Η KNTT του Max Hazan.

Η KNTT του Max Hazan.

Η KNTT του Max Hazan.

Η KNTT του Max Hazan.

Η KNTT του Max Hazan.

Η KNTT του Max Hazan.

Hazan «ΚΝΤΤ»: Μια πολύ διαφορετική sportbike

Τι συμβαίνει όταν μοντέρνες τεχνολογίες και μέθοδοι κατασκευής συναντούν έναν vintage κινητήρα και το διαχρονικό sport πνεύμα; Κάτι που αναμφίβολα ξεχωρίζει. Δείτε περισσότερα.

Για μια δημιουργία σαν και την ΚΝΤΤ, πίσω από την οποία κρύβεται ο Max Hazan, κάποιοι θα πίστευαν ότι θα χρειαστείς μια μοντέρνα μοτοσυκλέτα. Πως αλλιώς θα συνδύαζε κανείς, άλλωστε, μια αιχμηρή, «Ιταλική» εμφάνιση με αντίστοιχες επιδόσεις; Ο Hazan όμως είχε άλλα πράγματα στο μυαλό του. Θέλησε να δημιουργήσει μια εντελώς μοναδική μοτοσυκλέτα, κάτι διαφορετικό από τα πάντα, με στοιχεία από πολλά μοντέλα.

Ο Hazan, δημιουργώντας την ΚΝΤΤ, άφησε την φαντασία του να οργιάσει, ξεκινώντας από μια βασική ιδέα και αφήνοντάς την να εξελιχθεί μέχρι να τον ικανοποιήσει. Ας δούμε όμως, τι κρύβεται κάτω από τα εντυπωσιακά fairing της ΚΝΤΤ και πως η μοτοσυκλέτα έγινε από ιδέα, πραγματικότητα.

Πρώτο εντελώς αντισυμβατικό στοιχείο της, ο κινητήρας, ο οποίος προέρχεται από μία… Harley-Davidson! Πρόκειται για τον δικύλινδρο «Knucklehead», ο οποίος παραγόταν από το 1936 μέχρι το 1948! Όπως o Hazan δηλώνει, η χρήση ενός Knucklehead ήταν ιδέα τρίτου, που συζητούσε μια μέρα μαζί του, όταν και ο ίδιος αποφάσισε να χρησιμοποιήσει έναν με εκτενέστατες μετατροπές. Ο Knucklehead της μοτοσυκλέτας χρησιμοποιεί 2 καρμπυρατέρ Dell Orto και μια διπλή, χειροποίητη εξάτμιση, ενώ η αλυσίδα της πρωτεύουσας μετάδοσης και τα γρανάζια της μανιβέλας είναι εκτεθειμένα! Ο κινητήρας αποδίδει 50 ίππους και, πριν σχολιάσετε ότι είναι… λίγοι, σκεφτείτε ότι δεν έχουν και τόσο σημασία σε μια τόσο εκτεταμένη μετατροπή…

Το πλαίσιο της ΚΝΤΤ είναι μια κατασκευή από το μηδέν, από chromoly ατσάλι, γνωστό για την τεράστια αντοχή του. Η εμπρός ανάρτηση είναι ένα πιρούνι της Royal Enfield με νέα ελατήρια και τριβείς, ενώ πίσω χρησιμοποιείται monoshock σύστημα με custom αλουμινένιο ψαλίδι και αμορτισέρ της Fox. Οι τροχοί (μαγνησίου παρακαλώ) είναι 18 ιντσών της Morris και οι δαγκάνες των φρένων της Wilwood. Η όλη κατασκευή «ντύνεται» με ένα fairing αλουμινίου, φτιαγμένο στο χέρι από τον ίδιο τον Hazan. Πως σας φαίνεται;