• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ένα βήμα πιο κοντά στην καθολική αποδοχή και εφαρμογή της ηλεκτροκίνησης, για την Ελλάδα.

Επιδότηση έως 40% για ηλεκτρικό δίκυκλο

 

Τα νέα μέτρα και κίνητρα υπέρ της διάδοσης της ηλεκτροκίνησης, ανακοίνωσε επίσημα ο πρωθυπουργός πριν λίγη ώρα, συμπεριλαμβάνοντας και τα δίκυκλα. Δείτε τι προβλέπεται.



Ναι, επιτέλους, ανακοινώθηκαν τα κίνητρα για την ηλεκτροκίνηση στην χώρα μας και περιλαμβάνουν και το δίκυκλο! Σήμερα, ανήμερα της παγκόσμιας ημέρας περιβάλλοντος, σε ειδική εκδήλωση που έγινε στην Τεχνόπολη, στο Γκάζι, ο πρωθυπουργός κ. Κυριάκος Μητσοτάκης εξήγγειλε σχέδιο μέτρων και κινήτρων, για την διάδοση της ηλεκτροκίνησης.
 
Ο κ. Μητσοτάκης εξήγγειλε ότι στόχος του είναι «έως το 2030, το ένα από τα 3 οχήματα που κυκλοφορούν στην Ελλάδα να είναι ηλεκτρικό» και φυσικά μεταξύ άλλων, παρουσίασε τα σχέδια του για την αγορά του αυτοκινήτου. Διαβάστε αναλυτικά τι προβλέπεται για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου κάνοντας ένα κλικ εδώ. 

Για τα δίκυκλα, ο πρωθυπουργός ανακοίνωσε τα εξής: Η αγορά ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας θα επιδοτείται κατά 20% από το κράτος, ενώ για ηλεκτρικό ποδήλατο, η επιδότηση θα ανέρχεται έως και 40%.
 
Παράλληλα για τα ηλεκτροκίνητα οχήματα, ανακοινώθηκαν και άλλα μέτρα, ως εξής:
  • Επιδότηση 100 εκατομμυρίων ευρώ για 18 μήνες στην αγορά αυτοκινήτων νέου τύπου, που υπολογίζεται ότι θα καλύψει το 25% του κόστους για περίπου 14.000 ηλεκτρικά οχήματα
  • Εξαίρεση των δαπανών φόρτισης από το φορολογητέο εισόδημα
  • Πρόβλεψη για τοποθέτηση ηλεκτρολογικής υποδομής για φόρτιση ηλεκτροκίνητων οχημάτων, σε κάθε νέα οικοδομή.
  • Δωρεάν στάθμευση σε ελεγχόμενες θέσεις, για τα ηλεκτροκίνητα οχήματα
  • Φορολογικά κίνητρα σε επιχειρήσεις, για απόκτηση και χρήση ηλεκτρικών οχημάτων και προμήθεια-εγκατάσταση υποδομών φόρτισης.
  • Μέτρα για διείσδυση της ηλεκτροκίνησης στο Δημόσιο
  • Ανάπτυξη της ανταγωνιστικότητας των υποδομών και υπηρεσιών φόρτισης
  • Θέσπιση κανόνων ασφαλείας για την λειτουργία των φορτιστών και την εκπαίδευση των τεχνικών και των συνεργείων.
 
Ο πρωθυπουργός σημείωσε ότι η μετάβαση στην εποχή της ηλεκτροκίνησης «είναι μια επιλογή πολιτική, που αφορά την υγεία των κατοίκων και το μέλλον ενός τόπου» αλλά και ένας «νέος τρόπος ζωής και ένα άλλο υπόδειγμα κανονικότητας». Τι πιστεύετε εσείς; Είναι αρκετά τα μέτρα για να εισάγουν περισσότερους αναβάτες στην ηλεκτροκίνηση; Πόσο επιτυχημένη θα είναι η μετάβαση μας; Εσείς είστε έτοιμοι για μια νέα εποχή μετακίνησης;
 

 
  • Γιώργος

    Για μηχανάκια και ποδήλατα είναι αυτά τα μέτρα. Τα αυτοκίνητα παραμένουν ακριβά (πέρα από δύσχρηστα λόγω έλλειψης υποδομής)

     
  • constantino

    ότι και να κάνουν με τα ηλεκτρικά επάνω απο2% δεν προβλέπω να πάνε. ας μην ξεχνάμε το βασικότερο: τις χώρες που παράγουν πετρέλαιο και ότι ο μαύρος χρυσός κινεί τα πάντα μέχρι στιγμής.

     
  • Γκρινιαρης

    Και γκρίνια γκρίνια και πάλι γκρίνια , ελάτε όλοι μαζί να γκρινιάζουμε , στο εξωτερικό τα κάνουν καλύτερα , άλλου επιδοτούν περισσότερο Ααααα τα αυτοκίνητα γλιτώνουν πιο πολλά........αααααααα Έλληνες αστείοι τύποι που οδηγάνε χωρίς κράνος και ζώνη εν έτη 2020, περνάτε κόκκινο και αλλά πολλά........ελάτε να γκρινιαξουμε λίγο ακόμα

      1
  • bibikos

    ΚΙΝΗΤΡΑ ΤΗΣ . . . ΚΟΡΟΙΔΙΑΣ ! Η ΓΑΛΛΙΑ ΕΠΙΔΟΤΕΙ ΜΕ 12 ΧΙΛ , ΕΝΩ Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΜΕ 6 ΧΙΛ.ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ 9 ΧΙΛ.ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ ΣΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ . ΚΑΙ ΤΙ ΝΑ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙ ΜΕ ΤΙΣ 4,5 ΧΙΛ ΣΥΝ 1 ΧΙΛ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΣΑΡΑΒΑΛΟΥ ? ΔΕΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΛΑ ΚΙ ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ . ΑΠΟ ΑΥΤΑ, ΤΑ 7 ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΑ ΠΙΑΝΕΙ Η ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ !ΤΡΙΑ ΜΕΝΟΥΝ ΚΙ ΑΥΤΑ ΣΕ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΡΥΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΧΑΝΟΥΝ ΤΑ ΔΥΟ ΤΡΙΤΑ ΤΗΣ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑΣ ΤΟΥΣ ! ΜΕ ΤΟ ΕΝΑ ΤΡΙΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΥ ΑΠΟΜΕΝΕΙ , ΘΑ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ ! ΔΕΝ ΑΜΑΜΕΝΩ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΜΙΖΕΡΗΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗΣ ΠΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΜΕ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΠΙΠΟΛΑΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΝΟΡΓΑΝΩΣΙΑ Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ . ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΟ 50 % (ΠΕΝΗΝΤΑ) ,Η ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ !

      2
  • Βασίλης

    Κάτι διάβασα ότι θα υπάρχει πλαφον στα 800 € ισχύει. Αν ισχύει είναι λίγο πολύ κακό για το τίποτα. Επίσης δεν βρήκα να υπάρχει πλαφον στα αυτοκίνητα. Αν όχι τότε ένα etron τον 72000€ θα έχει τρελή μείωση και στην ουσία θα εποδοτουμε οι φορολογουμενοι τα αμάξια των πλούσιων χαρούμενοι στο κινέζικο ηλεκτρικό μας που γλιτωσαμε 800 €. Ελπίζω να κάνω λάθος και να μην έχω καταλάβει καλά.

      1
  • Vasilis-electro

    ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΜΙΑ ΥΠΟΔΟΜΉ ΓΙΑ ΦΌΡΤΙΣΗ ΌΧΙ ΜΌΝΟ ΣΤΙΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΟΔΟΥΣ,ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΊΑ Ή ΣΤΑ ΧΩΡΙΆ, ΑΛΛΆ ΣΤΗΝ ΊΔΙΑ ΤΗΝ ΑΘΉΝΑ, ΕΞΑΓΓΕΛΟΝΤΑΙ ΕΛΑΦΡΥΝΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΆ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ "ΕΙΔΏΝ", ΠΑΝΑΚΡΙΒΩΝ ΚΑΙ ΜΗ ΔΟΚΙΜΑΣΘΕΝΤΩΝ, ΑΦΟΎ ΟΙ ΙΔΙΕΣ ΟΙ ΑΥΤΟΚΊΝΗΤΟ ΒΙΟΜΗΧΑΝΊΕΣ ΕΛΆΧΙΣΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΈΧΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΔΕΙΞΟΥΝ.. ΓΙΑ ΔΕ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ, ΟΎΤΕ ΛΟΓΟΣ... ΈΧΟΥΝ ΌΛΟΙ ΓΚΑΡΆΖ ΣΤΟ ΣΠΊΤΙ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΟΡΤΙΖΟΥΝ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ; ΞΈΡΕΤΕ ΠΌΣΟ ΔΙΑΡΚΕΊ ΜΙΑ ΦΌΡΤΙΣΗ ΜΕ ΟΙΚΙΑΚΌ ΡΕΎΜΑ; Η ΔΙΑΔΡΟΜΉ ΑΘΗΝΑ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΜΕ Α/C, ΦΏΤΑ ΚΑΙ ΦΟΡΤΩΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΊΝΗΤΟ ΜΕ ΕΠΙΒΆΤΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ ΟΎΤΕ ΤΗ ΜΙΣΉ ΑΠΌΣΤΑΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΛΎΨΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΆ ΠΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΏΝΟΥΝ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΎΝ ΤΏΡΑ...25 ΧΡΌΝΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΤΟ PRIUS, ΠΟΥ ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΗΣ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΌ ΓΙΑ ΚΑΤΑΝΆΛΩΣΗ - ΚΑΥΣΑΈΡΙΑ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΘΈΛΕΙ ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ ΚΑΙ ΕΊΔΑΜΕ ΤΙΣ ΕΛΑΦΡΥΝΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΌΘΗΚΑΝ..... ΤΊΠΟΤΑ.... ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΑ ΕΊΝΑΙ ΠΕΝΤΑΚΆΘΑΡΑ ΜΌΝΟ ΌΤΑΝ ΚΟΙΝΟΥΝΤΑΙ!!! ΌΧΙ ΌΤΑΝ ΦΟΡΤΏΝΟΥΝ ΡΕΥΜΑ, ΌΧΙ ΌΤΑΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΙ Ή ΑΠΟΡΡΙΠΤΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΤΟΥΣ!!!!!! ΓΙΑΤΊ ΤΈΤΟΙΑ ΠΡΕΜΟΥΡΑ ΓΙΑ ΕΞΑΓΓΕΛΊΑ "ΕΛΑΦΡΥΝΣΕΩΝ" ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΆ ΤΟΥΣ; ΑΛΉΘΕΙΑ, ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΕΊΝΑΙ ΟΙ "ΕΥΚΟΛΙΕΣ"; ΌΧΙ ΣΊΓΟΥΡΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΟΡΑΣΤΕΣ, ΑΦΟΎ, ΤΙ ΘΑ ΠΆΡΟΥΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΆΒΟΥΝ ΜΕΤΆ.... (ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΗΝ ΧΏΡΑ ΜΑΣ)..... ΑΝΤΕ, ΝΑ ΔΩ ΤΟΝ ΚΆΤΟΙΚΟ ΤΗΣ ΚΥΨΕΛΗΣ, ΤΟΥ ΠΑΓΚΡΑΤΙΟΥ ΚΤΛ, ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΦΟΡΤΙΖΟΥΝ... ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΌΝ ΨΆΧΝΟΥΝ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΚΑΡΟΥΝ.....

      4