Στο δρόμο

Γυρνώντας τον διακόπτη και θέτοντας τον V2 σε λειτουργία, η γλυκιά και ισορροπημένη χροιά της εξάτμισης (απουσία του χαρακτηριστικού ήχου του ξηρού συμπλέκτη), θα ξυπνήσει τις τουριστικές σου διαθέσει
3 Φωτογραφίες »

Γυρνώντας τον διακόπτη και θέτοντας τον V2 σε λειτουργία, η γλυκιά και ισορροπημένη χροιά της εξάτμισης (απουσία του χαρακτηριστικού ήχου του ξηρού συμπλέκτη), θα ξυπνήσει τις τουριστικές σου διαθέσεις.

Ανεβαίνοντας στην σέλα της νέας Multistrada V2S και αντικρίζοντας το "πιλοτήριο", θα νιώσεις άμεσα ένα αίσθημα ικανοποίησης που οδηγείς Ducati. Γυρνώντας τον διακόπτη και θέτοντας τον V2 σε λειτουργία, η γλυκιά και ισορροπημένη χροιά της εξάτμισης (απουσία του χαρακτηριστικού ήχου του ξηρού συμπλέκτη), θα ξυπνήσει τις τουριστικές σου διαθέσεις. Ο νέος, compact κινητήρας είναι μία μονάδα «συμπυκνωμένης ισχύος» με απόδοση που θα καλύψει τις ανάγκες σου σε κάθε συνθήκη. Χρησιμοποιεί φυσικά Ride by Wire, με την απόκριση του γκαζιού να δίνει στον αναβάτη αίσθηση άμεσης σύνδεσης με την μοτοσυκλέτα, ενώ σε αυτό, το λιθαράκι τους βάζουν και τα ελαφριά «σωθικά» (μπιέλες-πιστόνια), που του επιτρέπουν να στροφάρει πολύ γρήγορα. Στην εκκίνηση, η ECU βοηθά τον αναβάτη ανεβάζοντας ελαφρώς τις στροφές του κινητήρα, ενώ οι περισσότεροι αναβάτες θα χρειαστούν μερικά λεπτά οδήγησης για να συνηθίσουν την προοδευτική αντίσταση της υδραυλικής μανέτας συμπλέκτη της Brembo. Όταν όμως γίνει αυτό, η αίσθηση αμεσότητας που προσφέρει είναι εξαιρετική. Η χρήση του βέβαια δεν είναι απαραίτητη στις αλλαγές ταχυτήτων παρά μόνο στην εκκίνηση, καθώς εκεί αναλαμβάνει το ολοκαίνουριο αμφίδρομο Quick Shift 2.0 της Ducati, με αισθητήρα κατευθείαν στον επιλογέα, για μία άμεση σύνδεση λεβιέ-σασμάν. Ως επί το πλείστον το σύστημα λειτουργεί εξαιρετικά προσφέροντας αστραπιαίες αλλαγές και γρήγορες επιταχύνσεις, αν και προβάλλει αρκετή αντίσταση κάνοντας ελαφρώς πιο δύσκολη την εύρεση νεκράς, ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις δεν μας κούμπωσε η 2α. Με την απόδοση 115 ίππων και το μειωμένο κατά 18 κιλά βάρος, η νέα Multistrada V2 σημείωσε καλύτερες επιδόσεις στις μετρήσεις μας σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, παρά την μειωμένη κατά 0,2 κιλά ροπή. Τα 3,8 δευτερόλεπτα έγιναν 3,6 για τα πρώτα 100χλμ/ω από στάση, ενώ και στην ρεπρίζ 60-120χλμ/ω με 4η στα 4,5 δευτερόλεπτα, έχουμε κέρδος 0,3 δευτερολέπτων. Το 0-50χλμ/ω έρχεται στα 1,7δλ και τα 160χλμ/ω από στάση σε 8,1δλ. Και ας μην ξεχνάμε, όλα αυτά με μία χαμηλότερη κατανάλωση και Euro5+ προδιαγραφές, εδώ υποκλινόμαστε στους μηχανικούς της Ducati. Η λειτουργία του κινητήρα μεταδίδει ένα ελαφρύ «κροτάλισμα» στον αναβάτη που είναι τόσο-όσο, ώστε να του υπενθυμίζει συνεχώς το αγωνιστικό DNA του, δηλώνοντας έτοιμος για δράση. Το σύστημα πέδησης με την υπογραφή της Brembo είναι κορυφαίο. Συνοδεία των εξαιρετικών ηλεκτρονικών και του ελάχιστου βυθίσματος της Marzocchi, οι monoblock δαγκάνες ακινητοποίησαν το νέο Multi από τα 100λχμ/ω σε μόλις 41,5 μέτρα και η αίσθηση που δίνει η επίσης ακτινική μανέτα είναι σταθερά «στιβαρή», εμπνέοντας στον αναβάτη εμπιστοσύνη.


Ο νέος, compact κινητήρας είναι μία μονάδα «συμπυκνωμένης ισχύος» με απόδοση που θα καλύψει τις ανάγκες σου σε κάθε συνθήκη.

Ο νέος, compact κινητήρας είναι μία μονάδα «συμπυκνωμένης ισχύος» με απόδοση που θα καλύψει τις ανάγκες σου σε κάθε συνθήκη.

Στην σπορ οδήγηση, το χαμηλό βάρος και το πιο κοντό κατά 21χλστ μεταξόνιο, έχουν κάνει τα μαγικά τους. Το πλάγιασμα από στροφή σε στροφή γίνεται αβίαστα, ενώ παρά τον 19άρη τροχό εμπρός και τις μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων, η τροχιά που διαγράφει η μοτοσυκλέτα είναι ακριβώς αυτή που περιμένεις, χωρίς να απαιτεί μικροδιορθώσεις. Παρά το αυτόματο καλιμπράρισμα του αμορτισέρ βέβαια, παρατηρήσαμε ένα ελαφρύ ψαλίδισμα στο πίσω μέρος, σε σημεία με ανισόπεδη άσφαλτο υπό κλίση, η ρύθμισή του από έναν ειδικό όμως θα το εξαφανίσει. Επιστρέφοντας στο μεταξόνιο, η σταθερότητα της μοτοσυκλέτας σε υψηλές ταχύτητες δεν έχει πληγεί, αφού μέχρι και την τελική των 240χλμ/ω δεν μας δημιούργησε ανασφάλειες. Η εργονομία έχει βελτιωθεί αισθητά, με τις αποστάσεις να «μικραίνουν» χάρη στην άνετη θέση οδήγησης, ενώ η ανεμοκάλυψη είναι εξαιρετική, με τους μικρούς εκτροπείς εκατέρωθεν της ζελατίνας να κάνουν το έργο τους. Ένα ακόμα πεδίο όπου η ανάλαφρη αίσθηση της μοτοσυκλέτας θα παίξει καταλυτικό ρόλο είναι η αστική οδήγηση. Είναι άκρως ευέλικτη για τον όγκο της, το φαρδύ τιμόνι που έχει ανέλπιστα μεγάλο κόψιμο, περνάει πάνω από τους καθρέπτες, ενώ αυτοί της μοτοσυκλέτας προσφέρουν άψογη ορατότητα. Το μόνο που θα ενοχλήσει ελαφρώς είναι η ζέστη στα πόδια όταν έρχεσαι σε στάση, στο ξεκίνημα όμως θα φροντίσουν τα πλαϊνά "φτεράκια" ώστε να μην ψήνονται τα πόδια σου κατευθύνοντας αέρα σε αυτά.  Η αλλαγή στον «χαρακτήρα» του κινητήρα στα διάφορα Riding Modes είναι εμφανής με το Rain να μειώνει την ισχύ του και τα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας σε συνεργασία με την IMU, θα σε προστατεύσουν σε ολισθηρές συνθήκες. Τέλος οι χωμάτινες διελεύσεις δεν θα σταθούν εμπόδιο στο Multi, καθώς με 170χλστ διαδρομών και ένα πιο χωμάτινο ελαστικό, δεν γνωρίζει περιορισμούς εκεί που τελειώνει ο δρόμος. Οδηγώντας όρθιος στα μαρσπιέ βέβαια, το σώμα είναι ελαφρώς πιο σκυφτό, με την αλλαγή της θέσης τιμονιού όμως στην "off-road", τα πράγματα γίνονται σαφώς καλύτερα.   

Σελίδα 1Ducati Multistrada V2S - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
AUTOAGORA
AUTOAGORA