H ιταλική Fantic ετοιμάζει ένα νέο δικύλινδρο κινητήρα που θα εξοπλίσει το αντίπαλο δέος του Tenere, ενώ αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του ως πρωτότυπο το φθινόπωρο στην EICMA.
Νέο μεσαίο adventure μοντέλο από την Fantic
Η είδηση έρχεται από το «κεφάλι» της Fantic Motor, ο οποίος και ανακοίνωσε ότι οι μηχανικοί της εταιρείας ετοιμάζουν ένα νέο κινητήρα που θα γνωρίσουμε από κοντά στη φετινή έκθεση της EICMA.
Ο νέος κινητήρας θα είναι προϊόν συνεργασίας των δύο εταιρειών, αφού Fantic και Yamaha έχουν ξεκινήσει μία εκτεταμένη συνεργασία από τον Οκτώβριο του 2020. Μέσα από αυτή τη σχέση, το ιταλικό εργοστάσιο ανέλαβε ολόκληρη την παραγωγή του κατασκευαστή κινητήρων Motori Minarelli. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, η Fantic να έχει εφοδιάσει τα περισσότερα μοντέλα της γκάμας της με τους γνωστούς ιαπωνικούς κινητήρες. Παρόλα αυτά, τα μονοκύλινδρα μοντέλα της εταιρείας και των 500 κ.εκ. συνεχίζουν να εφοδιάζονται με κινητήρες της Zongshen, κάτι το οποίο φαίνεται ότι θα αλλάξει στο μέλλον.
Θέλει να κάνει την επιτυχία του TRK502 με μεγαλύτερο μοντέλο
Όπως ανακοινώσε λοιπόν ο διευθυντής της Fantic και πρώην διευθυντής ανάπτυξης της Aprilia, Mariano Roman, απώτερος στόχος του είναι να ξανακάνει την εταιρεία μία αποκλειστικά ιταλική μάρκα, καθώς και να εισχωρήσει σε μεγαλύτερες κατηγορίες και αγορές. Αντλώντας την επιτυχία που έχει κάνει στην ευρωπαϊκή αγορά το Benelli TRK502, o Roman θέλει να δημιουργήσει ένα αντίστοιχο και μεγαλύτερο μοντέλο στη γκάμα του αλλά με τα σήματα της Fantic. Και σε αυτό, μπορεί να βοηθήσει αρκετά η Yamaha, με τον δικύλινδρο CP-3 κινητήρα. Κάπως έτσι οργίασαν κι οι φήμες, λέγοντας πως στην ερχόμενη EICMA θα δούμε μία παραλλαγή του γνωστού Fantic Caballero με τον ιαπωνικό δικύλινδρο.
Ο Διευθυντής της Fantic δεν άνοιξε περισσότερο τα χαρτιά του, αλλά το μόνο σίγουρο είναι πως όσο πλησιάζουμε προς τις ημερομηνίες της EICMA τόσα περισσότερα θα μαθαίνουμε. Προς το πατρόν, και μόνο στην ιδέα ότι θα υπάρξει νέος παίκτης στην κατηγορία με τον κινητήρα του Tenere, είναι αρκετό για να ανάψει «φωτιές».
Η Fantic θα ριχτεί στη μάχη των μεσαίων adventure!
Με τη βοήθεια της Yamaha είναι ετοιμοπόλεμη.
Αναμένεται να δούμε το Caballero με τον κινητήρα του Tenere.
Θα παρουσιαστεί στην EICMA το ερχόμενο φθινόπωρο.
Εσύ θα ήθελες να δεις έναν «αντίπαλο» που να τα βάζει στα ίσα με το Tenere;