Η κατηγορία των Adventure δεν είναι πλέον δημοφιλής μόνο στις μοτοσυκλέτες αλλά και στα scooter αφού μετά το X-ADV ακολουθούν πιστά τη νέα τάση. Η Honda επιτίθεται ξανά με το ADV 350, έχοντας σκοπό να συνδυάσει την ευκολία και την πρακτικότητα των μεσαίων scooter στην καθημερινή μετακίνηση με τα ποιοτικά περιφερειακά που θυμίζουν μοντέλα μεγαλύτερων κατηγοριών. Αν το κοιτάξεις από μακριά, είναι πολύ πιθανό να το μπερδέψεις με το μεγαλύτερο Χ-ADV αφού το ADV 350 ακολουθεί πιστά την ίδια φιλοσοφία, διαφέροντας αισθητά από αυτό που έχεις στο μυαλό σου όταν ακούς scooter, καθώς ταεκτός δρόμου στοιχεία συνδυάζονται με φουτουριστικό στυλ σε όλο του το μήκος.
Ο υγρόψυκτος μονοκύλινδρος κινητήρας eSP+ (Enhanced Smart Power+) 330 κυβικών αποδίδει 29.2 ίππους στις 7.500 σ.α.λ με 2χλγμ ροπής στις 5.250 σ.α.λ, και συνδυάζεται με το σύστημα Honda Selectable Torque Control (HSTC), το οποίο φροντίζει πάντα για την πρόσφυση του πίσω τροχού, ενώ το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο έχει σχεδιαστεί για μέγιστη αντοχή και ακαμψία τόσο στους δρόμους της πόλης όσο και σε off-road μονοπάτια, με το συνολικό βάρος να φτάνει τα 186 κιλά πλήρες υγρών.
Στο εμπρός μέρος ξεχωρίζει το ανεστραμμένο πιρούνι37 χιλιοστών, με διαδρομή των 125 χιλιοστών, το οποίο στηρίζεται επάνω σε τιμονόπλακες μεγάλου μεγέθους για αυξημένη ακαμψία σε όλες τις συνθήκες, ενώ πίσω συναντάμε ένα αλουμινένιο ψαλίδι και διπλά αμορτισέρ διαδρομής 130 χιλιοστών της Showa, τα οποία διαθέτουν ξεχωριστό δοχείο αερίου. Την πέδηση αναλαμβάνουν ένας δίσκος 256 χιλιοστών με 2-πίστονη δαγκάνα μπροστά και ένας δίσκος 240 χιλιοστών με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω, που συνεργάζονται με δικάναλο σύστημα ABS.
Βασικό χαρακτηριστικό του νέου μοντέλου εκτός από τον πολυδιάστατο χαρακτήρα είναι και η πρακτικότητα, καθώς κάτω από τη σέλα (το ύψος της βρίσκεται στα 790χιλ από το έδαφος) μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι και δύο full face κράνη. Η μεγάλη ζελατίνα ρυθμίζεται σε διαφορετικές 4 θέσεις σε εύρος 133 χιλιοστών και η LCD οθόνη οργάνων ενσωματώνει τη λειτουργία πολυμέσων Honda Smartphone Voice Control System για σύνδεση με το κινητό του αναβάτη. Όλες οι λειτουργίες γίνονται χωρίς τη χρήση κλειδιού χάρη στο πρακτικό Smart-key, το οποίο εκτός από την εκκίνηση του κινητήρα, ασφαλίζει αυτόματα τη σέλα και το Τop Box.