LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Triumph Trident 800 2026: Με 113 ίππους , αναρτήσεις Showa και premium εξοπλισμό

Διαβάστηκε από 1.427 αναγνώστες (29/10/2025)
Στην καρδιά της Trident 800 βρίσκεται ένας ολοκαίνουριος τρικύλινδρος κινητήρας 798cc, που αποδίδει 113 ίππους στις 10.750 σ.α.λ. και 82,6 Nm ροπής στις 8.500 σ.α.λ.. Ο κινητήρας διαθέτει στρόφαλο τύπ
5 Φωτογραφίες »

Στην καρδιά της Trident 800 βρίσκεται ένας ολοκαίνουριος τρικύλινδρος κινητήρας 798cc, που αποδίδει 113 ίππους στις 10.750 σ.α.λ. και 82,6 Nm ροπής στις 8.500 σ.α.λ.. Ο κινητήρας διαθέτει στρόφαλο τύπου twist-forged, έμβολα υψηλής συμπίεσης και τριπλά σώματα πεταλούδας, εξασφαλίζοντας ταχύτατη απόκριση στο γκάζι και γεμάτη ροπή σε όλο το φάσμα στροφών.

Νέος κινητήρας 798cc με 113 ίππους , στρόφαλο twist-forged και έμβολα υψηλής συμπίεσης.
Ανεστραμμένο πιρούνι και ρυθμιζόμενο monoshock Showa.
Πλήρης ηλεκτρονικός εξοπλισμός με Cornering ABS , TCS και τρία Riding modes.
Σχεδίαση με έμφαση στη λεπτομέρεια και προαιρετική εξάτμιση Akrapovic.

mototriti Team

Νέος κινητήρας 798cc με 113 ίππους , στρόφαλο twist-forged και έμβολα υψηλής συμπίεσης.




Στην καρδιά της Trident 800 βρίσκεται ένας ολοκαίνουριος τρικύλινδρος κινητήρας 798cc, που αποδίδει 113 ίππους στις 10.750 σ.α.λ. και 82,6 Nm ροπής στις 8.500 σ.α.λ.. Ο κινητήρας διαθέτει στρόφαλο τύπου twist-forged, έμβολα υψηλής συμπίεσης και τριπλά σώματα πεταλούδας, εξασφαλίζοντας ταχύτατη απόκριση στο γκάζι και γεμάτη ροπή σε όλο το φάσμα στροφών. Οι μηχανικοί της Triumph τον έχουν ρυθμίσει να ανεβάζει έως 11.500 σ.α.λ., διατηρώντας τον χαρακτηριστικό ήχο του τρικύλινδρου που αποτελεί σήμα κατατεθέν της εταιρείας.
 

Ανεστραμμένο πιρούνι και ρυθμιζόμενο monoshock Showa




Η Trident 800 βασίζεται σε εντελώς νέο, ελαφρύ πλαίσιο που συνεργάζεται με πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Showa, αποτελούμενες από ανεστραμμένο πιρούνι 41mm και μονό αμορτισέρ πίσω με ρυθμίσεις προφόρτισης και επαναφοράς. Τα φρένα αποτελούνται από διπλούς δίσκους 310mm και τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες, ενώ τα ελαστικά Michelin και το χαμηλό βάρος των 198 κιλών (γεμάτο) υπογραμμίζουν τον στόχο της Triumph για απόλυτη ευελιξία. Με ύψος σέλας 810mm και στενή σιλουέτα, η μοτοσυκλέτα δείχνει φιλική και για αναβάτες μικρότερου αναστήματος.
 

Πλήρης ηλεκτρονικός εξοπλισμός με Cornering ABS , TCS και τρία Riding modes

Η Triumph Trident 800 2026 εξοπλίζεται με cornering ABS και traction control ευαίσθητο στην κλίση, καθώς και τρία προγράμματα οδήγησης: Road, Sport και Rain. Το Triumph Shift Assist επιτρέπει αλλαγές ταχυτήτων χωρίς χρήση συμπλέκτη, ενώ cruise control και Bluetooth συνδεσιμότητα περιλαμβάνονται στάνταρ, με διαχείριση μέσω του My Triumph System και προβολή σε TFT οθόνη 3,5 ιντσών. Ο φωτισμός είναι εξ ολοκλήρου LED, με στρογγυλό DRL προβολέα, αυτόματους φλας και σύγχρονη αισθητική που αναδεικνύει τον premium χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας.



 

Σχεδίαση με έμφαση στη λεπτομέρεια και προαιρετική εξάτμιση Akrapovic

Η Triumph Trident 800 υιοθετεί τον compact και μυώδη σχεδιασμό της Trident 660, αλλά με πιο αιχμηρές γραμμές και αναβαθμισμένα φινιρίσματα. Το ρεζερβουάρ 14 λίτρων συνδέεται αρμονικά με τη σέλα και το ουραίο τμήμα, ενώ η κοντή, ανοδική εξάτμιση διατηρεί καθαρό το πίσω μέρος. Θα διατίθεται σε τρεις χρωματικές επιλογές: Ash Grey με κόκκινες λεπτομέρειες, Carnival Red με γκρι γραφικά και Jet Black, όλες με χρυσές ζάντες. Παράλληλα, η Triumph προσφέρει προαιρετικά αξεσουάρ, όπως εξάτμιση τιτανίου Akrapovic.



Η Trident 800 συμπληρώνει ιδανικά τη μεσαία γκάμα της Triumph, προσφέροντας περισσότερη δύναμη και τεχνολογία από την 660, χωρίς να φτάνει στην αγωνιστική φιλοσοφία της Street Triple RS. Όλα δείχνουν ότι θα αποτελέσει ένα από τα πιο ολοκληρωμένα naked μοντέλα της κατηγορίας της.
 

BEST BUY