Ετοιμάζεται το θηριώδες γυμνό της BMW
Ετοιμάζεται το θηριώδες γυμνό της BMW
Ετοιμάζεται το θηριώδες γυμνό της BMW
Ετοιμάζεται το θηριώδες γυμνό της BMW
Η όψη του διαφορικού στο R18

Η όψη του διαφορικού στο R18

Ετοιμάζεται το θηριώδες γυμνό της BMW
Ετοιμάζεται το θηριώδες γυμνό της BMW
Ετοιμάζεται το θηριώδες γυμνό της BMW
Μία από τις custom μοτοσυκλέτες που έχουν δημιουργήσει μηχανικοί ανά τον κόσμο πάνω στην πλατφόρμα της R18

Μία από τις custom μοτοσυκλέτες που έχουν δημιουργήσει μηχανικοί ανά τον κόσμο πάνω στην πλατφόρμα της R18

Ετοιμάζεται το θηριώδες γυμνό της BMW
  • Ετοιμάζεται το θηριώδες γυμνό της BMW
  • Ετοιμάζεται το θηριώδες γυμνό της BMW
  • Ετοιμάζεται το θηριώδες γυμνό της BMW
  • Ετοιμάζεται το θηριώδες γυμνό της BMW
  • Η όψη του διαφορικού στο R18
  • Ετοιμάζεται το θηριώδες γυμνό της BMW
  • Ετοιμάζεται το θηριώδες γυμνό της BMW
  • Ετοιμάζεται το θηριώδες γυμνό της BMW
  • Μία από τις custom μοτοσυκλέτες που έχουν δημιουργήσει μηχανικοί ανά τον κόσμο πάνω στην πλατφόρμα της R18
  • Ετοιμάζεται το θηριώδες γυμνό της BMW

Ετοιμάζεται το θηριώδες γυμνό της BMW

Teaser φωτογραφία με τον δεξί κύλινδρο σε κοινή θέα
Φαρδύ πίσω ελαστικό και νέο ψαλίδι
Στο Concorso D`Eleganza θα παρουσιαστεί
Θα έχει ισχύ μεγαλύτερη από 100 άλογα;

BMW: BMW C 400 X & GT με εξοπλισμό 810 ευρώ

Teaser φωτογραφία με τον δεξί κύλινδρο σε κοινή θέα

Στις 9 Απριλίου του 2024, το νέο αφεντικό της BMW Motorrad, Markus Flasch εξέπληξε τους ακόλουθούς του στο instagram ποστάροντας μία φωτογραφία teaser από ένα πρωτότυπο προ-παραγωγής στο εργοστάσιο της BMW στο Μόναχο, που απεικόνιζε τον ίδιο να σηκώνει ένα λευκό ύφασμα που την κάλυπτε. Η δεύτερη φωτογραφία του μοντέλου έκανε την εμφάνισή της στις 16 Μαΐου και αυτή τη φορά ήταν εμφανής ο δεξιός κύλινδρος του Boxer 1800cc που εφοδιάζει τα R18 μοντέλα. το αλουμινένιο ρεζερβουάρ μοιάζει με εκείνο των γυμνών μοντέλων RnineT, ενώ το φαρδύ τιμόνι είναι χαρακτηριστικό που θα συναντούσαμε σε μία γυμνή μοτοσυκλέτα, όπως επίσης και το μεγάλο σε διάμετρο ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός. Την επόμενη μέρα (17 Μαΐου) η BMW αποκάλυψε ολόκληρο το Concept bike για πρώτη φορά , με φωτισμό όμως που δεν επέτρεπε στις λεπτομέρειές του να είναι ορατές. Ένα πάντως είναι σίγουρα εμφανές: Πως το μοντέλο δεν πρόκειται για ένα Cruiser ή ένα bobber παρά το μονόσελο πάνω από το πίσω αμορτισέρ.


Η εν λόγω γωτογραφία με τον κύλινδρο ορατό

Φαρδύ πίσω ελαστικό και νέο ψαλίδι

Το φαρδύ  πίσω ελαστικό που θυμίζει custom μοτοσυκλέτα μπορούσε κανείς να διακρίνει και από την πρώτη φωτογραφία του μεγάλου γυμνού με Boxer, που ανέβηκε τον Απρίλιο. Στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας παρατηρούμε τον εκτεθειμένο άξονα κίνησης, που προέρχεται από το R18, με το ψαλίδι όμως να είναι νέο και αρκετά διαφορετικό. Ο Markus Flasch έγραψε στο προφίλ του: "Κάτι μεγάλο έρχεται...". Ο κ. Flasch επέλεξε να εμπλουτίσει την περιγραφή της ανάρτησης με δύο γάντια του Box (λόγω του Boxer κινητήρα) και προσέθεσε το την λέξη #Dreambike με δίεση.


Η περιγραφή που χρησιμοποίησε στην ανάρτηση στο Instagram

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Στο Concorso d`Eleganza θα παρουσιαστεί

Το νέο γυμνό με τον κινητήρα του R18 θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά σε μορφή Concept στο Concorso D`Eleganza του 2024, ένα event που ξεκινάει στις 24 Μαΐου. Το μοντέλο της BMW θα αποκαλυφθεί στις 7 το απόγευμα (τοπική ώρα). Δεν γνωρίζουμε ακόμα εάν το μοντέλο θα αποτελεί μέρος της σειράς R 18 αποκτώντας ένα πρόσθετο όνομα διότι μπορεί η εταιρεία να σκοπεύει να του δώσει ένα αποκλειστικό και ξεχωριστό όνομα. Το πρώτο R18 παρουσιάστηκε υο 2020 συνοδευόμενο από το moto: "Rock`n`Roll", ενώ στην οθόνη του υπάρχουν τα modes "Rock" & "Roll". Σύμφωνα όμως με αναφορές, η νέα μεγάλη μοτοσυκλέτα με τον τεράστιο Boxer, δεν θα άλλο ένα cruiser αλλά ένα γυμνό με κλασικά στοιχεία. Θα ταιριάζει μάλλον στις ήδη υπάρχουσες κατηγορίες "Heritage", "Retro" ή "Modern Classic", όπως δηλαδή και το RnineT της BMW και ο συνεχιστής του, το R12nineT, που παρουσιάστηκε φέτος.


Ο 1.800άρης Boxer κινητήρας που κινεί τα μοντέλα της σειράς R18

Θα έχει ισχύ μεγαλύτερη από 100 άλογα;

Εφόσον αντί για τον αεροελαιόψυκτο boxer κινητήρα 1.200cc αποκτά τον αεροελαιόψυκτο boxer κινητήρα 1.800cc, ας το αποκαλέσουμε BMW R18 nineT. Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του κινητήρα, όπως τα γνωρίζουμε από τα R18 μοντέλα δεν είναι υπερβολικά εντυπωσιακά, αλλά είναι τα εξής: Δύο κύλινδροι χωρητικότητας 901cc ο καθένας που συνθέτουν έναν boxer κινητήρα 1.802cc που αποδίδει 91 άλογα στις 4.750 σαλ και (το πιο σημαντικό) 158 Nm ροπής εξαιρετικά χαμηλά, στις 3.000 σαλ. Ο κινητήρας είναι ήδη εναρμονισμένος με τις Euro5 προδιαγραφές και μπορεί να αποκτήσει κάποιες μετατροπές στην εκδοχή του νέου γυμνού μοντέλου της βαυαρικής εταιρείας. Το γυμνό δεν χρειάζεται έναν κινητήρα με περισσότερα κυβικά ούτε θα τον αποκτήσει μπορεί όμως με μία διαφορετική χαρτογράφηση και έναν ελαφρύτερο σφόνδυλο να στροφάρει περισσότερο και να έχει ισχύ που να ξεπερνάει τα 100 άλογα. Κάτι τέτοιο είναι πολύ πιθανό αλλά και έυκολο για την εταιρεία. Ο 1.200άρης Boxer άλλωστε παράγει 109 άλογα πληρώντας τις προδιαγραφές Euro5+. Περισσότερα για το επερχόμενο μοντέλο στα αποκαλυπτήρια, στις 7 το απόγευμα της 24ης Μαΐου στο Concorso D`Eleganza που θα λάβει χώρα στην βόρεια Ιταλία και πιο συγκεκριμένα στην στη δυτική όχθη της λίμνης Κόμο.