LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη
To Honda Hawk 11

To Honda Hawk 11

Honda Hawk 11: Όλα όσα ξέρουμε για το μοντέλο

Διαβάστηκε από 2.539 αναγνώστες (21/3/2022)

Τις προηγούμενες ημέρες, η παρουσίαση του Honda Hawk 11 που θα ερχόταν για το σαλόνι μοτοσυκλέτας της Osaka, είχε μονοπωλήσει την επικαιρότητα.

mototriti Team

HONDA: Kαρακώστας Κλείσε τώρα Τest Ride σε όλα Best Sellers μοντέλα

HONDA: PCX125...Η καλύτερη πλευρά της πόλης!

Τώρα, το μοντέλο πλέον έχει αποκαλυφθεί, αλλά προς το παρόν παραμένει εκτός του επίσημου media center για την Ευρώπη. Αυτό σημαίνει, είτε ότι η μοτοσυκλέτα δεν θα έρθει από τα μέρη μας, είτε ότι απλά θα αργήσει λίγο… Προς το παρόν, πάμε να την γνωρίσουμε.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 

Sport μοτοσυκλέτα με ρετρό αέρα

Η Hawk 11 ακολουθεί sport σχεδιαστικές γραμμές, ενώ τα ρετρό στοιχεία στην εμφάνιση της δεν κρύβονται. Κύριο από αυτά τα στοιχεία, είναι η αισθητική του εμπρός μέρους, το οποίο έχει στρογγυλό φανάρι και μούτρο χαρακτηριστικού σχήματος, που παραπέμπει στα racers της δεκαετίας το 70. Παρομοίως, στην εμφανισιακή γλώσσα συμμετέχει και το πίσω μέρος που «κόβεται» κοντό και συνεχίζει με την βάση της πινακίδας. Ως κλασικό… Honda, το Hawk 11 δεν χαρακτηρίζεται από στιλιστικές υπερβολές, αλλά μένει «προσγειωμένο»,  ενώ οι μοντέρνες σχεδιαστικές πινελιές δεν κρύβονται.
 

Κινητήρας στους 100 ίππους, δανεισμένος από το Africa Twin

Ο δικύλινδρος κινητήρας της Honda, για το Africa Twin, φαίνεται ότι εξελίσσεται σε success story βρίσκοντας την θέση του και στο νέο Hawk 11. Αν και δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα, το μοτέρ αναμένται να αποδίδει περίπου 100-105 ίππους και 10,7 kgm ροπής και υπόσχεται ελαστική λειτουργία με «ωφέλιμη» ισχύ σε όλο το φάσμα, αντί για μεγάλη ισχύ μόνο ψηλά. Στα ηλεκτρονικά διαχείρισης του κινητήρα συμπεριλαμβάνονται χαρτογραφήσεις απόδοσης ισχύος (Sport, Standard,Rain) και μια παραμετροποιήσιμη User.
 

Πλαίσιο ημίδιπλης ραχοκοκαλιάς και τροχοί 17 ιντσών

Το μοντέλο χτίζεται σε μια ατσάλινη κατασκευή, που συνεργάζεται με ανεστραμμένο πιρούνι στην εμπρός ανάρτηση και μονό αμορτισέρ με αλουμινένιο ψαλίδι, πίσω. Σύμφωνα με όσα γίνονται γνωστά, οι αναρτήσεις θα ρυθμίζονται σε προφόρτιση, χωρίς να ξεκαθαρίζεται αν θα έχουν άλλες ρυθμίσεις. Η μοτοσυκλέτα θα έχει τροχούς 17 ιντσών με ελαστικά 120/70-17 και 180/55-17, μια ξεκάθαρα street/sport επιλογή, ενώ η μοτοσυκλέτα έχει κλιπ-ον και όχι τιμόνι, κάτι που τονίζει τις σπορ προθέσεις του μοντέλου. Μένει να διευκρινιστεί επίσημα, αν θα έρθει και στην χώρα μας η Hawk 11.

Αποκαλύφθηκε, αλλά… όχι για την Ευρώπη ακόμα!
-Ρετρό και μοντέρνο σχέδιο σε μια μοτοσυκλέτα
-Ο γνωστός δικύλινδρος 1.100 κυβικών με 102 ίππους
-«Σκυφτό» όπως παλιά, αλλά με μοντέρνα στοιχεία
Πιστεύετε ότι θα μπορούσε να κάνει επιτυχία; Πόσο θα κοστίζει
;

 

MICHELIN
AUTOAGORA