Η Aston Martin AMB 001

Η Aston Martin AMB 001

Η Aston Martin AMB 001

Η Aston Martin AMB 001

Η Aston Martin AMB 001

Η Aston Martin AMB 001

EICMA 2019: Ιδού η Aston Martin AMB 001

Μια μοτοσυκλέτα-δήλωση της νέας συνεργασίας Aston Martin και Brough Superior , η AMB 001 είναι ένα περιορισμένης παραγωγής «κόσμημα» για χρήση αποκλειστικά σε πίστα. Απολαύστε.

Πιστές στην υπόσχεση που έδωσαν προ ολίγων ημερών, οι Aston Martin και Brough Superior παρουσίασαν τον καρπό της νέας συνεργασίας τους. Η μοτοσυκλέτα που βλέπετε είναι η Aston Martin AMB 001.

H νέα μοτοσυκλέτα απευθύνεται για χρήση αποκλειστικά στην πίστα και όχι στον δημόσιο δρόμο, ενώ θα παραχθεί μόνο σε 100 κομμάτια για… πολύ λίγους, καθώς η τιμή της καθεμίας αγγίζει τις 108.000 ευρώ.

Η AMB 001 αντλεί την σχεδίαση της από τα τελευταία αυτοκίνητα της Aston Martin και είναι στοχευμένα φτιαγμένη ώστε να αποτελεί «άσκηση design» για πολύ απαιτητικούς αναβάτες και λάτρεις της μάρκας. Η AMB 001 είναι βαμμένη στα χρώματα Stirling Green και Lime Essence, τα οποία συνδυάζονται με τις αποχρώσεις του αλουμινίου και του carbon που κυριαρχούν στην κατασκευή της.

Το επίπεδο των υλικών είναι κορυφαίο, με το ανθρακόνημα, το αλουμίνιο και το τιτάνιο να είναι επιπέδου αεροδιαστημικής βιομηχανίας. Στον σχεδιασμό της ενσωματώνονται μάλιστα και αεροδυναμικά βοηθήματα στο εμπρός μέρος της, που δημιουργούν κάθετη δύναμη στις υψηλές ταχύτητες εντός πίστας.

Ο κινητήρας της AMB 001 είναι ένα ακόμα κόσμημα, πρόκειται για έναν δικύλινδρο V στα 997 κ.εκ. Ο κινητήρας είναι υπετροφοδοτούμενος με την χρήση turbo μεταβλητής γεωμετρίας και χαμηλής ροπής αδράνειας, φτάνοντας την ισχύ των 180 ίππων.

Το πλαίσιο της AMB 001 συνδυάζει τμήματα τιτανίου, αλουμινίου και carbon για την δομική υποστήριξη των δυνάμεων, ενώ οι τροχοί είναι μηχανουργικά κατεργασμένοι από μπλοκ αλουμινίου. Στα φρένα, χρησιμοποιούνται billet εξαρτήματα και μια κορυφαίας τεχνολογίας τρόμπα εμπρός, με ακτινική τοποθέτηση και την χρήση μπίλιων στο εσωτερικό της, για μεγαλύτερη ακρίβεια και καλύτερη αίσθηση.

Στις αναρτήσεις, το εμπρόσθιο σύστημα είναι τύπου Fior και πρόκειται για μια διάταξη διπλού ψαλιδιού, που αποτρέπει το βύθισμα στο φρενάρισμα και υπόσχεται πολύ υψηλή σταθερότητα. Πίσω, χρησιμοποιείται ένα ψαλίδι με μοχλικό για το αμορτισέρ. Το βάρος της μοτοσυκλέτας δηλώνεται στα 180 κιλά (ονομαστική σχέση κιλών ανά ίππο 1).

Οι μοτοσυκλέτες έρχονται φυσικά αριθμημένες και αναμένεται να… εξαφανιστούν, μόλις γίνουν διαθέσιμες.