• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Γιατί δεν υπάρχουν πια φθηνές μοτοσυκλέτες;

Γιατί δεν υπάρχουν πια φθηνές μοτοσυκλέτες;

Στις μέρες μας μπορεί να μην παίρνεις adventure με 7.000 και γρήγορο supersport με 10.000 ευρώ, αλλά με 2-3 χιλιάρικα παραπάνω αγοράζεις καινούργιο μεσαίο με ασφάλεια και τεχνολογία που δεν έβρισκες πριν 4-5 χρόνια ούτε στις μεγαλύτερες κατηγορίες!

Μάθε πως θα ελέγξεις τη μοτοσυκλέτα σου

Οι αγοραστές προτιμάνε τα full εξοπλισμένα, άρα και τα πιο ακριβά

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

Εκ πρώτης όψεως, όντως οι φθηνές έχουν χαθεί. Στους περισσότερους τιμοκαταλόγους δε θα βρεις πλέον μοντέλα με χαμηλή τιμή. Ούτε καν στα μικρά, που πάντα ήταν η πιο προσιτή λύση για όσους ήθελαν ένα δίτροχο για να κάνουν τη δουλειά τους, ειδικά μέσα στην πόλη. Σήμερα τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά. Οι τιμές έχουν τσιμπήσει προς τα πάνω, που όμως δεν είναι καπρίτσιο των κατασκευαστών μιας και πλέον όλοι οι αγοραστές απαιτούν περισσότερη μοτοσυκλέτα σε ό,τι μοντέλο και αν αγοράζουν. Ακόμα και στα 125αρια για παράδειγμα βρίσκει κανείς συστήματα keyless, start-stop και ABS που σε σώζει σε απότομο φρενάρισμα. Αλήθεια πόσο κοστολογείται αυτό; 
 

Οι κατηγορίες μεγάλωσαν και τα κυβικά αυξήθηκαν, άρα και οι τιμές

Τα μεσαία για παράδειγμα έχουν ξεπεράσει τα 600 κυβικά και η μεγάλη κατηγορία ξέφυγε από τα 1000, χωρίς όμως να χάσουν την ευελιξία και τη νεανικότητά τους. Παράλληλα, η άνεση και η ασφάλεια έχουν βελτιωθεί. Το Multistrada και το GS για παράδειγμα σήμερα φλερτάρουν με τα 1300 κυβικά, όταν οι προηγούμενες γενιές τους, ήταν κοντά στα γειτονία των 1000 κυβικών. Και αυτό ισχύει για όλες τις κατηγορίες: Tα μικρά γίνονται μεσαία, τα μικρομεσαία γίνονται μεσαία και ούτω καθεξής. 
 

Ασφαλέστερα, εξυπνότερα και καλύτερα στο φρενάρισμα

Παράλληλα, ο εξοπλισμός, ειδικά αυτός της ασφάλειας, έχει τα πάντα στάνταρ.Traction control, ABS, riding modes, όλα μέσα στην τιμή όταν κάποτε μόνο για το ABS ήθελες σημερινά 500-600 ευρώ. Και τις ηλεκτρικές ευκολίες ή τις στάνταρ οθόνες με εξελιγμένη συνδεσιμότητα που τις βάζεις; Οι μοτοσυκλέτες  με τον ένα ή τον άλλο τρόπο είναι ασφαλέστερες με δυνατά κρατήματα και μπορούν να φρενάρουν καλύτερα, ενώ μπορείς να κινηθείς γρηγορότερα με ευκολότερο τρόπο.
 

Καλύτερη κατανάλωση και λιγότεροι ρύποι, άρα εξοικονομείς από την βενζίνη

Και φυσικά οι σύγχρονες μοτοσυκλέτες έχουν εξελιγμένους κινητήρες που αποδίδουν περισσότερα άλογα, αλλά καίνε λιγότερο καύσιμο και εκπέμπουν περιορισμένους ρύπους χάρη στις μοντέρνες τεχνολογίες που εφαρμόζουν. Και όλα αυτά έχουν κόστος.
Τα 100 άλογα τα συναντάμε στα σύγχρονα μεσαία, όπως το Tuono 660, όταν πιο πριν ήταν προνόμιο σπορ ακριβών μοντέλων.
 
Είναι αλήθεια πως με την πρώτη ματιά οι μοτοσυκλέτες έχουν αυξήσει τις τιμές τους. Μήπως όμως τελικά έχουν γίνει φθηνότερες, αφού για να πάρεις στάνταρ σήμερα κάποια πράγματα δίνοντας 1-2 χιλιάρικα, παλαιότερα ήθελες 4 και 5 χιλιάδες; Και αν υπήρχαν διαθέσιμα τα καλούδια που προσφέρονται σήμερα. Γιατί μοτοσυκλέτα με ραντάρ που φρενάρει μόνη της, πριν μερικά χρόνια ακουγόταν σαν επιστημονική φαντασία.  
 
Εσείς τι λέτε; Είναι οι μοτοσυκλέτες πιο ακριβές ή μήπως με τόση ασφάλεια που προσφέρουν είναι πιο φθηνές τελικά;







 
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »