net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Το τρελό Slingshot μόλις ανακοινώθηκε για την Ευρώπη!

Τετρακύλινδρος 2,4 λίτρων Ecotec, πεντάρι χειροκίνητο κιβώτιο, ιμάντας ενισχυμένος με ανθρακόνημα πίσω, κοντή θορυβώδης εξάτμιση. Φέρτε το!

Ατσάλινο χωροδικτύωμα, διπλά ψαλίδια μπροστά, αλουμινένιο ψαλίδι πίσω, η χαρά της φιδίσιας διαδρομής.

Βλέπει κανείς μια ομοιότητα με το X-Bow ή μας γελούν τα μάτια μας;

Βάψτε το μαύρο και δώστε το στον Μπάτμαν.

Στο ορεινό στροφιλίκι θα πρέπει να είναι πραγματικά απίθανο.

Έρχεται το Polaris Slingshot

Έναν χρόνο μετά την παρουσίασή του στις ΗΠΑ, το τρελό τρίκυκλο Slingshot της Polaris έρχεται και στην Ευρώπη. Με έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 2.4 λίτρων και δυναμική συμπεριφορά βάζει στο μάτι το X-Bow της KTM.

 
Το Slingshot (δηλαδή η... Σφεντόνα) είναι ένα μίγμα αυτοκινήτου και μοτοσικλέτας, βαδίζοντας πάνω στις γραμμές που χάραξε η ΚΤΜ όταν παρουσίαζε το X-Bow. Εδώ βέβαια οι Αμερικάνοι προτίμησαν να κινηθούν σε μια ελαφρώς διαφορετική γραμμή, κάνοντας το δικό τους όχημα τρίκυκλο, με δύο τροχούς μπροστά και έναν πίσω. Το είδαμε για πρώτη φορά πέρυσι, όταν είχε παρουσιαστεί αποκλειστικά για την αγορά των ΗΠΑ.

Τα εντυπωσιακά του τεχνικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν έναν τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα 2400 κ.εκ. που αποδίδει 173 ίππους στις 6.300 σ.α.λ. και 22,9 kgm ροπής στις 4.700 σ.α.λ. μέσω ενός πεντατάχυτου κιβωτίου.

Το πλαίσιό του είναι ένα ισχυρό ατσάλινο χωροδικτύωμα, μπροστά ο κάθε τροχός αναρτάται σε διπλά ψαλίδια με ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας (Electronic Stability Control), ενώ πίσω έχουμε ένα χυτό αλουμινένιο ψαλίδι και τελική μετάδοση με ιμάντα. Το σύστημα διεύθυνσης διαθέτει σύστημα ηλεκτρονικής υποβοήθησης Electronic Power Steering.

Η ικανότητα στο στροφιλίκι είναι το πρώτο και βασικότερο προσόν που διαφημίζει η Polaris για τη σφεντόνα της, μιλώντας για την ανεπανάληπτη αίσθηση που έχει η πλευρική επιτάχυνση που φτάνει το 1g. Μπορούμε ίσως να κάνουμε μια μικρή προσευχή μια μέρα να μας δοθεί η ευκαιρία να το οδηγήσουμε στον κατάληλο δρόμο – και αυτό δεν περιλαμβάνει τους δρόμους της Αθήνας, όπου η απόσταση των 10 εκατοστών από το έδαφος δεν μας προδιαθέτει για μια βόλτα και τόσο... μαγική.

Μπορεί να μη διαθέτει οροφή, ούτε καν πόρτες, έχει όμως ένα πλήρες οπτικοακουστικό σύστημα με οθόνη 4,3 ιντσών, Bluetooth και στερεοφωνικό, ενώ τα πάντα είναι αδιαβροχοποιημένα (και τα καθίσματα φυσικά) ώστε να μη μασάει κανείς από μια τόση δα βροχούλα.

Θέλει βέβαια κράνος για να το οδηγήσεις, όπως και το X-Bow, διαφορετικά πολλά και διάφορα απειλούν να συναντηθούν με φόρα με τα πρόσωπα των δύο επιβαινόντων.

Στις ΗΠΑ με τιμή γύρω στα 18000 ευρώ η παραγωγή της Polaris ξεπούλησε, ωστόσο για την Ευρώπη προς το παρόν δεν έχει ανακοινωθεί η τιμή του στην αγορά. Το περιμένουμε να είναι διαθέσιο κάπου μέσα στο τελευταίο τρίμηνο του 2015, όταν και θα δοθούν στη δημοσιότητα τα πλήρη του τεχνικά χαρακτηριστικά, δηλαδή οι επιδόσεις του με βάση τις ερυωπαϊκές προδιαγραφές και φυσικά η λυπητερή.

Ως τότε ας αρκεστούμε σε μια ολίγη από χάζι στο επίσημο βίντεο που έδωσε στη δημοσιότητα η Polaris:


 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ