• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

H Indian Scout του Brice Hennebert

H Indian Scout του Brice Hennebert

H Indian Scout του Brice Hennebert

H Indian Scout του Brice Hennebert

H Indian Scout του Brice Hennebert

H Indian Scout του Brice Hennebert

Ένα ανεπανάληπτο Indian Scout

 

Κατασκευάστηκε στο χέρι για τον αγώνα Sultans of Sprint και η μορφή του, αλλά και η προσοχή στην λεπτομέρεια, δεν παίζονται! Δείτε τι έχει αυτή η Indian Scout…

O αγώνας «Sultans of Sprint» είναι μια συνάντηση που γίνεται κάθε χρόνο και προσκαλεί τους φίλους του custom, να παρουσιάσουν ό, τι πιο τρελό σε εμφάνιση και κατασκευή μοτοσυκλέτας έχουν! Ο Brice Hennebert από τον οίκο Workhorse Speedshop του Βελγίου, ανταποκρίθκε στην πρό(σ)κληση χρησιμοποιώντας μια Indian Scout, την οποία μεταποίησε σε απίστευτο βαθμό.

Το πιο εντυπωσιακό εμφανισιακό κομμάτι στην ειδική αυτή Indian, είναι το fairing, το οποίο αντλεί την έμνπνευσή του από το μαχητικό αεροσκάφος F-86 Sabre αλλά και τα αυτοκίνητα Formula 1 της δεκαετίας του 40. Το fairing είναι φτιαγμένο από αλουμίνιο, εξολοκλήρου στο χέρι από τον Hennebert και χρειάστηκαν 7 εβδομάδες για να ολοκληρωθεί η κατασκευή του! Όλα τα επιμέρους κομμάτια του κουστουμιού ασφαλίζονται με κοχλίες ταχείας απελευθέρωσης, μια σαφής αγωνιστική νότα.

Χειροποίητο είναι επίσης το νέο ψαλίδι, η ουρά που θυμίζει τις δίχρονες αγωνιστικές Grand Prix του 1970, ενώ μεταποιημένο είναι το ρεζερβουάρ το οποίο παίζει πλέον ρόλο «καλύμματος» για μια κυψέλη καυσίμου 2,5 λίτρων μόνο (για χρήση σε dragster). Η Ohlins παρέχει τα δύο αμορτισέρ πίσω, το πιρούνι αλλά και το αμορτισέρ τιμονιού.

Τα φρένα προέρχονται από την Beringer και αποτελούνται από το σύστημα 4D Aerotec, που χρησιμοποιεί… δύο δίσκους ανά δαγκάνα, για ακόμα μεγαλύτερη ισχύ επιβράδυνσης! Πράγμα απαραίτητο σε συνθήκες dragster, όπου η ισχύς είναι όσο πιο υψηλή γίνεται. Μιλώντας για δύναμη, ο Hennebert εξόπλισε τον δικύλινδρο της Indian με σύστημα νίτρου, που ανέβασε την ιπποδύναμη στους 130 ίππους, ενώ το βάρος της μοτοσυκλέτας ανέρχεται περίπου στα 200 κιλά. Όσα δηλαδή πρέπει να είναι, βάσει των κανονισμών της κατηγορίας «Factory» του Sultans of Sprint.

Ανάμεσα στην πληθώρα aftermarket εξοπλισμού της μοτοσυκλέτας αξίζει να αναφέρουμε, και την χρήση μιας πλήρως custom εξάτμισης από την Akrapovic, την οποία ο Hennebert έπρεπε να πάρει κατευθείαν από τα κεντρικά της εταιρείας! Πως σας φαίνεται;
 
 
 

 

INDIAN - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ