Σύμφωνα με κάποιες πληροφορίες από διεθνή κανάλια ενημέρωσης, η Honda προβαίνει σε κινήσεις για εκ νέου κατοχύρωση του ονόματος NX500 και, όπως λένε οι πηγές, κάτι σε ρετρό adventure είναι στα σκαριά.
Η Honda φέρεται, όπως λένε οι κατάσκοποι σε γνωστά διεθνή δίκτυα ειδησεογραφίας μοτοσυκλέτας, να κατοχύρωσε ξανά για χρήση, τα ονόματα NX και NX 500. Για όσους παλαιότερους γνωρίζουν, οι μοτοσυκλέτεςNX της Honda ήταν γνωστές και ως Dominator και ήταν dual-purpose μοτοσυκλέτες, από τα 125 μέχρι και τα 650 κυβικά. Η άνθηση των on-off μοτοσυκλετών τα τελευταία χρόνια είναι γεγονός, παράλληλη με αυτή του ρετρό στυλ.
Οι πράξεις κατοχύρωσης του ονόματος NX από την Honda, μπορεί να συνδέεται με την πρόθεση να δημιουργηθεί τουλάχιστον ένα νέο μοντέλο, με On-off χαρακτηριστικά και ρετρό στυλ. Ήδη, μάρκες όπως οι Moto Guzzi με το V85 TT, αλλά και η MV Agusta με τα Lucky Explorer, κατέδειξαν ότι τα ρετρό on-off θα μπορούσαν να είναι το «next big thing» στην βιομηχανία μοτοσυκλέτας και ένας κολοσσός, όπως η Honda, δεν θα πρέπει να χάσει την ευκαιρία να τοποθετηθεί. Αλλωστε, η εταιρεία έχει δείξει τις προθέσεις της να χρησιμοποιήσει αυτό το στυλ, με το Hawk 11, την ρετρό sport μοτοσυκλέτα που παρουσίασε, την οποία βασίζει στον κινητήρα του Africa Twin/NT 1100.
Έτοιμη η δικύλινδρη πλατφόρμα των 471 κ.εκ.
Η δουλειά της Honda στην ετοιμασία μιας νέας τέτοιας μοτοσυκλέτας, γίνεται σημαντικά ευκολότερη, αν θυμηθούμε ότι ο κινητήρας αλλά και η κατασκευαστική «ραχοκοκαλιά», είναι ήδη έτοιμες: Μιλάμε φυσικά για το δικύλινδρο σύνολο της σειράς CB500X, με απόδοση 47,6 ίππων. Μπορεί η νέα μοτοσυκλέτα, να είναι ένα «CB500X» με διαφορετικά «ρούχα»; Μπορεί να είναι μια νέα μοτοσυκλέτα μεν, αλλά με τον δοκιμασμένο 500άρη κινητήρα; Ο χρόνος θα δείξει. Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερες πληροφορίες, όταν τις λάβουμε…