Marquez σε άψογη φυσική κατάσταση για τη διεκδίκηση του τίτλου
Το πρωί της Τετάρτης,παρουσία δημοσιογράφων, καλεσμένων και οπαδών στο Repsol Campus στη Μαδρίτη, ο Marc Marquez και ο Joan Mir παρουσίασαν το Honda RC213V με το οποίο θα αγωνιστούν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP 2023. Οι δύο Ισπανοί αναβάτες, που μοιράζονται δέκα Παγκόσμια Πρωταθλήματα μεταξύ τους, ενώνουν τις δυνάμεις τους σε μια τρομερή σύνθεση της Repsol Honda Team για την ερχόμενη σεζόν.
Η συνεργασία της Honda και της Repsol μετρά πάνω από 29 χρόνια. Είναι η μεγαλύτερη συνεργασία στον κόσμο των αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού με την ομάδα να έχει κερδίσει 15 Παγκόσμια Πρωταθλήματα, 183 νίκες και 454 βάθρα στην πρώτη κατηγορία.
Ο Marquez επέστρεψε σε πλήρη φυσική κατάσταση μετά από δύσκολα χρόνια με τραυματισμούς(οκτώ φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής) θα έχει και πάλι στόχο να αγωνιστεί για τον τίτλο στην ενδέκατη χρονιά του με την Repsol Honda Team. Στα 154 Grand Prix που έχει αγωνιστεί με την ομάδα, έχει 100 τερματισμούς στο βάθρο, εκ των οποίων οι 59 ήταν νίκες, 63 pole positions και έξι τίτλους Moto Gp.
Ο Mir ήταν Παγκόσμιος Πρωταθλητής MotoGP το 2020 και του Moto3 με Honda το 2017. Μπήκε στην ομάδα της Repsol Honda μετά από 65 αγώνες στο Moto Gp, με 13 βάθρα και μία νίκη. Ο Mir είχε την πρώτη του εμπειρία με το RC213V στη Βαλένθια τον περασμένο Νοέμβριο, συνεχίζοντας την προσαρμογή του στις πρόσφατες δοκιμές της Sepang.
Μη ορυκτά καυσιμα από το 2024
Ο Πρόεδρος της Repsol, Antonio Brufau, και ο Γενικός Διευθυντής Race Operations Management Division της Honda Racing Corporation (HRC), Tetsuhiro Kuwata, μίλησαν επίσης κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης. Αυτή θα είναι μια σημαντική σεζόν για την πιο επιτυχημένη ομάδα στην ιστορία του MotoGP, όχι μόνο από πλευράς ανταγωνισμού αλλά και για το μέλλον του αθλήματος. Το 2024, τα ανανεώσιμα καύσιμα θα γίνουν πραγματικότητα στο MotoGP, χρησιμοποιώντας πηγές όπως τα οργανικά απόβλητα για την αποτελεσματική μείωση των εκπομπών ρύπων στο άμεσο μέλλον. Χάρη στη δέσμευση που ανέλαβαν η Dorna και η FIM, τα καύσιμα MotoGP πρέπει να είναι τουλάχιστον 40% μη ορυκτών μέχρι το 2024 και 100% το 2027.
Καθ` όλη τη διάρκεια του 2023, οι δοκιμές και οι εργασίες που θα πραγματοποιηθούν στην Ιαπωνία και στο εργοστάσιο της Ηonda Racing θα είναι απαραίτητες για να προσφέρουν στους αναβάτες της ομάδας τον καλύτερο συνδυασμό κινητήρα και ανανεώσιμων πηγών καυσίμου για την επόμενη σεζόν. Τόσο η Honda όσο και η Repsol εργάζονται σε αυτό εδώ και αρκετό καιρό, για να είναι προετοιμασμένες για τις αλλαγές που θα επέλθουν.
Πριν ξεκινήσει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στο Portimao στις 26 Μαρτίου, οι αναβάτες θα έχουν μια επίσημη δοκιμή στις 11 και 12 Μαρτίου στην πίστα.
Ηonda με 2 πρωταθλητές
Marquez και Mir θα διεκδικήσουν τον τίτλο του Moto Gp
Πλάνο για ανανεώσιμα καύσιμα από το 2024
Θα μπορέσει να σπάσει την κυριαρχία της ducati;