Μία νέα οικογένεια «490» ετοιμάζει να λανσάρει η KTM, με πρωταγωνιστές τα Duke, RC, Adventure, Supermoto και Enduro. Ήδη τα πρώτα μοντέλα έχουν προγραμματιστεί να παρουσιαστούν μέσα στο 2022.
Οι φήμες είχαν ξεκινήσει από τα Χριστούγεννα του 2019, όταν ακούστηκε για μια νέα σειρά μοντέλων της μικρομεσαίας κατηγορίας με το όνομα «490». Μετά από σχεδόν 3 χρόνια, διέρρευσε στο διαδίκτυο μία φωτογραφία από παρουσίαση των μοντέλων σε επενδυτές του Pierer Mobility Group (Ο υπερόμιλος KTM, Husqvarna και Gas Gas).
Μέσα στο 2022 το ντεμπούτο των πρώτων μοντέλων της σειράς 490
Κάπως έτσι φούντωσαν ακόμα περισσότερο οι φήμες, με τις πρώτες πληροφορίες να αναφέρουν πως σύντομα θα δούμε την άφιξη πέντε νέων μοντέλων της πλατφόρμας «490» μέσα στο 2022. Πιο συγκεκριμένα, την πρώτη τους εμφάνιση θα κάνουν τα KTM 490 Duke, KTM RC 490, KTM 490 Adventure, KTM 490 Supermoto και KTM 490 Enduro.
Παράλληλος δικύλινδρος κινητήρας με απόδοση 55-60 ίππων
Πίσω στο 2021, ο Stefan Pierer Διευθύνων Σύμβουλος της KTM, είχε επιβεβαιώσει πως η αυστριακή εταιρεία συνεργαζόταν με τον Ινδικό κολοσσό Bajaj στην ανάπτυξη ενός παράλληλου δικύλινδρου υγρόψυκτου κινητήρα 490 κ.εκ., με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, διπλό εκκεντροφόρο επικεφαλής (DOHC) και ένα κιβώτιο 6 σχέσεων. Τώρα σε ότι αφορά τις επιδόσεις του, αν αναλογιστεί κανείς την ισχύ του μονοκύλινδρου 390 που αγγίζει τα 43,5 άλογα, τότε βγαίνει εύκολα το συμπέρασμα για μία απόδοση της τάξεως των 55-60 ίππων.
Ο νέος κινητήρας έχει χαρακτηριστικά που θα μπορούσαν να ταιριάξουν σε ένα μεγάλο και ευρύ φάσμα διαφορετικών μοτοσυκλετών, οι οποίες θα έχουν πανομοιότυπη ισχύς αλλά διαφορετική κλιμάκωση στο κιβώτιο και χαρτογράφηση ανάλογα το χαρακτήρα του μοντέλου. Η άφιξη της νέας σειράς 490 θα μπορούσε να κάνει ντεμπούτο σύντομα πριν το τέλος του 2022, γεφυρώνοντας έτσι το χάσμα στην γκάμα της αυστριακής εταιρείας, αποτελώντας τον συνδετικό κρίκο των σημερινών 390 και 790.
Η σειρά που θα γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ 390 και 790!
Διέρρευσαν οι πρώτες φωτογραφίες στο διαδίκτυο.
Τα πρώτα μοντέλα της σειράς 490 θα κάνουν ντεμπούτο μέσα στο 2022.
Με παράλληλο υγρόψυκτο δικύλινδρο κινητήρα απόδοσης 55-60 ίππων.
Σε Duke, RC, Adventure, Supermoto και Enduro.
Ήρθε η ώρα της KTM να βάλει «φωτιά» στη μικρομεσαία κατηγορία;