Ducati Multistrada V2S - Test

Ducati Multistrada V2S - Test
4 Φωτογραφίες »

Ducati Multistrada V2S - Test

Σχεδιασμός που θυμίζει τη 2ρη γενιά του 2010.
5 διαφορετικά Riding Modes: Sport, Street, Touring, Enduro και Rain (νέο).
Νέος V2 κινητήρας 90° με 115 άλογα.
Ανεστραμμένο πιρούνι Marzocchi και ρυθμιζόμενο αμορτισέρ της Sachs πίσω.

mototriti Team

Τιμή: 20.200 ευρώ (από 19.900)
 
+: Ελαφριά αίσθηση, Ισχύς, Κατανάλωση, Εμφάνιση
-: Ζέστη στα πόδια, Λειτουργία Quickshifter

Ριζικά αλλαγμένη βγήκε από το εργοστάσιο του Borgo Panigale η νέα Ducati Multistrada V2S, λησμονώντας στοιχεία σκαλισμένα στην καρδιά κάθε Ducatisti, όπως το Trellis πλαίσιο και το Desmo, χωρίς όμως να χάνει την Multi φιλοσοφία της. Χάνει λοιπόν 18 ολόκληρα κιλά και περνάει σε μία νέα εποχή, υπενθυμίζοντάς μας γιατί το όνομα της ιταλικής μάρκας είναι συνώνυμο της ταχύτητας και του κύρους.

Η Ducati φροντίζει πάντοτε να βρίσκεται στην 1η γραμμή των τεχνολογικών εξελίξεων στον κόσμο της μοτοσυκλέτας, με μοντέλα που διατηρώντας το αγωνιστικό DNA της μάρκας, φέρνουν στο τραπέζι ασυναγώνιστα χαρακτηριστικά. Έτσι και το νέο Multistrada V2S, σχεδιασμένο πλέον από λευκό χαρτί στην 2η γενιά του ονόματος V2, φέρνει πρωτοποριακές αλλαγές που το καθιστούν μονόκερο της Adventure κατηγορίας. Το χαμηλότερο βάρος, η υψηλότερη ιπποδύναμη και η πιο πλούσια σουίτα ηλεκτρονικών (στην έκδοση S), στα Adventure με 19 ιντσών τροχό εμπρός και κάτω από 1.000 κυβικά ανήκουν σε αυτό. Στα 890cc πλέον και με τον πιο ελαφρύ V2 που έχει κατασκευάσει ποτέ η Ducati, αποδίδει 115 άλογα και 92Nm ροπής. Σε συνδυασμό με το ολοκαίνουριο αλουμινένιο πλαίσιο το αποτέλεσμα είναι μία μοτοσυκλέτα με ανεβασμένου επιπέδου Touring δυνατότητες, που δεν παραμελεί τον «αγώνα» της καθημερινής μετακίνησης.  

 

Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
AUTOAGORA
AUTOAGORA