2017, όταν και η Honda αποφάσισε να σταματήσει την παραγωγή του. Μετά από ένα διάστημα μεγάλης αποχής, η Ιαπωνική εταιρεία αποφάσισε να το επαναφέρει, θέλοντας να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ του CB 500 X και της ναυαρχίδας Africa 1100. Και όπως συμβαίνει μετά από παρατεταμένη σιγή, το νέο Transalp επιστρέφει με τον πλέον ηχηρό τρόπο, πιο δυνατό, πιο εξοπλισμένο και πιο περιπετειώδες από ποτέ.

Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά