Honda CRF 1100L Africa Twin E-Susp HRC Tricolor - Test

Honda CRF 1100L Africa Twin E-Susp HRC Tricolor - Στην πιο πρόσφατη έκδοσή της, διαθέτει πλέον τροχούς χωρίς σαμπρέλα (tubeless) με ακτινωτή σχεδίαση, εκσυγχρονίζοντας την κατασκευή της, και παρουσιάζ
5 Φωτογραφίες »

Honda CRF 1100L Africa Twin E-Susp HRC Tricolor - Στην πιο πρόσφατη έκδοσή της, διαθέτει πλέον τροχούς χωρίς σαμπρέλα (tubeless) με ακτινωτή σχεδίαση, εκσυγχρονίζοντας την κατασκευή της, και παρουσιάζεται στη σύγχρονη εποχή εξοπλισμένη πλήρως και έτοιμη να τιμήσει τη φήμη του ονόματός της.

Κινητήρας 1.084cc με 102 ίππους και 112Nm ροπή
Quickshifter (Rally Pack), Traction Control, Cruise Control, 6 Riding Modes
Κατανάλωση 5,3λτ/100χλμ
Ημιενεργητικές αναρτήσεις Showa

HONDA: Spring Offer Astrea Grand & Supra X με όφελος έως 160ε.

Τιμή: Από 18.100 ευρώ

+ Ηλεκτρονικές Αναρτήσεις, Κινητήρας, Κατανάλωση
- Πολυπλοκότητα μενού ρυθμίσεων

Η Honda Africa Twin είναι ένα όνομα που μας συνοδεύει για πάνω από 30 χρόνια και ―ειδικά στη χώρα μας― έχει συνδεθεί με άπειρες μοτοσυκλετιστικές ιστορίες. Στην τελευταία της γενιά η CRF 1100L εφοδιάζεται με ακτινωτούς τροχούς τύπου tubeless, αντικαθιστώντας τη σαμπρέλα και έρχεται στη νέα εποχή «φορτωμένη» και έτοιμη να ανταπεξέλθει στο ιστορικό της όνομα.

Η πρώτη γενιά των Honda Africa Twin, παράχθηκε το 1988 με V κινητήρα 647cc. Στο πέρασμα της επόμενης δεκαετίας, οι μηχανικοί της Honda εμπνεύστηκαν από το NXR750, που συμμετείχε στο Dakar και οι αλλαγές δεν άργησαν να έρθουν, Ο κινητήρας ανέβηκε στα 742cc και αυτή η γενιά έμεινε στα «φώτα της δημοσιότητας» μέχρι το 2003 όπου και έκανε επανεμφάνιση με εντελώς νέα σάρκα και οστά. Η επόμενη αλλαγή ήρθε το 2015 όπου βγήκε η πρώτη φρέσκια πρόταση της Africa, με έναν δικύλινδρο κινητήρα εν σειρά στα 998cc με το πλήρες όνομα να αλλάζει σε Africa Twin CRF 1000L. Στο σήμερα τα κυβικά ανέβηκαν στα 1.084, ήρθαν οι ηλεκτρονικές αναρτήσεις, η έγχρωμη TFT οθόνη και το πέρασμα της θρυλικής Africa στη σύγχρονη εποχή.


 

Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
AUTOAGORA
PROION