Vespa GTS 125

    Vespa GTS 125

    Πάρε προσφορά για το συγκεκριμένο μοντέλο και κέρδισε ένα κράνος LS2 Vector Evo αξίας 219€. περισσότερα »

    H GTS αποτελούσε πάντα ένα από τα πιο δημοφιλή μοντέλα της θρυλικής Vespa, με έκδηλο τον σπορ χαρακτήρα σε κάθε κυβισμό της. Η μικρότερη GTS 125 εξοπλίζεται  με τον γνωστό κινητήρα i-get που σε συνδυασμό με την εμφανισιακή ανανέωση την κάνει ακόμα πιο ποθητή.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


    Οι σχεδιαστές της Vespa έχουν καταφέρει να διατηρήσουν την παραδοσιακή  εμφάνιση, όμως την έχουν εκσυγχρονίσει πλήρως, προσθέτοντας με προσοχή μοντέρνα στοιχεία ώστε να συμβαδίζει με τα πρότυπα της εποχής. Οι καμπύλες κυριαρχούν σε όλο το μήκος της GTS, κάνοντας τη να δείχνει στιλάτη από όποια πλευρά και αν την κοιτάς, ενώ ο μεγάλος κατάλογος από αξεσουάρ επιτρέπει να προσθέσεις τις δικές σου προσωπικές πινελιές. Τα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω είναι LED ώστε να οδηγείς με ασφάλεια όλες τις ώρες, ενώ το επιχρωμιωμένο διακοσμητικό στο εμπρός φτερό, οι καθρέφτες, οι πλαϊνές γρίλιες στην ποδιά αλλά και το σχέδιο των γκριπ φανερώνουν την προσοχή που έχει δοθεί σε κάθε λεπτομέρεια. Κάτω από την σέλα βρίσκεται ο βασικός χώρος αποθήκευσης που χωρά δύο jet κράνη (τύπου Vespa Visor 3.0), με το εμπρός ντουλαπάκι να παρέχει έξτρα χώρο για μικροαντικείμενα αλλά και παροχή ρεύματος USB για να φορτίζεις το κινητό σου.
     
    Η GTS 125 κινείται χάρη σε έναν σύγχρονο, υγρόψυκτο 4-βάλβιδο κινητήρα της σειράς i-get ο οποίος αποδίδει 13.8 ίππους στις 8.750 σ.α.λ κάτι που κάνει τη Vespa κατάλληλη για κατόχους διπλώματος Α1, αλλά και για κατόχους διπλώματος αυτοκινήτου. Με τροφοδοσία από ηλεκτρονικό ψεκασμό και το πατενταρισμένο σύστημα RISS της Piaggio, (Το Regulator Inverter Start & Stop System χρησιμοποιεί ένα μοτέρ-γεννήτρια καταργώντας τη μίζα και τα πηνία, επιτρέποντας το «σβήσιμο» του κινητήρα σε στάση και την άμεση εκκίνηση του μόνο με το άνοιγμα του γκαζιού), υπόσχεται κατανάλωση που δύσκολα ξεπερνά τα 2,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

    Το πλαίσιο της είναι παραδοσιακά ατσάλινο με ενισχύσεις στα σημεία που δέχονται τη μεγαλύτερη καταπόνησης, όπως παραδοσιακή για Vespa είναι και η διάταξη της εμπρός ανάρτησης με τον μονό υστερούντα βραχίονα στην αριστερή πλευρά. Στο πίσω μέρος χρησιμοποιούνται δύο αμορτισέρ, τα οποία ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση σε 4 διαφορετικές θέσεις, ενώ στον τομέα των φρένων έχουμε δίσκους 220 χιλιοστών εμπρός και πίσω καθώς και δικάναλο σύστημα ABS. Οι ζάντες της είναι 12 ιντσών με πέντε μπράτσα και φορούν ελαστικά διαστάσεων 120/70-12 και 130/70-12 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.
     
    Η έκδοση Supertech διαθέτει οθόνη 4,3 ιντσών TFT, η οποία απεικονίζει το ταχύμετρο (κεντρικά) και διάφορες ενδείξεις όπως τάση μπαταρίας, θερμοκρασία περιβάλλοντος, ρολόι, ένδειξη κατανάλωσης και άλλες. Η Supertech φέρει όμως και σύστημα διασύνδεσης με Smartphone με την πλατφόρμα Vespa MIA και τότε, η οθόνη απεικονίζει ζωντανά ειδοποιήσεις για κλήσεις, μηνύματα, μουσική αλλά και πλοήγηση!
                   
    Vespa GTS 125: 4.490 ευρώ