Κινητήρας

Μονοκύλινδρος κινητήρας 330 κ.εκ. με 29 ίππους και 3,2 kg-m ροπής.

Μονοκύλινδρος κινητήρας 330 κ.εκ. με 29 ίππους και 3,2 kg-m ροπής.

Ο μονοκύλινδρος υγρόψυκτος ESP+ (Enhanced Smart Power)  κινητήρας των 330 κ.εκ.περνάει στην Euro5+ εποχή χάρη στη νέα χαρτογράφηση της ECU, τον αναβαθμισμένο καταλύτη και την προσθήκη αισθητήρα λάμδα. Η απόδοση του παραμένει στους 29,2 ίππους στις  7.500σαλ. με τη ροπή των 3,2kg-m να κορυφώνεται στις 5.250σαλ. και το -απενεργοποιουμένο- σύστημα Honda Selectable Torque Control (HSTC) ελέγχει τη ροπή κατά την απώλεια πρόσφυσης. Για βελτίωση της ψύξης του εμβόλου, ένα μπεκ λαδιού, όμοιο με αυτό της CRF450R, ψεκάζει λάδι στο κάτω τμήμα του, ενώ ο αντικραδασμικός άξονας ελαχιστοποιεί τους ενοχλητικούς κραδασμούς.  Ένας αυτόματος φυγοκεντρικός συμπλέκτης ελέγχει το κιβώτιο V-Matic και τον ιμάντα τελικής μετάδοσης, ενώ χάρη στην τεχνολογία χαμηλών τριβών, η μέση κατανάλωση παραμένει σε χαμηλά επίπεδα στα 4,2λ./100χλμ. Σε συνθήκες ταξιδιού μειώνεται στα 3,3 λίτρα και με αυτονομία κοντά στα 350 χιλιόμετρα,  οι επισκέψεις στο βενζινάδικο περιορίζονται κατά πολύ. 

Σελίδα 1Honda Forza 350 SP Smart Top Box - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
ESF
AUTOAGORA