Ανεση – Εργονομία

Διαιρούμενη σέλα, με ποσότητα και ποιότητα του αφρώδους που επιτρέπουν την πολύωρη παραμονή πάνω της.
4 Φωτογραφίες »

Διαιρούμενη σέλα, με ποσότητα και ποιότητα του αφρώδους που επιτρέπουν την πολύωρη παραμονή πάνω της.

Παρά τον «περιπετειώδη» χαρακτήρα της, η Africa είναι μια μοτοσυκλέτα που μπορεί με άνεση να οδηγηθεί σε όλα τα τερέν και σε αυτό συμβάλλει η διαιρούμενη σέλα, με την ποσότητα και ποιότητα του αφρώδους να επιτρέπουν την πολύωρη παραμονή πάνω της. Το ύψος της μπορεί να ρυθμιστεί στα 850 ή στα 870 mm, δίνοντας στους αναβάτες την δυνατότητα να φέρουν την θέση οδήγησης αλλά και το ύψος από το έδαφος λίγο περισσότερο στα μέτρα τους.


Την πληροφόρηση αναλαμβάνουν δύο οθόνες, μία έγχρωμη TFT αφής 6,5 ιντσών (με δυνατότητα συνδεσιμότητας) και μία μικρότερη LCD οθόνη με τις λυχνίες τσεκαρίσματος της λειτουργίας, την ένδειξη ταχυτήτων, του ολικού χιλιομετρητή και του ταχυμέτρου.

Την πληροφόρηση αναλαμβάνουν δύο οθόνες, μία έγχρωμη TFT αφής 6,5 ιντσών (με δυνατότητα συνδεσιμότητας) και μία μικρότερη LCD οθόνη με τις λυχνίες τσεκαρίσματος της λειτουργίας, την ένδειξη ταχυτήτων, του ολικού χιλιομετρητή και του ταχυμέτρου.

Η ζελατίνα έχει μεγαλώσει στην τελευταία έκδοση και προσφέρει την απαραίτητη κάλυψη για όλα τα ύψη αναβατών, αποβάλλοντας τον αέρα πάνω από τους ώμους και το κράνος. Μάλιστα ρυθμίζεται σε πέντε θέσεις, με το χέρι, χωρίς την χρήση εργαλείων.

Την πληροφόρηση αναλαμβάνουν δύο οθόνες, μία έγχρωμη TFT αφής 6,5 ιντσών (με δυνατότητα συνδεσιμότητας), που έχει πλήρεις πληροφορίες και ακριβώς από κάτω θα συναντήσουμε μία μικρότερη LCD οθόνη με τις λυχνίες τσεκαρίσματος της λειτουργίας της Africa, την ένδειξης ταχυτήτων, του ολικού χιλιομετρητή και του ταχυμέτρου. Η χρήση της απαιτεί έναν βαθμό εξοικείωσης και συνήθειας, καθώς κάποια βήματα είναι λίγο πιο περίπλοκα από ό,τι θα θέλαμε. Επίσης στα δεξιά του τιμονιού υπάρχει μια θύρα USB και στα αριστερά μια πρίζα DC 12V, που επιτρέπουν στον αναβάτη την φόρτιση των ηλεκτρονικών του συσκευών.


Η χρήση της απαιτεί έναν βαθμό εξοικείωσης και συνήθειας, καθώς κάποια βήματα είναι λίγο πιο περίπλοκα από ό,τι θα θέλαμε.

Η χρήση της απαιτεί έναν βαθμό εξοικείωσης και συνήθειας, καθώς κάποια βήματα είναι λίγο πιο περίπλοκα από ό,τι θα θέλαμε.

Τέλος, το RallyPack με το οποίο είναι εφοδιασμένη η μοτοσυκλέτα της δοκιμής της χαρίζει προστατευτικά κινητήρα και ψυγείου, φαρδύτερα μαρσπιέ «Rally» για καλύτερο πάτημα και έλεγχο στο χώμα και στην όρθια θέση οδήγησης, καθώς και θερμαινόμενα γκριπ.
 

Το πακέτο εξοπλισμού Rally Pack περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και θερμαινόμενα γκριπ.

Το πακέτο εξοπλισμού Rally Pack περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και θερμαινόμενα γκριπ.

Σελίδα 1Honda CRF 1100L Africa Twin E-Susp HRC Tricolor - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
BEST MOTO
BEST MOTO