Honda CBR 1000RR-R Fireblade: Ανανεωμένη σε όλα

Honda CBR 1000RR-R Fireblade: Ανανεωμένη σε όλα

Honda CBR 1000RR-R Fireblade: Ανανεωμένη σε όλα

  • Honda CBR 1000RR-R Fireblade: Ανανεωμένη σε όλα
  • Honda CBR 1000RR-R Fireblade: Ανανεωμένη σε όλα
  • Honda CBR 1000RR-R Fireblade: Ανανεωμένη σε όλα

Honda CBR 1000RR-R Fireblade: Ανανεωμένη σε όλα

Αναβαθμισμένη για το 2022 η ναυαρχίδα CBR1000RR-R Fireblade της Honda, με αρκετές βελτιώσεις που αναδεικνύουν ακόμα περισσότερο τον sport χαρακτήρα της, με νέα ρούχα και διαφέροντας σε κινητήρα, ηλεκτρονικά, φρένα και εξατμίσεις.

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

Ίδιος κινητήρας, καλύτερη απόδοση

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »


Ύστερα από δύο χρόνια από την παρουσίασή της το 2020, η Honda αποφασίζει να πάει το μεγάλο της «όπλο» ένα βήμα παρακάτω, με αλλαγές και αναβαθμίσεις που φτάνουν την CBR1000RR-R Fireblade σε άλλο επίπεδο. Για το 2022, ο κινητήρας παραμένει ο ίδιος τετρακύλινδρος 16 βαλβίδων και 1.000 κυβικών, με τους διπλούς επικεφαλείς εκκεντροφόρους, που αποδίδει 217 ίππους στις 14.500 στροφές. Οι Ιάπωνες μηχανικοί, έχουν επικεντρωθεί  περισσότερο στην εξέλιξη της αύξησης της επιτάχυνσης και το πώς αυτή μεταφέρεται στην έξοδο της στροφής. Για να το επιτύχουν αυτό, έκαναν μετατροπές στην εισαγωγή αέρα και στο φιλτροκούτι καθώς και στην εξαγωγή των καυσαερίων, ενώ για την μετάδοση τοποθετήθηκε ένα νέο 43-δοντιών πίσω γρανάζι.




Βελτιώσεις σε φρένα και ηλεκτρονικά

Το HSTC traction control της Honda πλέον διαθέτει νέες ρυθμίσεις, όπως και το ηλεκτρονικό γκάζι, με την μέγιστη ροπή να πέφτει από κατά 1Nm από τα 113Nm του προκατόχου του. Το ιαπωνικό εργοστάσιο επιμένει πως παρά την μείωση αυτή, ο τετρακύλινδρος κινητήρας αποδίδει καλύτερα και πιο «γεμάτα» στις μεσαίες στροφές. Σε ότι αφορά τα φρένα του, τα έμβολα από τις δαγκάνες της Nissin εξοπλίζονται με ένα καινούργιο υλικό, σχεδιασμένο για μέγιστη αντοχή και αποτελεσματικότητα σε συνθήκες πίεσης, όπως αυτές της πίστας. Στα υπόλοιπα χαρακτηριστικά παραμένει ίδια, με τους τεράστιους μπροστινούς δίσκους 330 χιλ. και  220 χιλ. για πίσω, ενώ συνδυάζονται με τετραπίστονες δαγκάνες της Nissin μπροστά και διπίστονες της Brembo για πίσω.


Πιο μακρύ από το προηγούμενο, με νέο χρώμα

Το πλαίσιο δεν δέχθηκε καμία αλλαγή, με τον σχεδιασμό τύπου διαμάντι κατασκευασμένο από αλουμίνιο να χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως ενεργό μέρος του, για την έδραση του πίσω αμορτισέρ. Το ψαλίδι έχει έρθει απευθείας από την RC213V-S και τις αναρτήσεις έχει αναλάβει η Showa, με ένα πλήρως ρυθμιζόμενο 43 χιλ. πιρούνι τύπου BPF (Big Piston Fork) μπροστά και για πίσω, ένα μονό αμορτισέρ τύπου BFRC-L (Balance Free Rear cushion Light). Το μεταξόνιο αυξήθηκε και αυτό, φτάνοντας τα 1.460 χιλ., ενώ το ίχνος και η γωνία του τιμονιού βρίσκονται στα 102 χιλ. και 24° αντίστοιχα.

Για το 2022, το μόνο διαθέσιμο χρώμα για την Honda CBR1000RR-R Fireblade είναι το επονομαζόμενο «Grand-Prix Red» με τις μαύρες ζάντες, να δίνουν μια πιο sport πινελιά.
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »