Ένα κόσμημα που φέρνει το παρελθόν στο σήμερα. Ο σχεδιασμός του Multistrada V2 θα λέγαμε ότι ακολουθεί πιο πολύ τα πρότυπα αυτού της 2ης γενιάς του 2010, ορόσημο στην ιστορία της σειράς. Με πιο λεπτή σιλουέτα από εμπρός μέχρι πίσω, φωτιστικά σώματα που αντλούν έμπνευση από το μούτρο του νέου Panigale και ένα πιο μίνιμαλ ράμφος με μικρότερα "ρουθούνια", εντείνεται ο δυναμισμός του, ενώ δίνεται έμφαση στην σπορ πλευρά του μοντέλου. Η καλλίγραμμη ιταλίδα όμως, διατηρεί την επιβλητική Adventure εμφάνισή της, χάρη στη «μυώδη» σύνθεση πλαϊνού φέρινγκ - μούτρου και του μεγάλου τιμονιού με τις χούφτες. Λειτουργικότητα και αισθητική έρχονται σε συνεργασία, ώστε τα πλαϊνά φέρινγκ εκτός από την κομψότητα να εξυπηρετούν και την αεροδυναμική, ενώ τα φλας ενσωματώνονται σε αυτά προσφέροντας μία ανεμπόδιστη εικόνα. Ο διπλός LED προβολέας εμπρός με τα DRL-σχισμές, συναντά στη μέση έναν αεραγωγό, ενώ η ουρά θυμίζει με το σχήμα της σχάρας, το πίσω μέρος του εκρηκτικού Multistrada V4 RS, με το διπλό φωτιστικό σαν πλαγιασμένο "U" να είναι επίσης νέο.
Με πιο λεπτή σιλουέτα από εμπρός μέχρι πίσω, φωτιστικά σώματα που αντλούν έμπνευση από το μούτρο του νέου Panigale και ένα πιο μίνιμαλ ράμφος με μικρότερα "ρουθούνια", εντείνεται ο δυναμισμός του, ενώ δίνεται έμφαση στην σπορ πλευρά του μοντέλου.
Στην έκδοση "S" που δοκιμάσαμε και πιο συγκεκριμένα στον matte λαδί χρωματισμό Storm, ξεχωρίζουν έντονα οι κόκκινες λεπτομέρειες. Μελετημένη είναι η επιλογή υλικών και προσεγμένη η συναρμογή τους, ώστε η Ducati Multistrada V2 να τιμά το όνομά της. Το φινίρισμα των πλαστικών και μεταλλικών μερών είναι εξαιρετικό, με το κόκπιτ να αποπνέει έναν Premium αέρα. Η απόκριση των σαγρέ διακοπτών είναι άμεση, ενώ μοναδικό στοιχείο που μας ξένισε ήταν το λογότυπο της Ducati με αυτοκόλλητα έναντι βαφής στο ρεζερβουάρ, του οποίου το σχήμα μάλιστα θυμίζει Superbike με τα «φουσκώματα» προς τα πάνω.
Η καλλίγραμμη ιταλίδα όμως, διατηρεί την επιβλητική Adventure εμφάνισή της, χάρη στη «μυώδη» σύνθεση πλαϊνού φέρινγκ - μούτρου και του μεγάλου τιμονιού με τις χούφτες.