EICMA 2024: QJMOTOR SRT600SX και SRT900SX
• Δύο adventure: η μία οικονομικότερη, η άλλη πιο ταξιδιάρα
• QJMOTOR SRT600SX: Κινητήρας 554 cc και πιο «διαστημική» στην όψη
• QJMOTOR SRT900SX: Κινητήρας 904 cc με περισσότερους ίππους
• Διπλοί δίσκοι μπροστά και κλασικοί adventure τροχοί 19-17 ινστών
QJMOTOR: Το 1ο υβριδικό adventure ήρθε!!!
Δύο adventure: η μία οικονομικότερη, η άλλη πιο ταξιδιάρα
H QJMOTOR παρουσίασε στην EICMA 2024 τον αντικαταστάτη της adventure SRT800X σε όχι ένα, αλλά δύο εκδόσεις: ένα με μεγαλύτερο κινητήρα 900cc και ένα με μικρότερο 550cc. Η SRT600SX είναι το πιο οικονομικό μοντέλο που στοχεύει περισσότερο σε αστικές και περιαστικές διαδρομές καθώς και σε μικρές εκδρομές, ενώ το SRT900SX έχει στόχο να ικανοποιήσει τις ανάγκες όσων αναβατών αναζητούν μια adventure μοτοσυκλέτα μεγαλύτερου κυβισμού για μεγαλύτερα ταξίδια, ενδεχομένως με δύο άτομα στη σέλα, και συνεπώς και μεγαλύτερες δυνατότητες φόρτωσης.
QJMOTOR SRT600SX: Κινητήρας 554 cc και πιο «διαστημική» στην όψη
Επιθυμώντας να δώσει μια ξεχωριστή ταυτότητα στο κάθε μοντέλο, κάνοντάς το πιο άμεσα αναγνωρίσιμο, η QJMOTOR δεν αρκέστηκε στο να ανεβάσει απλά τα απαιτούμενα τεχνικά χαρακτηριστικά, αλλά προχώρησε και στο να δώσει διαφορετική όψη στην κάθε μοτοσυκλέτα. Η SRT600SX διαθέτει δικύλινδρο εν σειρά, οχταβάλβιδο, υγρόψυκτο κινητήρα 554 κ.εκ. με απόδοση 55 ίππους στις 8.250 σ.α.λ. και ροπή 54 Nm στις 5.500 σ.α.λ. και είναι σχεδιασμένη, ώστε να φαίνεται πιο «εξημερωμένη» και φουτουριστική. Χαρακτηριστικά, ο προβολέας της αποτελείται από δύο λαμπτήρες κάθετα τοποθετημένους, τα πλαστικά έχουν μεγαλύτερες και πιο επίπεδες επιφάνειες, το υποπλαίσιο είναι τύπου χωροδικτύωμα και η σέλα δύο επιπέδων φαίνεται αφράτη και φωνάζει «άνεση» από μακριά.
QJMOTOR SRT900SX: Κινητήρας 904 cc με περισσότερους ίππους
Από την άλλη πλευρά η QJMOTOR SRT900SX διαθέτει επίσης δικύλινδρο εν σειρά, οχταβάλβιδο, υγρόψυκτο κινητήρα με χωρητικότητα όμως 904 κ.εκ., ιπποδύναμη 94 ίππων στις 9.000 σ.α.λ. και ροπή 90 Nm στις 6.500 σ.α.λ. Με μπροστάρη το μεγαλύτερο και ισχυρότερο κινητήρα της, διαθέτει πιο «αγριεμένο» (και ίσως πιο χαρακτηριστικό «κινέζικο») σχεδιασμό, με οριζόντια τοποθετημένο προβολέα και φτερό ακριβώς από κάτω του, μικρότερα πλαστικά με περισσότερες γωνίες και πιο διακριτή και μικρότερη σέλα συνεπιβάτη (που όμως είναι το ίδιο άνετη), ενώ τα προστατευτικά κάγκελα εκτείνονται και μπροστά από το πιρούνι, αλλά η προστατευτική ποδιά απουσιάζει.
Διπλοί δίσκοι μπροστά και κλασικοί adventure τροχοί 19-17 ινστών και για τις δύο
Στις ομοιότητες βρίσκουμε κοινές αναρτήσεις και φρένα, με ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός, μονό αμορτισέρ πίσω, δύο δίσκους διαμέτρου 320 mm μπροστά και μονό δίσκο διαμέτρου 260 mm πίσω. Επίσης οι ακτινωτοί τροχοί και στις δύο μοτοσυκλέτες είναι ίδοι, 19 ιντσών μπροστά με ελαστικό διάστασης 110/80 και 17 ιντσών πίσω με ελαστικό διάστασης 150/70. Από την άλλη πλευρά διαφορές συναντάμε στη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ (24 λίτρα για την SRT900SX και 20,5 λίτρα για την SRT600SX), στο ύψος της σέλας (835 mm και 845 mm στην 900άρα και στην 600άρα αντίστοιχα), στην απόσταση από το έδαφος (210 mm και 190 mm αντίστοιχα) και φυσικά στο βάρος (264 κιλά και 220 κιλά αντίστοιχα).