Honda CRF 1100L Africa Twin E-Susp HRC Tricolor - Test

Honda CRF 1100L Africa Twin E-Susp HRC Tricolor - Στην πιο πρόσφατη έκδοσή της, διαθέτει πλέον τροχούς χωρίς σαμπρέλα (tubeless) με ακτινωτή σχεδίαση, εκσυγχρονίζοντας την κατασκευή της, και παρουσιάζ

Honda CRF 1100L Africa Twin E-Susp HRC Tricolor - Στην πιο πρόσφατη έκδοσή της, διαθέτει πλέον τροχούς χωρίς σαμπρέλα (tubeless) με ακτινωτή σχεδίαση, εκσυγχρονίζοντας την κατασκευή της, και παρουσιάζεται στη σύγχρονη εποχή εξοπλισμένη πλήρως και έτοιμη να τιμήσει τη φήμη του ονόματός της.

Στη σημερινή εποχή, ο κυβισμός αυξήθηκε στα 1.084 κ.εκ., προστέθηκαν αναρτήσεις με ηλεκτρονικό έλεγχο, ενσωματώθηκε οθόνη TFT με πλήρη χρώματα και έτσι ολοκληρώθηκε η μετάβαση της θρυλικής Africa στη

Στη σημερινή εποχή, ο κυβισμός αυξήθηκε στα 1.084 κ.εκ., προστέθηκαν αναρτήσεις με ηλεκτρονικό έλεγχο, ενσωματώθηκε οθόνη TFT με πλήρη χρώματα και έτσι ολοκληρώθηκε η μετάβαση της θρυλικής Africa στη μοντέρνα εποχή.

Αν και ζυγίζει 233 κιλά, η μοτοσικλέτα κινείται με αξιοθαύμαστη ευκολία, κάτι που οφείλεται στην ισορροπημένη κατανομή βάρους και στο χαμηλά τοποθετημένο κέντρο βάρους.

Αν και ζυγίζει 233 κιλά, η μοτοσικλέτα κινείται με αξιοθαύμαστη ευκολία, κάτι που οφείλεται στην ισορροπημένη κατανομή βάρους και στο χαμηλά τοποθετημένο κέντρο βάρους.