Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο

Στο δρόμο

Το πρώτο πράγμα που σε εντυπωσιάζει στο F9S είναι η άμεση απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού και η δύναμη του ηλεκτροκινητήρα, που σε κάνει να διαβάζεις ξανά και ξανά τα τεχνικά χαρακτηριστικά αναζητώντας κάποιο τυπογραφικό λάθος καθώς είναι αντίστοιχη με scooter 6000 Watt. Αυτό βέβαια δεν έχει θετικό αντίκτυπο μόνο στις επιδόσεις, αλλά και στον τρόπο που διαχειρίζεται τις ανηφόρες με έντονη κλίση ή τα δυο άτομα στη σέλα του αφού κινείται αξιοπρεπέστατα χωρίς έντονη πτώση στην ταχύτητα. Οι διαστάσεις του είναι αντίστοιχες με ένα βενζινοκίνητο scooter 125 κυβικών, όμως το βάρος του είναι μικρότερο αφού ζυγίζει 89 κιλά χωρίς τις μπαταρίες. Αυτό σημαίνει κορυφαία ευελιξία και ευκολία χειρισμών που κάνει παιχνιδάκι τις καθημερινές μετακινήσεις και είναι στοιχεία που θα εκτιμήσουν ιδιαίτερα όσοι κάνουν τα πρώτα τους βήματα στους δυο τροχούς ή προέρχονται από τον χώρο του αυτοκινήτου.



Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο προσφέρει την απαραίτητη ακαμψία δίνοντας στο F9S μια αίσθηση στιβαρότητας που σου εμπνέει εμπιστοσύνη ακόμα και στην τελική του. Οι αναρτήσεις μπορεί να μοιάζουν με ρυθμιζόμενες αλλά δεν είναι, παρ`όλα αυτά καταφέρνουν να απορροφούν ικανοποιητικά τις περισσότερες ανωμαλίες του οδοστρώματος, ιδιαίτερα σε χαμηλές ταχύτητες. Τα φρένα έχουν δυνατό αρχικό δάγκωμα και επαρκούν για τις ανάγκες του μοντέλου, ενώ χάρη στο CBS διαπιστώσαμε ότι είναι δύσκολο να μπλοκάρεις κάποιον τροχό στο δυνατό φρενάρισμα.   
Κατά τη συμβίωσή μας με το F9S χρησιμοποιούσαμε αρκετά το 2ο mode καθώς έχει λίγο πιο ομαλή απόκριση σε σχέση με το 3ο και συχνά αυτό είναι που θέλεις όταν κάνεις ασκήσεις ισορροπίας ανάμεσα στα μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα. Επίσης, τα 60 χλμ. / ώρα τελικής που προσφέρει είναι υπεραρκετά για την πλειοψηφία των περιπτώσεων μέσα στον αστικό ιστό και γενικά είναι το mode που ισορροπεί ιδανικά μεταξύ επιδόσεων και αυτονομίας. Φυσικά, όταν ο δρόμος ανοίξει επιλέγεις το 3ο mode και το scooter ξεδιπλώνει τις πραγματικές του δυνατότητες για να κινηθείς σβέλτα. Με ελάχιστη αυτονομία τα 120 χιλιόμετρα, δεν χρειάζεται να φορτίζεις καθημερινά και όταν χρειαστεί να το κάνεις, δεν είναι ανάγκη να αφαιρέσεις τις μπαταρίες, αφού φορτίζουν ταυτόχρονα από μια μόνο φύσα.

Σελίδα 1E-Ride F9S - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας – Μπαταρία – Περιφερειακά
Σελίδα 5Στο δρόμο
Σελίδα 6Συμπέρασμα
Σελίδα 7Τεχνικά χαρακτηριστικά

ESF: Ηλεκτροκίνηση για όλους!