• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Μία από τις βασικές όψεις που δείχνει την νέα superbike της Honda ολόκληρη.

Μία από τις βασικές όψεις που δείχνει την νέα superbike της Honda ολόκληρη.

Αυτό είναι το «μπροστινό πλαίσιο» της νέας μοτοσυκλέτας.

Αυτό είναι το «μπροστινό πλαίσιο» της νέας μοτοσυκλέτας.

Ματιά στο κόκπιτ του μοντέλου: Διακρίνεται η οθόνη ή καλύτερα, οι οθόνες οργάνων, μαζί με τα χειριστήρια.

Ματιά στο κόκπιτ του μοντέλου: Διακρίνεται η οθόνη ή καλύτερα, οι οθόνες οργάνων, μαζί με τα χειριστήρια.

  • Μία από τις βασικές όψεις που δείχνει την νέα superbike της Honda ολόκληρη.
  • Αυτό είναι το «μπροστινό πλαίσιο» της νέας μοτοσυκλέτας.
  • Ματιά στο κόκπιτ του μοντέλου: Διακρίνεται η οθόνη ή καλύτερα, οι οθόνες οργάνων, μαζί με τα χειριστήρια.

H Honda ίσως ετοιμάζει το πιο ριζοσπαστικό superbike της ιστορίας της

Ετοιμάζεται η Honda να κάνει ξανά την επανάσταση στα superbikes; Μετά από το CBR900RR του 1992, η Honda ουσιαστικά δεν μπόρεσε να απειλήσει ξανά σε τέτοιο βαθμό τον ανταγωνισμό στην κατηγορία, ή να προκαλέσει μεγάλες αλλαγές που θα επηρέαζαν τους ανταγωνιστές της.

Με το παιχνίδι σήμερα να φαίνεται πως καθορίζεται από την Ευρώπη, σε επίπεδο παραγωγής τουλάχιστον, σχέδια διέρρευσαν τα οποία ίσως αποκαλύπτουν μελέτη της Honda πάνω σε μια νέα superbike, με όλα τα φόντα να αποτελέσει το πιο ριζοσπαστικό της ιστορίας της.


Αυτό είναι το «μπροστινό πλαίσιο» της νέας μοτοσυκλέτας.

Αυτό είναι το «μπροστινό πλαίσιο» της νέας μοτοσυκλέτας.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 

Χωρίς πλαίσιο, με μονόμπρατσο ψαλίδι!


Ματιά στο κόκπιτ του μοντέλου: Διακρίνεται η οθόνη ή καλύτερα, οι οθόνες οργάνων, μαζί με τα χειριστήρια.

Ματιά στο κόκπιτ του μοντέλου: Διακρίνεται η οθόνη ή καλύτερα, οι οθόνες οργάνων, μαζί με τα χειριστήρια.

Προσέξτε τα σχέδια που δημοσιεύθηκαν, για το μοντέλο: Ήδη από την μία πλαϊνή όψη κιόλας, διακρίνεται η απουσία πλήρους πλαισίου, αλλά και η χρήση μονόμπρατσου ψαλιδιού (προδίδεται από την τοποθέτηση του γραναζιού μετάδοσης, στην εξωτερική πλευρά του!). Αντί για πλαίσιο πλήρους μεγέθους, η Honda φαίνεται πως χρησιμοποιεί μια κατασκευή τύπου «μπροστινού πλαισίου» από «κράμα» που πιθανότατα είναι αλουμίνιο, το οποίο στηρίζει το μπροστινό σύστημα (πιρούνι-σταυρό τιμονιού) και αγκαλιάζει μόνο το πάνω μέρος του κινητήρα, ο οποίος φαίνεται ότι και πάλι θα είναι εν σειρά. Αυτό φυσικά σημαίνει ότι το μοτέρ αναλαμβάνει καθήκοντα δομικού στοιχείου, ενώ κοιτάζοντας την πίσω ανάρτηση, φαίνεται η έδραση του ψαλιδιού και του αμορτισέρ στον ίδιο τον κινητήρα ή σε ενισχυτικό τμήμα «πλαισίου», το οποίο όμως σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί full-size κατασκευή, ούτε και συνδέεται με το εμπρός πλαίσιο.


Υποπλαίσιο, ρεζερβουάρ, σέλα, όλα σε ένα!

Ίσως το πιο νεωτεριστικό κομμάτι των σχεδίων του νέου superbike που διακρίνουμε, είναι η εξέλιξη ενός μόνο τμήματος που ενοποιεί το υποπλαίσιο, με το ρεζερβουάρ καυσίμου και την στήριξη της σέλας αναβάτη και συνεπιβάτη. Το τμήμα έχει τον αριθμό 17 στα σχέδια και είναι σχετικά εύκολο να καταλάβει κανείς, πως θα λειτουργεί: η όλη κατασκευή θα είναι από ανθρακονήματα, ενώ στο εσωτερικό της προφανώς θα είναι κούφια, ώστε να μπορεί να γεμίσει με καύσιμο. Οι μοναδικές ιδιότητες κατασκευής των ανθρακονημάτων αλλά και το πολύ μικρό βάρος τους, τα κάνει δελεαστική και ίσως μοναδική επιλογή, για αυτό που θέλει να κάνει η Honda εδώ. Σε συνδυασμό με τις πατέντες που αναφέραμε και πιο πάνω, η Honda θα μπορεί πιθανότατα να μειώσει πολύ το βάρος μιας νέας superbike, η οποία εξ ορισμού πρέπει να είναι όσο ελαφρύτερη γίνεται.
 

Μοναδική ματιά στα χειριστήρια και τα όργανα

Κάτι που εντυπωσιάζει στα σχέδια που προφανώς ακόμα συνδέονται μόνο με φήμες, είναι το επίπεδο λεπτομέρειας που φαίνεται στην απεικόνιση των χειριστηρίων και της θέσης οδήγησης. Η απλή TFT οθόνη αντικαθίσταται, από ότι φαίνεται, με μια διπλή οθόνη και το στροφόμετρο παίρνει ξεχωριστή θέση αριστερά, ενώ τα χειριστήρια είναι δραματικά διαφορετικά από οτιδήποτε έχουμε δει σε Honda ως τώρα. Η τοποθέτηση κλιπ-ον και μάλιστα κάτω από την τιμονόπλακα επισφραγίζει την καθαρά superbike ταυτότητα της νέας μοτοσυκλέτας.
Η Honda δείχνει ότι… κολυμπά σε πολύ βαθιά νερά, με αυτά τα σχέδια και είμαστε πραγματικά πολύ περίεργοι, να μάθουμε τι αναπτύσσει. Περιμένουμε περισσότερα…
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »