LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη
Μερικά από τα σχέδια της Honda για το νέο σύστημα.

Μερικά από τα σχέδια της Honda για το νέο σύστημα.

Μερικά από τα σχέδια της Honda για το νέο σύστημα.

Μερικά από τα σχέδια της Honda για το νέο σύστημα.

Εδώ διακρίνεται ξεκάθαρα, ο μηχανισμός άσκησης της δύναμης στο τιμόνι.

Εδώ διακρίνεται ξεκάθαρα, ο μηχανισμός άσκησης της δύναμης στο τιμόνι.

  • Μερικά από τα σχέδια της Honda για το νέο σύστημα.
  • Μερικά από τα σχέδια της Honda για το νέο σύστημα.
  • Εδώ διακρίνεται ξεκάθαρα, ο μηχανισμός άσκησης της δύναμης στο τιμόνι.

Honda: Εργάζεται σε σύστημα «διατήρησης λωρίδας» σε μοτοσυκλέτες

Διαβάστηκε από 33.098 αναγνώστες (26/7/2022)

Το ενδιαφέρον των εταιρειών μοτοσυκλετών, να μεταφέρουν τεχνολογίες των αυτοκινήτων στα πολυτελή/κορυφαία μοντέλα τους, φαίνεται αμείωτο.

mototriti Team

HONDA: Kαρακώστας Κλείσε τώρα Τest Ride σε όλα Best Sellers μοντέλα

HONDA: PCX125...Η καλύτερη πλευρά της πόλης!

Νέες ενδείξεις για συστήματα διατήρησης λωρίδας από την Honda

Σύμφωνα με τα ρεπορτάζ των τελευταίων ημερών, η Honda συνεχίζει την δουλειά της πάνω σε συστήματα ηλεκτρονικής υποβοήθησης της οδήγησης στις μοτοσυκλέτες και, πιο συγκεκριμένα, σε λειτουργία υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας. Γνωστό και ως lane keep assist ή lane assist, το σύστημα υπάρχει εδώ και χρόνια στα αυτοκίνητα και ειδοποιεί τον οδηγό, όταν πάει να εγκαταλείψει ακούσια την λωρίδα κυκλοφορίας του στο δρόμο. Η Honda ίσως παράξει μια έκδοση του συστήματος, που θα χρησιμοποιείται με κάποιες μοτοσυκλέτες της.
 


Μερικά από τα σχέδια της Honda για το νέο σύστημα.

Μερικά από τα σχέδια της Honda για το νέο σύστημα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αισθητήρες σε συνδυασμό με μηχανισμό ελέγχου στο τιμόνι.

Το σύστημα θα λειτουργεί ως εξής:  Με την χρήση των ειδικών αισθητήρων σαν αυτούς που φέρουν τα αυτοκίνητα, αισθητήρων ύπαρξης ή όχι δύναμης στο τιμόνι, αλλά και της μονάδας IMU, η μοτοσυκλέτα θα αντιλαμβάνεται αυτόματα, αν υπάρχει απόκλιση από την λωρίδα κίνησης της. Μετά, μέσω ενός μηχανισμού που θα θυμίζει τα ηλεκτρονικά σταμπιλιζατέρ HESD της Honda, θα ασκεί δύναμη στο τιμόνι για τον περιορισμό της παρεκτροπής από την λωρίδα ή την αναίρεση της.

Πόρτα για περισσότερα συστήματα υποβοήθησης στο μέλλον

Ένα σύστημα σαν αυτό, θα μπορούσε να είναι μονάδα η αρχή. Με την χρήση τέτοιων σερβομηχανισμών, που ασκούν δύναμη στο τιμόνι, η Honda, μπορεί να δημιουργήσει μια μοτοσυκλέτα με υποβοήθηση τιμονιού ή ακόμα και αυτόνομη οδήγηση. Επιπλέον, το σύστημα θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και παράλληλα με τα συστήματα adaptive cruise control με ραντάρ, που δεν είναι μυστικό ότι η Honda αναπτύσσει. Ωστόσο, παρά το ότι το θέμα συζητάται επί πολύ καιρό, η Honda δεν μας έχει αποκαλύψει καν κάτι περισσότερο, πέρα από «διαρροές» τεχνικών σχεδίων και πατεντών.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

MICHELIN
AUTOAGORA