Eicma 2022: Νέο Honda Transalp 750 2023
Eicma 2022: Νέο Honda Transalp 750 2023
Eicma 2022: Νέο Honda Transalp 750 2023
Eicma 2022: Νέο Honda Transalp 750 2023
Eicma 2022: Νέο Honda Transalp 750 2023
  • Eicma 2022: Νέο Honda Transalp 750 2023
  • Eicma 2022: Νέο Honda Transalp 750 2023
  • Eicma 2022: Νέο Honda Transalp 750 2023
  • Eicma 2022: Νέο Honda Transalp 750 2023
  • Eicma 2022: Νέο Honda Transalp 750 2023

Eicma 2022: Νέο Honda Transalp 750 2023

Το εμβληματικό μοντέλο της Honda επιστρέφει με ολοκαίνουργιο δικύλινδρο κινητήρα 92 ίππων, πλήρες σετ αναρτήσεων της Showa, τροχούς 21/18 και έγχρωμη TFT 5 ιντσών πιο περιπετειώδες από ποτέ.

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

Ο ισχυρότερος κινητήρας στην κατηγορία του

Ο κινητήρας του νέου Transalp είναι σχεδιασμένος από λευκό χαρτί. Δικύλινδρος 8-βάλβιδος με χωρητικότητα 755κ.εκ. αποδίδει 92 ίππους στις 9.500σαλ και μέγιστη ροπή 75ΝΜ στις 7.250σαλ κατατάσσοντας το νέο μοντέλο ως το ισχυρότερο στην κατηγορία του. Ο νέος κινητήρας είναι εξαιρετικά συμπαγής και ελαφρύς, λόγω της κεφαλής Unicam (δανεισμένη από  το CRF450R) η οποία διαχειρίζεται τις βαλβίδες εισαγωγτής  διαμέτρου 35,5 mm (με ανύψωση 9,3 mm) μέσω έκκεντρου και τις βαλβίδες εξαγωγής διαμέτρου 29 mm μέσω βραχίονα. Οι κύλινδροι χρησιμοποιούν επίστρωση Ni-SiC (καρβίδιο νικελίου-πυριτίου), όπως στα CRF450R και CBR1000RR-R Fireblade, για την αύξηση της απόδοσης του κινητήρα. Η μετάδοση γίνεται μέσω συμπλέκτη ολίσθησης υποβοήθησης και η αυτονομία αγγίζει τα 390 χιλιόμετρα με γεμάτο το ρεζερβουάρ των 17 λίτρων, σύμφωνα με τη Honda. Όπως και στην περίπτωση του νέου Hornet, υπάρχει διαθέσιμη έκδοση για Α2 δίπλωμα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Πλήρες ηλεκτρονικό οπλοστάσιο

Ο Throttle by wire έλεγχος του κινητήρα προσφέρει  4 προεπιλεγμένα  προγράμματα οδήγησης SPORT, STANDARD, RAIN και GRAVEL συν ένα πλήρως παραμετροποιήσιμο από τον αναβάτη USER mode τα οποία μεταβάλουν ανάλογα την απόδοση και την απόκριση του κινητήρα. Το ηλεκτρονικό οπλοστάσιο περιλαμβάνει 4 επίπεδα ισχύος κινητήρα (EP), 3 επίπεδα πέδησης κινητήρα (EB), 2 επίπεδα ABS και 5 επίπεδα Honda Selectable Torque Control (HSTC). Το HSTC και το πίσω ABS μπορούν επίσης να απενεργοποιηθούν. Το Wheelie Control είναι επίσης στάνταρ και ενσωματωμένο στο HSTC.

Αναρτήσεις Showa και χωμάτινοι τροχοί 21/18

Το τύπου διαμάντι ατσάλινο πλαίσιο ζυγίζει μόλις 18,3 κιλά, 10% ελαφρύτερο από το αντίστοιχο του CB 500X. Το ενσωματωμένο υποπλαίσιο χρησιμοποιεί επίσης ατσάλινους σωλήνες για αντοχή και σκληρότητα. Οι αναρτήσεις εξυπηρετούν τον πολλαπλό ρόλο του Transalp. Το ανεστραμμένο πιρούνι 43χιλ. SFF-CATM (Separate Function Fork-Cartridge) της Showa με διαδρομή 200 χιλιοστών, και το πίσω αμορτισέρ με ξεχωριστό δοχείο της Showa με διαδρομή 190 χιλιοστά, δέχονται αμφότερα ρυθμίσεις στην προφόρτιση του ελατηρίου. Οι διπίστονες δαγκάνες συνδυάζονται με δίσκους μαργαρίτα 310 χιλιοστών μπροστά, ενώ ο πίσω δίσκος τύπου μαργαρίτα 256 χιλιοστών χρησιμοποιεί δαγκάνα μονού εμβόλου. Οι αλουμινένιου τροχοί 21/18 ιντσών χρησιμοποιούν δύο τύπους ελαστικών Metzeler Karoo ή Dunlop Mixtour σε διαστάσεις  90/90-21 μπροστά και 150/70-18 πίσω. Το μεταξόνιο είναι στα 1.560mm και το συνολικό βάρος βρίσκεται στα 208 κιλά πλήρες υγρών.

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »