Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα

Αφήνοντας πλέον στο παρελθόν το χαρακτηριστικό χωροδικτύωμα, το νέο Multistrada V2 αποκτά ένα νέο, αλουμινένιο, monocoque πλαίσιο, σημαντικά ελαφρύτερο, το οποίο χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως φέρον στο
3 Φωτογραφίες »

Αφήνοντας πλέον στο παρελθόν το χαρακτηριστικό χωροδικτύωμα, το νέο Multistrada V2 αποκτά ένα νέο, αλουμινένιο, monocoque πλαίσιο, σημαντικά ελαφρύτερο, το οποίο χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως φέρον στοιχείο επίτευξης της απαιτούμενης ακαμψίας.

Αφήνοντας πλέον στο παρελθόν το χαρακτηριστικό χωροδικτύωμα, το νέο Multistrada V2 αποκτά ένα νέο, αλουμινένιο, monocoque πλαίσιο, σημαντικά ελαφρύτερο, το οποίο χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως φέρον στοιχείο επίτευξης της απαιτούμενης ακαμψίας. Το υποπλαίσιο και ψαλίδι είναι επίσης νέα, με το πρώτο σε μορφή χωροδικτυώματος (trellis) να είναι ανθεκτικό και έτοιμο για "φόρτωμα" και το δεύτερο, αλουμινένιο και με 2 μπράτσα να είναι πιο ελαφρύ και άκαμπτο, προσφέροντας ιδανικό συνδυασμό σταθερότητας και δυναμικής στις αλλαγές κατευθύνσεων. Στις αναρτήσεις θα βρεις εμπρός ένα πλήρως ρυθμιζόμενο, ανεστραμμένο πιρούνι 45χλστ της Marzocchi και ένα πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ της Sachs πίσω, αμφότερα με διαδρομές 170χλστ. Είναι ημι-ενεργητικές στην έκδοση "S" χάρη στο σύστημα Skyhook (DSS), το οποίο ρυθμίζει απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς εμπρός και όλες τις παραμέτρους πίσω. Ψαλίδι και πλαίσιο συνδέονται άμεσα χωρίς μοχλικό και το αμορτισέρ είναι παράκεντρα τοποθετημένο, στην αριστερή πλευρά. Το εξαιρετικό σύστημα πέδησης έχει επίσης ιταλική υπογραφή, με τις 2 monoblock, 4πίστονες, ακτινικές δαγκάνες εμπρός με δίσκους 320χλστ και την 2πίστονη δαγκάνα πίσω σε δίσκο 265χλστ, να είναι της Brembo. Φυσικά δικάναλη μονάδα ABS με λειτουργία cornering επιβλέπει το φρενάρισμα, ενώ οι ελαφριοί αλουμινένιοι τροχοί 19 και 17 ιντσών ντύνονται με Pirelli Scorpion Trail II, σε διαστάσεις 120/70 εμπρός και 170/60 πίσω.  Οι ολοκληρωτικές αυτές αλλαγές λοιπόν, έχουν ρίξει το βάρος κατά 18 κιλά με την έκδοση "S" που δοκιμάσαμε να ζυγίζει μόλις 202 κιλά άνευ καυσίμου (≈216 γεμάτο) και την απλή 199 κιλά.


Πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ της Sachs πίσω, αμφότερα με διαδρομές 170χλστ. Είναι ημι-ενεργητικές στην έκδοση

Πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ της Sachs πίσω, αμφότερα με διαδρομές 170χλστ. Είναι ημι-ενεργητικές στην έκδοση "S" χάρη στο σύστημα Skyhook (DSS), το οποίο ρυθμίζει απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς εμπρός και όλες τις παραμέτρους πίσω.

 

Σελίδα 1Ducati Multistrada V2S - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
AUTOAGORA
AUTOAGORA