LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

EICMA 2025 Yamaha YZF-R7 2026: Νέα γενιά με κινητήρα Euro5+ και ride-by-wire

Διαβάστηκε από 1.437 αναγνώστες (04/11/2025)
EICMA 2025 Yamaha YZF-R7 2026
4 Φωτογραφίες »

EICMA 2025 Yamaha YZF-R7 2026

Η Yamaha παρουσίασε στην EICMA 2025 τη νέα R7 με αναβαθμισμένο κινητήρα CP2 και τεχνολογία Euro5+.
Κινητήρας CP2 689 κ.εκ. με 72,4 ίππους και νέο ηλεκτρονικό γκάζι.
Μικρές διαφορές σε βάρος και εργονομία – ίδια ευελιξία, περισσότερη τεχνολογία.
Στόχος η ενίσχυση της μεσαίας sport κατηγορίας.

mototriti Team

Η Yamaha παρουσίασε στην EICMA 2025 τη νέα R7 με αναβαθμισμένο κινητήρα CP2 και τεχνολογία Euro5+

Η Yamaha παρουσίασε στην EICMA 2025 τη νέα YZF-R7 2026, φέρνοντας τη μεσαία supersport της στην εποχή των Euro5+ προδιαγραφών και της ψηφιακής τεχνολογίας.
Η R7 αποκτά τον αναβαθμισμένο κινητήρα CP2 με νέο κωδικό M427E, τον ίδιο που χρησιμοποιεί το MT-07 Euro5+, και φέρνει για πρώτη φορά στη σειρά το ride-by-wire, ανοίγοντας τον δρόμο για πολλαπλά ride modes και traction control.
Η ανανέωση αυτή σηματοδοτεί τη μεγαλύτερη εξέλιξη του μοντέλου από το 2022, διατηρώντας τον προσιτό και φιλικό χαρακτήρα που την έκανε επιτυχημένη, αλλά με πιο ώριμο τεχνολογικό υπόβαθρο.
 

Κινητήρας CP2 689 κ.εκ. με 72,4 ίππους και νέο ηλεκτρονικό γκάζι

Ο δικύλινδρος CP2 των 689 κυβικών εκατοστών συνεχίζει να αποτελεί τη βάση της R7, με αναβαθμισμένο λογισμικό και ηλεκτρονική διαχείριση γκαζιού για πιο άμεση και ομαλή απόκριση.
Η ισχύς φτάνει τους 72,4 ίππους στις 8.750 σ.α.λ., ενώ η ροπή κορυφώνεται στα 6,9 kgm στις 6.500 σ.α.λ., επιτρέποντας γραμμική απόδοση χωρίς απότομες κορυφές.
Το νέο ride-by-wire δίνει πρόσβαση σε πολλαπλές χαρτογραφήσεις ισχύος, επιτρέποντας στον αναβάτη να προσαρμόζει τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας στις συνθήκες και τη διάθεσή του.
Επιπλέον, η R7 2026 αποκτά απενεργοποιούμενο traction control, ένα σημαντικό βήμα για την κατηγορία, ενισχύοντας την ασφάλεια και τη συνολική οδηγική εμπειρία.
 

Μικρές διαφορές σε βάρος και εργονομία – ίδια ευελιξία, περισσότερη τεχνολογία

Η νέα R7 φέρει νέο κωδικό μοντέλου RM60, αντικαθιστώντας τον RM39 της προηγούμενης γενιάς, και παρουσιάζει μικρές διαφοροποιήσεις στις διαστάσεις της.
Το πλάτος αυξήθηκε ελαφρώς, πιθανώς λόγω νέου φέρινγκ ή καθρεφτών, ενώ το πραγματικό βάρος παραμένει περίπου στα 189 κιλά, μόλις 1 κιλό περισσότερο από το προηγούμενο μοντέλο.
Η αύξηση αυτή αποδίδεται στα πρόσθετα ηλεκτρονικά και στο νέο σύστημα γκαζιού, χωρίς να αλλοιώνει τη γνωστή ευελιξία και ισορροπία της R7.
Παράλληλα, το μοντέλο εξακολουθεί να προσφέρει εργονομία που ταιριάζει και σε πίστα και σε δρόμο, διατηρώντας την ταυτότητά του ως το πιο “λογικό superbike” της Yamaha.
 

Στόχος η ενίσχυση της μεσαίας sport κατηγορίας

Η παγκόσμια πρεμιέρα της νέας YZF-R7 2026 πραγματοποιήθηκε στο Μιλάνο, στο πλαίσιο της EICMA 2025, επιβεβαιώνοντας τη στρατηγική της Yamaha να ενισχύσει τη μεσαία sport κατηγορία με τεχνολογικά εξελιγμένα αλλά προσιτά μοντέλα.
Με κινητήρα CP2 Euro5+, ride-by-wire, ride modes, traction control και την αξιοπιστία των R-series, η R7 2026 έρχεται να προσφέρει τη χρυσή τομή ανάμεσα στην καθημερινή χρήση και τη σπορ οδήγηση.
Η Yamaha δείχνει για ακόμη μια φορά ότι δεν χρειάζεσαι 200 ίππους για να απολαμβάνεις τη supersport εμπειρία – χρειάζεσαι ισορροπία, τεχνολογία και χαρακτήρα, στοιχεία που η νέα R7 αποτυπώνει με απόλυτη επιτυχία.
 

AUTOAGORA